![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik nu nog weten waar jij je mythe vandaan haalde? http://forum.politics.be/showthread....54#post5503154 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() Arti, vertel me eens waarom de kinderen van een derde generatie marokkaanse belgische met een aboriginal belg, die gewoon in belgique wonen, de marokkaanse nationaliteit zou moeten krijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() Omdat iemands afkomst ook een deel van de identiteit is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is overigens geen antwoord op de vraag van CC. Tot hoeveel generaties terug dient men te gaan om over een "identiteit" te beschikken?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 15 juni 2011 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vind je dat je nationaliteit moet lijken op je DNA string? Want uiteindelijk is elke levende persoon ook afstammeling van de eerste eencellige wezentjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of ben je gewoon Vlaming tussen de Vlamingen en is je gedeeltelijk Frans/spaanse afkomst slechts een curiositeit waar je je niet druk over maakt en verder ook geen enkele affiniteit mee hebt, zoals na vier generaties verwacht mag worden?
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() iemand van de 'derde' generatie die een dubbele nationaliteit wil is een schoolvoorbeeld van een totaal mislukte integratie.eerstelijns immigranten kan ik ,nog begrijpen, de rest is opportunisme troef..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb moeite met een vlieg dood te slaan (ik doe het wel, maar met excuses), maar stierengevechten daar ben ik voor de een of andere manier helemaal wild van. Niet in reality echter. Zelfs die Portugese stierengevechten waar de stieren niet gedood maar wel geprikt worden, daar kon ik vanop de tribune al niet tegen.... maar zet de TV aan en ik ben vertrokken. Krijg ik nu een Spaans paspoort? O ja, ze was "gitane" bovendien, en die urge komt ook altijd naar boven als ik de Gypsy Kings hoor... welk paspoort is dat? Roma? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 15 juni 2011 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat met Amerikanen, waarvan sommigen zowel familie vanuit Ierland dan uit Afrika hebben, met nog een vleugje Indianen-bloed ? Waar moeten die allemaal paspoorten gaan aanvragen ? Wees eindeijk eens een beetje serieus, man. Als geboren en getogen " Belg " een paspoort van een ander land aanvragen, en kordaat aan dat land zijn zijde staan, doet mij eerder denken aan landverraad dan aan iets anders. Wij koesteren een giftig serpent aan onze boezem door zulke absurditeiten goed te keuren en te aanvaarden ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want dat vind je toch van mensen van marokkaanse afkomst na vier generaties, ook al gaan ze er enkel nog op verlof. (ik heb hopen keren naar Spanje geweest, stierengevechten gezien, naar Nederland geweest en uiteraard ook Frankrijk en Duitsland bezocht). Wat nu? |
|
![]() |
![]() |