Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 februari 2011, 20:28   #281
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Omdat hij biologisch geen vrouw is?
Longhorn. Laten we afwachten. En laten we hopen dat twee aandachtshoerige venten er in slagen een kindje op te voeden zoals we dat binnen de kroostrijke heterogene westerse gezinnen steeds gewoon geweest zijn.

Longhorn. Het kindje Samuel beschouw ik nu, naar centraal Europese (en Canadese) normen als een sukkel. Naar oekraïense normen een Lucky Boy.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 21:32   #282
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Van wie is de eicel ?

dat moet ge eens aan de verdwenen gescheiden vader vragen misschien?
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 21:34   #283
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Longhorn. Laten we afwachten. En laten we hopen dat twee aandachtshoerige venten er in slagen een kindje op te voeden zoals we dat binnen de kroostrijke heterogene westerse gezinnen steeds gewoon geweest zijn.

Longhorn. Het kindje Samuel beschouw ik nu, naar centraal Europese (en Canadese) normen als een sukkel. Naar oekraïense normen een Lucky Boy.
Hij was beter af geweest in een weeshuis dus? of zijn vader had zijn plaats moeten kennen en zijn kwakjes bijhouden? is het dat?
Oud 28 februari 2011, 21:48   #284
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
Hij was beter af geweest in een weeshuis dus? of zijn vader had zijn plaats moeten kennen en zijn kwakjes bijhouden? is het dat?
Cochinillo. Je kwakkelt twee feiten dooreen. Een moeke wordt toevallig zwanger, mits wat centen. Sommige vrouwen vogelen om de mannen te plezieren, ook mits wat centen.

Zinloos om te zagen over een weeskind. Het gaat om de zoon van een gekende man en een gekende vrouw.

Weet je. Je vergist je in mij. De ganse situatie pleziert mij. En weet je waarom ? Omdat de maakbaarheid van de samenleving door een overheid mislukt. Dit pleziert mij. individuele vrijheid primeert. Ook al fabriceer ik zes kinderen bij zes vrouwen.

Begrijp je me zo'n beetje.

Wat niet belet. Ik vraag mij zijdelings ook al eens af hoe de wederhelft van het homokoppel binnen x-aantal jaar zal omgaan met het feit dat samuel geen product is van zijn kwakje. Of ben ik echt zo wereldvreemd, onervaren en simplistisch ? Of gewoon man.

Laatst gewijzigd door Rudy : 28 februari 2011 om 21:49.
Oud 28 februari 2011, 21:54   #285
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat niet belet. Ik vraag mij zijdelings ook al eens af hoe de wederhelft van het homokoppel binnen x-aantal jaar zal omgaan met het feit dat samuel geen product is van zijn kwakje. Of ben ik echt zo wereldvreemd, onervaren en simplistisch ? Of gewoon man.
Die doet toch gewoon hetzelfde als de nieuwe echtgenoot van mama die al jaren samen met haar de kinderen opvoedt nadat de biologische vader het is afgebold. Straf hé.
Oud 28 februari 2011, 22:05   #286
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Wat ziet u als tegennatuurlijk, het homokoppel, of draagmoederschap?

Het homokoppel uiteraard, als je twee hanen bij elkaar zet komen daar ook geen kuikens van, zelfs geen uilskuikens. Het enige wat hier in dit concreet geval telt is de kinderwens van het egocentrische homokoppel, de rechten van het kind komen, jammer genoeg, op de tweede plaats.
Tot de dag dat de mens op zich dusdanig geëvolueerd is dat ook mannen zwanger kunnen worden en kinderen op de wereld kunnen zetten is het hebben van kinderen bij homokoppels tegen de natuur in.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 22:17   #287
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Kinderen gedegradeerd tot koopwaar voor de tegennatuurlijke wensen van twee mannen die vaderke en moederke willen spelen.
Onze beschaving heeft weer maar eens een nieuw dieptepunt bereikt. Triest, heel triest. Ik hoop dat dat kind over 20 jaar een proces zal aanspannen tegen al diegenen die hem dit hebben aangedaan.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 22:22   #288
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
Die doet toch gewoon hetzelfde als de nieuwe echtgenoot van mama die al jaren samen met haar de kinderen opvoedt nadat de biologische vader het is afgebold. Straf hé.
Bwa. Laten we toch vertrekken vanuit een minimum aan duurzaamheid binnen een homorelatie. Puur relatie, liefde, zonder gemeenschappelijk genetisch product.
Er bestaan weinig zekerheden, behalve dat homo's geen gemeenschappelijk biologisch project kunnen hebben.
En laten we vooral niet denken aan - hoe moet ik dit formuleren ? - een mogelijk zoeken naar toenadering tussen biologische vader en biologische moeder. Stel je voor. Zwijg Rudy, je fantaseert gewoon, dit kan gewoon niet.

Laatst gewijzigd door Rudy : 28 februari 2011 om 22:23.
Oud 28 februari 2011, 22:46   #289
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Het homokoppel uiteraard, als je twee hanen bij elkaar zet komen daar ook geen kuikens van, zelfs geen uilskuikens. Het enige wat hier in dit concreet geval telt is de kinderwens van het egocentrische homokoppel, de rechten van het kind komen, jammer genoeg, op de tweede plaats.
Tot de dag dat de mens op zich dusdanig geëvolueerd is dat ook mannen zwanger kunnen worden en kinderen op de wereld kunnen zetten is het hebben van kinderen bij homokoppels tegen de natuur in.
Dat is toch zo'n leuk argument, omdat het verkeerd is op meerdere niveaus.

Laten we eerst eens beginnen met de claim dat homoseksueel gedrag tegennatuurlijk is. Gemakkelijk te weerleggen: we zien homsoseksueel gedrag in bijna iedere diersoort. Daarbovenop voeden die homoseksuele koppels ook jongen op. Dat zijn dan wezen, gestolen jongeren of door een tijdelijke paring met een lid van het ander geslacht (klinkt dat niet bekend in de oren? ).

Dan is er ook de suggestie dat omdat iets 'tegennatuurlijk' is het ook slecht is, wat een drogredenering is. Als we ieder in de natuur geobserveerd gedrag moeten beschouwen als goed, dan is alles, maar dan ook echt alles, goed. Van gangbangs tot jongeren vermoorden om met de lijken te spelen tot zwakke en gehandicapte kinderen aan hun lot over te laten.

Laatst gewijzigd door Dionysus : 28 februari 2011 om 22:47.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 23:03   #290
Serenity
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Laat het me dan opnieuw formuleren:

Iedereen zal het er over eens zijn dat een kind best opgroeit met een vader en een moeder. Iedereen, behalve een aantal fanatici.
Zever in pakskes ! Dat kind is even gelukkig bij 2 moeders, 2 vaders of 1 moeder en 1 vader. Op voorwaarde dat het liefde krijgt. LIEFDE in een gezin wat de samenstelling ook moge wezen !
Serenity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 23:21   #291
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serenity Bekijk bericht
Zever in pakskes ! Dat kind is even gelukkig bij 2 moeders, 2 vaders of 1 moeder en 1 vader. Op voorwaarde dat het liefde krijgt. LIEFDE in een gezin wat de samenstelling ook moge wezen !
Je kan inderdaad best binnen een liefdevolle evenwichtige relatie worden opgevoed. Weten we al jaren.
Maar een gezin zonder moeder ? Wil ik toch wel eens weten hoe dit afloopt. Tot nu toe is er hieromtrent nog niets bewezen, en gaat het enkel om een ernstig buikgevoel.
Oud 28 februari 2011, 23:30   #292
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2
Dit is het belangrijkste. 2 ouders.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2011, 23:42   #293
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is toch zo'n leuk argument, omdat het verkeerd is op meerdere niveaus.

