Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 januari 2011, 17:48   #281
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
'Laten we allen in vrede leven met elkaar' en dat uit de mond van een vreemdelingenhater/moslimhater. Was jij niet degene die vaak heeft geschreven dat vreemdelingen het moeten afbollen? Was jij niet degene die opkomt voor de doodstraf? Strijd voor een vrije wapenhandel? Hoe schattig allemaal..

Straks begint ge uw eigen leugens nog te geloven..

- te veel vreemdelingen in een land is schadelijk voor de autochtonen. dat is geen racisme, dat is een feit.
-Doodstraf voor recidiverende moordenaars/verkrachters is een middel als een ander om in een vredige samenleving te leven
-Een wapen dragen betekent niet dat je een moordenaar gaat worden, of wilt worden. wél dat je de mogelojkheid hebt je tegen een moordenaar te beschermen, zelfs als je geen zot getrainde vechtmachine bent .
En tot slot : Ja, ik ben voor een vredige maatschappij, waar iedereen veilig en gelukkig kan leven, zonder hongersnood en zonder oorlog. In zijn EIGEN land.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 17:51   #282
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
En ik moet uw leugens geloven? Ge wenst onschuldige mensen een fosforbom in het gezicht. Hoe vredelievend allemaal.
Niemand verdient een fosforbom in zijn gezicht te krijgen. Ik durf dat gerust te beklemtonen.
Zelfs een recidiverende lustmoordenaar zou van mij een snelle, pijnloze dood krijgen. Zo lang hij maar dood is. Dat is genoeg voor mij.
Oud 25 januari 2011, 17:52   #283
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Vanwaar die haat?

Of is het, zoals Ayaan Hirsi Ali ooit uitlegde, een resultaat van uw opvoeding?
Soms heb ik zin om van een af-voeding te spreken, als ik sommige mensen bezig hoor...
Oud 25 januari 2011, 17:54   #284
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Typische uitspraak die alleen maar van een idioot kan komen. Had die vraag eerlijk gezegd niet verwacht van jou. Hoe zit het eigenlijk met uw zionistische opvoeding? Om maar even dom uit de hoek te komen..

Wees eens origineel ipv er van uit te gaan dat ik een haatdragende opvoeding genoten heb.
Man man, wat een h�*�*t !
Is dat geïnspireerd door je geloof , of aangeboren ?!!
Oud 25 januari 2011, 17:56   #285
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik begrijp die haat gewoon niet. Ik refereer aan de uitspraken van Hirsi Ali omdat zij aangaf dat zij van jongs af aan geleerd had 'de Joden' en 'de zionisten' te haten maar dat zij ermee gestopt was toen zij er achter kwam hoe het conflict in het midden-oosten werkelijk in elkaar stak.Edit: Verder ben ik benieuwd naar hoe u het, als moslima die de koran volgt, aan uzelf verkoopt dat u antizionistisch bent terwijl de koran zionistisch is en aangeeft dat het land 'door Allah' aan de Joden is gegeven. Sterker nog, ze moeten er ooit 'allemaal samenkomen'. Of is dat een kwestie van 'selectief lezen'?
Voila sé, we zijn er...Ik ben wel benieuwd of d�*�*r ooit antwoord gaat op komen ?
Oud 25 januari 2011, 18:10   #286
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik begrijp die haat gewoon niet. Ik refereer aan de uitspraken van Hirsi Ali omdat zij aangaf dat zij van jongs af aan geleerd had 'de Joden' en 'de zionisten' te haten maar dat zij ermee gestopt was toen zij er achter kwam hoe het conflict in het midden-oosten werkelijk in elkaar stak.

