![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Iemand die gestudeerd heeft weet dat inderdaad. |
|
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Praktisch leven kunnen ook de dieren, de mensen is iets hogers gegeven. En iets willen stoppen zonder enige motivatie is dictatuur. |
|
|
|
|
|
|
#283 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het geloof in het juiste zonder het juiste te doen is dood. Geen inzicht hebben in het goede en het juiste is leven in verwarring. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 augustus 2011 om 20:33. |
|
|
|
|
|
|
#284 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat verzin je dus maar. Bovendien is de nieuwste opvatting die van de quantummechanica. Citaat:
Dat omdat je niks van mijn atoomtheorie begrijpt en niks onhoudelijks weet te zeggen. Citaat:
Kunst dat te begrijpen voor je je mond open doet om mij te beledigen met een hoop onzinnigheid. WAAROM MOETEN ATOMEN INTELLIGENTIE BEZITTEN? Onze maatschappij functioneert ook niet vanzelf, maar berust op onze intelligentie, terwijl ons lichaam nog veel ingewikkelder is dan onze maatschappij en ons lichaam zou vanzelf functioneren en onze maatschappij niet. Dat vind ik dan onlogisch. Volgens mij is ons lichaam ook weer een maatschappij op zichzelf, met daarin 10^40 microwezens, die ons lichaam besturen en alles dus draaiende houden. Dit is dan een veel betere verklaring dan de wetenschap geeft volgens welke alles daar in ons lichaam zomaar vanzelf zou gaan of door natuurwetten, die mijns inziens te primitief zijn om de werking van ons lichaam en ook de hele evolutie van het leven te verklaren. |
|||
|
|
|
|
|
#285 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet met willekeurige kreten. Occam heeft met zijn scheermes overigens God vermoord en daarmede de waarheid. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#286 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Banneling
|
In de zin van het leven gaat het er niet om welke wetenschappelijke theorie of welke nutters-fantasie zich naar voor wil dringen maar wat we met ons leven doen
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Banneling
|
Geloof in goden is on-rationeel
Geloof zelf god te zijn is megalomanie en religieuze waanzin Ernstige draden daarmee vullen is getrol |
|
|
|
|
|
#289 |
|
Banneling
|
.. een god op aarde te zijn
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
Provinciaal Statenlid
|
het geheim van het leven,
is uit je fouten leren, jezelf recreeeren, en dat dan doorgeven.
|
|
|
#291 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#293 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een veel dieper inzicht dan een eenoog kan leveren. Deze ziet scheel en leutert maar wat. En alleen de heilige geest kan deze wereld nog redden. Amen.... |
|
|
|
|
|
|
#294 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zijn haat is uit de hel, maar Mijn heilige geest is uit de Hemel. En aldus ben ik al reeds voorspeld: 2000 jaar geleden. Zalig zij die Mij eren en niet beledigen en belasteren. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#298 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Vorm: kinderachtig Inhoud: pover, niet of weinig onderbouwd Idee: verre van origineel (SF schrijvers gebruikten het al eerder) Finaal oordeel: ![]()
|
|
|
|
#299 |
|
Banneling
|
Raar dat mijn geheim van de dood zo rap gevonden is, terwijl mijn geheim van het leven nog steeds geheim blijft....
Wie maakt er eens een einde aan? Go Go Go |
|
|
|
|
|
#300 |
|
Banneling
|
|
|