Laten we eerst eens beginnen met de claim dat homoseksueel gedrag tegennatuurlijk is. Gemakkelijk te weerleggen: we zien homsoseksueel gedrag in bijna iedere diersoort. Daarbovenop voeden die homoseksuele koppels ook jongen op. Dat zijn dan wezen, gestolen jongeren of door een tijdelijke paring met een lid van het ander geslacht (klinkt dat niet bekend in de oren? ).

Dan is er ook de suggestie dat omdat iets 'tegennatuurlijk' is het ook slecht is, wat een drogredenering is. Als we ieder in de natuur geobserveerd gedrag moeten beschouwen als goed, dan is alles, maar dan ook echt alles, goed. Van gangbangs tot jongeren vermoorden om met de lijken te spelen tot zwakke en gehandicapte kinderen aan hun lot over te laten.
Als je de twee wensvaders tot het niveau van een gemiddelde pinguin wil herleiden, voor mij niet gelaten hoor. Nog eens, twee mannetjes van om het even welke soort kunnen samen geen jongen voortbrengen => tegen de natuur in dus.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 01:24   #294
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
die begrippen gebruiken tav personen, lijken mij vooral beledigende bedoelingen te hebben.
Niet noodzakelijk. Er zijn mensen die niet normaal zijn. Het begrip "niet normaal" is een beschrijving van een toestand en geen waardeoordeel.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 maart 2011 om 01:36.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 01:36   #295
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het kind zijn moeder heeft de jongen in een weeshuis gestoken omdat ze er geen affaire mee had, tenslotte heeft ze het gemaakt op bestelling en toen bleek dat de vader de bestelde koopwaar niet kon komen halen liet ze het wegsteken want zelf wil ze het kind niet.

Als je denkt dat zulke zaken voorbij gaan zonder dat het kind hier iets aan overhoudt dan ben je wel heel naief. Deze fratsen zullen het kind psychologisch zijn hele leven blijven achtervolgen.
En dat allemaal omdat een koppel homo's vaderke en moederke willen spelen.
Oud 1 maart 2011, 01:56   #296
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet noodzakelijk. Er zijn mensen die niet normaal zijn. Het begrip "niet normaal" is een beschrijving van een toestand en geen waardeoordeel.
Wat jij als "niet-normaal" bestempelt, is het daarom nog niet. Dus toch een waardeoordeel.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 02:04   #297
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat jij als "niet-normaal" bestempelt, is het daarom nog niet. Dus toch een waardeoordeel.
Neen, je blijft het persoonlijk maken in de hoop van me zo te kunnen afschrijven als homohater, sorry, zo werkt het niet.

Er zitten duizenden mensen opgesloten in de gevangenis niet omdat ze veroodeelt zijn, maar omdat ze niet normaal zijn, de geinterneerden.

Dat wordt niet door mij beslist dat deze mensen niet normaal zijn, maar door dokters/psychologenen en of psychiaters. Het gaat dus om werkelijke toestanden zonder waardeoordeel. De begrippen "normaal" en "niet normaal" bestaan dus op zich en zijn niet automatisch verbonden aan waardeoordelen.
Oud 1 maart 2011, 06:35   #298
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Het kopen van kinderen via illegale draagmoederschap, is wel niet normaal..punt.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 07:41   #299
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het kind zijn moeder heeft de jongen in een weeshuis gestoken omdat ze er geen affaire mee had, tenslotte heeft ze het gemaakt op bestelling en toen bleek dat de vader de bestelde koopwaar niet kon komen halen liet ze het wegsteken want zelf wil ze het kind niet.

Als je denkt dat zulke zaken voorbij gaan zonder dat het kind hier iets aan overhoudt dan ben je wel heel naief. Deze fratsen zullen het kind psychologisch zijn hele leven blijven achtervolgen.
En dat allemaal omdat een koppel homo's vaderke en moederke willen spelen.
Volledig mee eens.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 07:44   #300
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, zowat alle onderzoeken tonen aan dat de betrokkenheid van de ouder(s) het belangrijkste criterium is voor een goede opvoeding van een kind, de vorm van het gezin heeft weinig tot geen invloed.

Alleen fanatici blijven homokoppels als minderwaardige ouders zien.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be