Edit: Verder ben ik benieuwd naar hoe u het, als moslima die de koran volgt, aan uzelf verkoopt dat u antizionistisch bent terwijl de koran zionistisch is en aangeeft dat het land 'door Allah' aan de Joden is gegeven. Sterker nog, ze moeten er ooit 'allemaal samenkomen'. Of is dat een kwestie van 'selectief lezen'?
Dat ben ik in de koran noch in de ahadith nog NOOIT tegengekomen. Heb je daar een duidelijk vers of versnummertje over?
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 18:11   #287
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Den Dinges, gij moet zowat de grootste contradictie zijn op het forum man. Ik raad u aan van ofwel wat meer bagage op te doen vooraleer over zaken te spreken waar ge niets van weet, ofwel van consequent te zijn, want ge spreekt u overal grandioos tegen (wat wel meer gebeurt met mensen die niet rechtuit spreken en iets te verbergen hebben).

Correctie: jij haat en kijkt neer op zowat alles wat allochtoon is, dat blijkt uit AL uw posten uit het verleden. Haat voor immigranten, marokkanen, gezaag over hangjongeren en ''vervelende allochtonen, hoe pak ik ze aan'' enz. Ge start draden over ''Iran=nazi '', ''de wreedheid in de Koran'' enz. Ge hebt een totaal en ongenuanceerd gebrek aan empathie voor de zwakkeren van de maatschappij. Het liefst van al zou je de kans krijgen van ze met al je ''Vrije Wapendracht'' attributen , i.e. boksijzers, pepperspray en stunguns te kunnen elimineren, zo blijkt uit tal van uw postings.

Voorts pleit je voor een muur rond europa, een muur tussen de VS en Mexico, een muur rond Israel en wat nog allemaal. Het liefst van al zou je een antiliberaal sociaal europa willen met enkel autochtonen zo schrijft ge elders.... Iedereen moet dus buiten (behalve zionisten met dubbele nationaliteit wellicht).

Hier de betrokken quote van u:

Blijkbaar weet gij niet wie de bankiers zijn en wie het ultraliberalisme en globalisme promoten, en vanuit welk motief? Leg me ook eens uit wie zijn autochtone europeanen volgens u???? Man toch....

Last but not least: in de twee grote draden over het Gaza konvooi, valt uw voorliefde voor Israel op en maak jij zeer opvallende nagenoeg iedereen die kritiek op Israel heeft uit voor antisemiet...

http://forum.politics.be/showthread.php?t=139632
http://forum.politics.be/showthread.php?t=139535

Conclusie: Allemaal een beetje verdacht niet?! Dat maakt u ofwel een zionist ofwel een geweldige nep-nationalist. Als je consequent zou zijn zou je het palestijnen volk moeten verdedigen, want het is die hun land dat constant wordt gepikt, het zijn zij die als volk uitgemoord worden en recht op zelfverdediging hebben, met de beperkte middelen die ze hebben.

Neen, onwetenden en oneerlijken, dat is de pest van onze maatschappij. Maar als godsdienstwaanzin uw leidmotief is, moet ge consequent zijn en nagaan of dat ook niet voor de patstelling israel/palestina zorgt en voedt, en niet alleen vanuit de Islam kant. Maar gij associeert enkel ''de koran'' met overlast. Voor de rest weet ge er niks van. Van de verderfelijkheid van de Talmoed en hoe het uitverkoren volk opgedragen wordt te domineren en discrimineren van gentiles kent ge duidelijk geen ballen.

Wat een monumentale zever. Ge zou daarom met uw criteria voor bewondering juist de palestijnen moeten bewonderen: 6 miljoen inwoners met het modernste wapentuig, een van de best getrainde en uitgeruste legers, militair en financieel gesteund door de enige supermogenheid tegen mensen die met moeite wat cement en voedsel kunnen bemachtigen. ocharme die Israelis toch. Maar ja, de palestijen zijn moslims dus ze zijn de klootzakken he den dinges.

Conclusie: Ge zijt een zionist ofwel een useful idiot van de zionisten. Uw allochtonenhaat is uw enige drijfveer. Circe met haar ongebreidelde islaamhaat heb ik ook zo betrapt op tal van inconsistenties, tot ze uiteindelijk ook door de mand viel als pure zioniste.
.
Ik ben helemaal geen zionist, evenmin een nep-nationalist. Ik ben zelfs géén nationalist. dat joden een belangrijke rol spelen in het internationale bank-systeem weet ik evengoed als gelijk wie. Dat neemt niet weg dat ik de inwoners van Israêl hun optimisme en moed bewonder. Dat landje , zo groot als een hoofddoek, is een oasis van beschaving middenin een woestenij van onwetendheid en geweld, en zij moeten dit verdedigen zoals ze kunnen, dat zal niet gaan door bloemetjes uit te delen aan hun geburen, maar wel door een hardhandig verzet.
Ik ben voor een sociaal Europa, inderdaad, waar de autochtone bevolkingen in peis en vree in een voorzieningsstaat kunnen leven, zonder onder de voet gelopen te worden door ontheemde groepen illegale immigranten en gelukzoekers allerhande, en ik vind ook dat men de mensen de kans moet geven voor hun persoonlijke bescherming in te staan, dit door het toelaten van wapens te dragen.
Aan godsdienst(en) heb ik geen boodschap, die moeten nergens enig gezag hebben volgens mij...
En voor degenen onder de in Europa aanwezige vreemdelingen, die zich niet wensen aan te passen, en zich voortdurend misdragen, heb ik inderdaad niet de minste sympatie...
Ik volg geen enkele partij, want in elke is wel iets waar ik niet akkoord mee ben, of er is iets bij mij waar zij niet akkoord mee zijn, maar dat heeft niets met " inconsistensie " te maken, ik heb gewoon mijn eigen mening. Mag het even, " meneer " straddle ?
Oud 25 januari 2011, 18:40   #288
Xing Ho
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
( of heb je misschien lever dat ze allemaal in jouw stad/land kwamen wonen ? )
Land van herkomst zeker? Rusland, Polen, Duitsland,...
Xing Ho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 20:24   #289
Xing Ho
Banneling

Standaard

De freedom flotilla 2, gepland bij de verjaring van de gruwelijke afslachtingen bij de toenmalige humanitaire actie, zal vele boten vertegenwoordigen van heel wat landen, waaronder de VS en Canada, voor het eerst.
Xing Ho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 21:46   #290
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben helemaal geen zionist, evenmin een nep-nationalist. Ik ben zelfs géén nationalist. dat joden een belangrijke rol spelen in het internationale bank-systeem weet ik evengoed als gelijk wie. Dat neemt niet weg dat ik de inwoners van Israêl hun optimisme en moed bewonder. Dat landje , zo groot als een hoofddoek, is een oasis van beschaving middenin een woestenij van onwetendheid en geweld, en zij moeten dit verdedigen zoals ze kunnen, dat zal niet gaan door bloemetjes uit te delen aan hun geburen, maar wel door een hardhandig verzet.

Verdedigen ?? no way , ze vallen duidelijk aan! + ze zijn structureel bezig met het uitbreiden van hun grondgebied. En dat allemaal tegen het internationaal recht in.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 21:49   #291
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niemand verdient een fosforbom in zijn gezicht te krijgen. Ik durf dat gerust te beklemtonen.
Zelfs een recidiverende lustmoordenaar zou van mij een snelle, pijnloze dood krijgen. Zo lang hij maar dood is. Dat is genoeg voor mij.
Probleem is dat onschuldigen ze in hun gezicht kregen.
De cijfers zeggen genoeg , 10 keer zo veel doden aan Palestijnse kant . wie is er dan de terrorist ?
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 22:08   #292
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Je kent uw eigen ideologie niet. Je moet allesbehalve van Israël afkomstig zijn om een zionist te zijn. Zionisme bestond al lang nog voor het land bestond...
1) Het is mijn ideologie niet,ik wacht op de Messias.

2)Jazeker,voor dat de Israelische Staat bestond hebben seculiere(met een religieus minderheid)joden in verschillende antisemitische landen gepland om een eigen land te hebben,liefts waar ooit de thuishaven van de joden was.

