![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het artikel is vrees ik afkomstig van mensen die de politie in een slecht daglicht willen plaatsen en asielzoekers willen helpen. Ik wist niet dat Albanezen een ander kleurtje hebben, dus leek mij dat een onwaarschijnlijke reden. Verder zie ik dat er nieuwe argumenten bijkomen, blijkbaar was er een hele familie in zijn gezelschap. Waarom haalde de politie er hem tussenuit ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
‘Maar de fout ligt absoluut niet bij ons', reageert Katrien Jansseune van DVZ. ‘Het gaat hier om een spijtige fout van de politie. Zij hebben ons op oudejaarsavond gecontacteerd en ons zijn paspoortnummer doorgegeven.http://www.hetnieuwsblad.be/article/...cleid=CI3KI739 Avond : van welk uur begint dat? van 18uur? 19uur? Dat is dus zeker niet "een uurtje" dat is minimum 5,5 of 6,5 uur later. Als jij de feiten niet eens wil erkennen is het zinloos om te discussiëren met jou. Ofwel weerleg je mijn bewijzen ofwel aanvaard je de feiten. Dan pas kunnen we discussiëren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zou ik ook niet doen. Daarom is bronvermelding belangrijk. (iets waar deze blogger in uitmunt. Lees nog wat artikels op zijn blog) Maar ik geloof dan weer niet dat jij zou weten dat deze blogger iemands is die de politie in een slecht daglicht willen plaatsen en asielzoekers wil helpen. Wat is jou drijfveer om zo'n insinuaties te maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U laat duidelijk zien dat het u enkel te doen is om gratuit in het rond te smijten met het ondertussen door u uitgeholde woordje "racisme" . Zoals wel vaker het geval blijft u doorzeveren op uw eigen cijfertjes of uitspraken. Geef de tijdslijn tussen het moment van controle en het telefoontje naar de dvz, maar dat kan u niet. U doet zelfs de moeite niet om objectief en realistisch over de situatie na te denken. Uw laffe beschuldigingen over racisme doen eens te meer schade aan links en de multicultuurliefhebbers. Zij verliezen alle geloofwaardigheid als het over racisme gaat. Toon nu eindelijk eens aan waar dat racisme te vinden was, maar u kan dat niet hé. Het is namelijk niet te vinden in deze zaak. Jammer voor het gezin dat dit moest meemaken, nog erger voor die mensen is dat u ze misbruikt om als een waanzinnige pogingen te doen dit onder racisme te klasseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leugens en stropoppen zoeken is haar nieuwe tactiek om een draad te kapen. Gewoon negeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom vraag ik mij wel af wat de drijfveer kan zijn van hen die het doen en de politie van racisme beschuldigen. Kunt gij mij vertellen wat de raskenmerken van Albanezen zijn waardoor de politie ze als niet Belg kunnen herkennen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kent u er een ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kwestie van die zgn vooroordelen eens te testen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik beweer dat jij de bewezen feiten niet wil erkennen. We weten dat de controle om 12:30 uur plaatsvond, en we weten dat er pas naar DVZ gebeld werd 's avonds. Jij blijft maar bezig over "een uurtje"! Het is niet mogelijk om te discussiëren met jou als je niet eens de bewezen feiten wil aanvaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou jij om te beginnen eens een bewijs willen geven van dat racisme waarmee je zit rond te strooien! ![]() 's Wel goed, JIJ zit mensen valselijk te belasteren en te beschuldigen zonder enige vorm van bewijs. Ook in je kleuterposts tegen het Vlaams Belang deed je dat. Als je wenst te praten over bewezen feiten, bewijs dan verdorie eerst is dat het hier om racisme gaat. JIJ moet je valse beschuldigingen bewijzen. Ben jij soms een neo-nazi die hier zoveel mogelijk mensen een aversie voor links en multicul komt opdringen? Precies wel. Geef dat dan op z'n minst toe... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om 12uur30 is er de identiteitscontrole; pas 's avonds bellen ze naar DVZ. Dat is vaststaande info waarover we beschikken. Zo zijn er nog vaststaande feiten. Maar het is zinloos om te discussiëren als men de vaststaande feiten nog niet wil erkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk zijn het racisten bij de politie.
Maar er is niks aan te doen: de overheid mag hen niet discrimineren op basis van hun politieke overtuiging. ![]()
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is niks clownesk aan, mijn beste manta
Ik zeg het nog éénmaal ... gebasserd op het artikel en de reactie van de politie ( zowel in het beamen van enkele feiten als het gebruik van hun excusstrusen ) kan je normalerwijs niet anders dan tot de conclusie komen dar er ófwel ontzettend geflaterd is ófwel er ergens sprake moet zijn van een 'voorkeursbehandeling' Citaat:
Ik gaf dat mee om aan te tonen dat er geen sprake is van 'geseind'. Citaat:
Citaat:
Citaat:
De tweede kant ( de flikken dus ) komen er objectief alvast veel slechter uit inzake geloofwaardigheid Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij dat vindt dan had je natuurlijk van meet af aan kunnen stellen dat :
Citaat:
Blijft nog stees dat zelfs de uitleg van de politie vol met tegenstrijdigheden en halve leugens zit. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |