![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh wat dom:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() Amy, supertalent
(maar niet voor leven): Je spits mij de blues in het hart Bedankt voor wat je gaf nog voor je te vroege graf Je stem zal blijven klinken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110723_073
Johnny Hoes, ontdekker Eddy Wally, is overleden ohnny Hoes lag in een ziekenhuis in Weert, waar hij in kritieke toestand was opgenomen na een hartinfarct. Hij overleed zaterdag in het bijzijn van familie. De zanger werd op 19 april 1917 geboren in Rotterdam. Na de Tweede Wereldoorlog vormde hij met Jan Hendriks het duo De Twee Jantjes. Hij ontwikkelde zich in die periode niet enkel tot zanger, maar ook tot componist, tekstschrijver, producer en talentscout. Zijn voornaamste ontdekking was de Zangeres zonder Naam. De grootste hits die Hoes onder eigen naam scoorde waren Och, was ik maar bij moeder thuis gebleven, waar hij 450.000 exemplaren van verkocht, en Costa del Sol. In totaal schreef de Nederlander meer dan tweeduizend songs. In 1964 richtte Hoes zijn platenmaatschappij Telstar op, waar hij onder meer Normaal, Frank Boeijen en Doe Maar tekende. Johnny Hoes werkte ook samen met Eddy Wally gedurende diens hele carrière. Hij schonk de schlagerzanger uit Zelzate onder meer Chérie, Als marktkramer ben ik geboren en Ik spring uit 'n vliegmachien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#285 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Minister-President
|
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Acteur GD Spradlin overleden op 90-jarige leeftijd.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Minister-President
|
![]() Dan Peak, zanger van America ( gekend van het nummer 'Horse with no name' ) is overleden.
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op 23 juli is ook Linda Christian overleden. Speelde nog naast Johnny Weismuller in Tarzan!
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Minister-President
|
![]() Gisteren is politica Erika Thijs overleden aan kanker.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie had gedacht dat Jazeker in dit rijtje zou terechtkomen. Ben er nog altijd niet goed van
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een ziekenhuis in Los Angeles is liedjesschrijver Jerry Leiber overleden. Leiber vormde samen met componist Mike Stoller een duo.
Samen maakten ze onder meer de Elvis Presley-hits 'Hound Dog' en 'Jailhouse Rock'. Ook schreven de twee de evergreen 'Is That all There is' van Peggy Lee en 'Stand by me' van Ben E. King. Het duo Leiber/Stoller maakte ook songs voor artiesten als Barbra Streisand, Buddy Holly, Aretha Franklin en The Beatles. Jerry Leiber is 78 jaar geworden. NOS Overgens fout van de NOS, The Beatles namen wel Leiber/Stoller songs op maar die werden niet speciaal voor ze geschreven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de Verenigde Staten zijn maandag twee beroemde schrijvers van popliedjes overleden. Amerikaanse media berichtten uitvoerig over het verscheiden van Jerry Leiber (78) en Nickolas Ashford (70), die met hun respectievelijke partners verantwoordelijk waren voor een lange reeks hits in de tweede helft van de vorige eeuw.
Ashford overleed maandag aan de gevolgen van kanker. Hij was onlangs opgenomen in een ziekenhuis in New York. Ashford was de mannelijke helft van het uiterst succesvolle songwritersduo en echtpaar Ashford& Simpson. Samen met zijn vrouw Valerie schreef Nickolas Ashford klassiekers als Ain't No Mountain High Enough, Reach Out and Touch, I'm Every Woman (uitgevoerd door onder anderen Chaka Khan en Whitney Houston) en Ain't Nothing Like the Real Thing. Ashford& Simpson maakten vooral furore door liedjes te schrijven voor artiesten als Marvin Gaye, Diana Ross, Aretha Franklin en Ray Charles, maar boekten zelf ook enkele hits, waaronder Solid uit 1984. Jerry Leiber was met name succesvol in de jaren 50 en 60 van de vorige eeuw. Hij stierf maandag in een ziekenhuis in Los Angeles, waar hij was opgenomen met hartproblemen, zo meldde de krant Los Angeles Times. Leiber vormde jarenlang een succesvol duo met Mike Stoller. Samen schreven ze iconische hits als Hound Dog, dat onder meer werd opgenomen door Elvis Presley en Stand by Me voor Ben E. King. Tientallen andere artiesten namen ook liedjes van Leiber en Stoller op. Het ging onder anderen om The Beatles, Jerry Lee Lewis, B.B. King, Buddy Holly, Eric Clapton, Jimi Hendrix, Fats Domino, The Everly Brothers, Frank Sinatra, Barbra Streisand, Edith Piaf, The Rolling Stones, James Brown en Aretha Franklin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() RIP Tony Corsari, de vader van de Vlaamse televisie.
![]() Eigenlijk moeten de vlaggen vandaag allemaal halfstok. Laatst gewijzigd door Zeno! : 2 september 2011 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() RIP.
![]() |