Er zijn natuurlijk veel joden in de diaspora die Israel steunen,je zou voor minder dan 2000 jaar vervolging maar dat maakt hen geen zionisten.

Over de Christelijke Zionisten heb je misschien gelijk,das meer een ideologische kijk op de zaken,maar daar heb ik niks mee te maken.

Published 12:49 11.05.11

Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 25 januari 2011 om 22:10.
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 22:51   #293
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Verdedigen ?? no way , ze vallen duidelijk aan!
behalve dan in '48 '67 en '73...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 23:05   #294
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xing Ho Bekijk bericht
Land van herkomst der joden = Israël...
Ze naar Duitsland sturen is wel grappig, ...als je van zwarte humor houdt
Rusland en Polen is ook niet mis, lekker pogromm-men met de plaatselijke bevolking ...
Jij bent zeker de plezantste thuis ? Van het soort dat moppen begint te tappen tijdens een begrafenis ?
Oud 25 januari 2011, 23:09   #295
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Verdedigen ?? no way , ze vallen duidelijk aan! + ze zijn structureel bezig met het uitbreiden van hun grondgebied. En dat allemaal tegen het internationaal recht in.
Aanval is de beste verdediging, vooral als je met agressieve schoffie's te maken hebt.
En geef toe, als je op een landkaart kijkt, israêl is een belachelijk klein stukje grond. Als die mensen daar met teveel zijn, kan er wel een stukje zandbak af zeker ? Vooral dat zij dat daarna in een een tuintje vol planten gaan veranderen.
Oud 25 januari 2011, 23:12   #296
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Probleem is dat onschuldigen ze in hun gezicht kregen.
De cijfers zeggen genoeg , 10 keer zo veel doden aan Palestijnse kant . wie is er dan de terrorist ?
Je stelt het probleem verkeerd. Veronderstel dat iemand jou aanvalt op straat. Jij verdedigd je, en de aanvaller verliest daarbij het leven. Wie is er nu de moordenaar ?
Oud 25 januari 2011, 23:15   #297
Likoed Nederland
Vreemdeling

Likoed Nederland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeke Bekijk bericht
Ik ben ook een vredig iemand, maar als er iemand mijn eigendom betreedt zal ik dat ook proberen te verdedigen. Wat is daar mis mee ?

Terug on-topic, er zijn ook andere meningen :

Uit : http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...Israel_rapport

De maritieme blokkade van de Gazastrook en de raid door Israël op een solidariteitsvloot voor Gaza die de blokkade wilde doorbreken, zijn "conform het internationale recht". Dat zegt een Israëlische onderzoekscommissie. Een Turks rapport komt tot het tegenovergestelde besluit.

Ik vind het zowiezo al raar dat er in de onderzoekscommissie (en dan nog in de meerderheid) Israeli's zitten, terwijl Israel beschuldigd wordt. Hoe kan men dan tot een conclusie komen als de beschuldigde mee mag beslissen over de uitkomst ?
Lees het rapport als je er niets van weet. Een neutraal schip hoort inspectie toe te staan volgens het internationaal recht.
Likoed Nederland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2011, 23:19   #298
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xing Ho Bekijk bericht
Of naar de Joodse Autonome Oblast in Rusland. Is zo groot als Zwitserland.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Joodse_autonome_oblast

.
Oud 25 januari 2011, 23:40   #299
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Intussen is Dubbelnikker Zionist AAA gesneuveld...

Citaat:
AAA
Banneling
Laatste activiteit: Gisteren 20:55
.
Oud 25 januari 2011, 23:42   #300
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Of naar de Joodse Autonome Oblast in Rusland. Is zo groot als Zwitserland.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Joodse_autonome_oblast

.
Lekker knus in Siberië, gezellig aan de haard met een glaasje wodka, terwijl het buiten - 40 vriest. Met dank aan Stalin.
Ga jij daar maar wonen. Van de winter in de mijnen werken of zo.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be