![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze zijn niettemin fysiek genoeg aanwezig om door de politie het station te worden uitgejaagd.
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik vraag mij nog altijd af waarom ze daar buitenvliegen. Iedereen klaagt altijd dat er geen politie te vinden is als men ze nodig heeft. Verbergen die zich allemaal in de stations ? Dat zou natuurlijk veel verklaren, de daklozen pakken hun schuilplaatsen in. |
|
|
|
|
|
|
#283 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Geef die mensen een veilig onderdak, en misschien zullen ze niet gaan kraken. Ooit aan gedacht ? Van die containers van op de cargo's, daar kan je gemakkellijk en goedkoop individuele studiootjes van maken, je kan ze opstapelen zoals je wil, dat pakt weinig plaats in enz enz. Een beetje geld en politieke wil, en binnen een maand is er geen enkele dakloze meer in heel België. En geloof me, het zal minder duur uitkomen als wat men nu doet. ( hotelkamers afhuren om daklozen in te leggen, politiemachten optrommelen om krakers buiten te zwieren enz enz ) |
|
|
|
|
|
|
#284 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Maar zoals ge weet mag ik zelfs niet in mijn eigen tuinhuisje wonen. Maar de wet geldt natuurlijk alleen voor anderen. Citaat:
En dan worden de vrije plaarsen terug ingevuld door nieuwkomers en heb je hetzelfde probleem. |
|||
|
|
|
|
|
#285 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
eender welke omgangsvorm zal goedkoper zijn dan de huidige; enkel eenmaal grondig aangepakt kan er niet veel meer gesjoemeld worden, en waarom doen politiekers aan politiek?
|
|
|
|
#286 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|