![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- te veel vreemdelingen in een land is schadelijk voor de autochtonen. dat is geen racisme, dat is een feit. -Doodstraf voor recidiverende moordenaars/verkrachters is een middel als een ander om in een vredige samenleving te leven -Een wapen dragen betekent niet dat je een moordenaar gaat worden, of wilt worden. wél dat je de mogelojkheid hebt je tegen een moordenaar te beschermen, zelfs als je geen zot getrainde vechtmachine bent . ![]() En tot slot : Ja, ik ben voor een vredige maatschappij, waar iedereen veilig en gelukkig kan leven, zonder hongersnood en zonder oorlog. In zijn EIGEN land. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs een recidiverende lustmoordenaar zou van mij een snelle, pijnloze dood krijgen. Zo lang hij maar dood is. Dat is genoeg voor mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Is dat geïnspireerd door je geloof , of aangeboren ?!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben voor een sociaal Europa, inderdaad, waar de autochtone bevolkingen in peis en vree in een voorzieningsstaat kunnen leven, zonder onder de voet gelopen te worden door ontheemde groepen illegale immigranten en gelukzoekers allerhande, en ik vind ook dat men de mensen de kans moet geven voor hun persoonlijke bescherming in te staan, dit door het toelaten van wapens te dragen. Aan godsdienst(en) heb ik geen boodschap, die moeten nergens enig gezag hebben volgens mij... En voor degenen onder de in Europa aanwezige vreemdelingen, die zich niet wensen aan te passen, en zich voortdurend misdragen, heb ik inderdaad niet de minste sympatie... Ik volg geen enkele partij, want in elke is wel iets waar ik niet akkoord mee ben, of er is iets bij mij waar zij niet akkoord mee zijn, maar dat heeft niets met " inconsistensie " te maken, ik heb gewoon mijn eigen mening. Mag het even, " meneer " straddle ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Banneling
|
![]() De freedom flotilla 2, gepland bij de verjaring van de gruwelijke afslachtingen bij de toenmalige humanitaire actie, zal vele boten vertegenwoordigen van heel wat landen, waaronder de VS en Canada, voor het eerst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verdedigen ?? no way , ze vallen duidelijk aan! + ze zijn structureel bezig met het uitbreiden van hun grondgebied. En dat allemaal tegen het internationaal recht in.
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De cijfers zeggen genoeg , 10 keer zo veel doden aan Palestijnse kant . wie is er dan de terrorist ?
![]() |
![]() |
#292 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
2)Jazeker,voor dat de Israelische Staat bestond hebben seculiere(met een religieus minderheid)joden in verschillende antisemitische landen gepland om een eigen land te hebben,liefts waar ooit de thuishaven van de joden was. Er zijn natuurlijk veel joden in de diaspora die Israel steunen,je zou voor minder dan 2000 jaar vervolging maar dat maakt hen geen zionisten. Over de Christelijke Zionisten heb je misschien gelijk,das meer een ideologische kijk op de zaken,maar daar heb ik niks mee te maken.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 25 januari 2011 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() behalve dan in '48 '67 en '73...
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ze naar Duitsland sturen is wel grappig, ...als je van zwarte humor houdt Rusland en Polen is ook niet mis, lekker pogromm-men met de plaatselijke bevolking ... Jij bent zeker de plezantste thuis ? Van het soort dat moppen begint te tappen tijdens een begrafenis ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En geef toe, als je op een landkaart kijkt, israêl is een belachelijk klein stukje grond. Als die mensen daar met teveel zijn, kan er wel een stukje zandbak af zeker ? Vooral dat zij dat daarna in een een tuintje vol planten gaan veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() Je stelt het probleem verkeerd. Veronderstel dat iemand jou aanvalt op straat. Jij verdedigd je, en de aanvaller verliest daarbij het leven. Wie is er nu de moordenaar ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joodse_autonome_oblast .
![]() |
![]() |
#299 | |
Europees Commissaris
|
![]() Intussen is Dubbelnikker Zionist AAA gesneuveld...
Citaat:
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ga jij daar maar wonen. Van de winter in de mijnen werken of zo. ![]() |
|
![]() |
![]() |