![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, en?
![]() |
#282 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vreedzaam, maar weerbaar. Dat is wat anders. Ik heb overigens de VMO geen winkels weten overvallen en in brand steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik denk net het omgekeerde. De BNP zal er wel bij varen. Laat dat vreemd tuig maar doen denk ik dan zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.guardian.co.uk/society/jo...re?INTCMP=SRCH |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
|
![]() Als iemand opgegroeid in een andere cultuur opgejut is (vijandig staat) tegenover het land en haar inwoners (op wat voor manier dan ook) en geen enkele band heeft met dat land en haar inwoners. Dan moet men niet verschieten van dergelijke taferelen.
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en tot de hoeveelste generatie moet je dan weerkeren? en voor wie geldt dat allemaal?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Europees Commissaris
|
![]() Je vroeg de link, ik gaf de link. Je moet nu niet met andere organisaties afkomen die ook gewelddadig zijn.
![]() |
#290 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 9 augustus 2011 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch eigenaardig dat we een "toename" van geweldadige incidenten hebben in grote steden, net terwijl de mohammedanen een periode van bezinning hebben.
Molenbeek,een industriele bakkerij brand - jongeren bekogelden politie en brandweer met alles wat los lag. En dan nu een paar steden in de UK waar de vlam in de pan slaat.
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geef eens een definitie van een "vreemdeling"?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat doe ik ook niet, als ik in een ander land ga wonen mogen ze van mij eisen dat ik me volledig aanpas.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 9 augustus 2011 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is 1 van de verklaringen, het is geen excuus.
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als 2de generatie immigrant heb ik geen enkele band met mijn vaders-land. En ook mijn vader voelt geen verbintenis meer. Of je zou het feit dat er nog familieleden wonen, die we nog eens per ongeluk op een begrafenis of huwelijk tegenkomen, als band zien.
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() Onrustwekkend, als "de armen hun plaats niet meer kennen", hé?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
|
![]() Ik herinner me toch dat winkels hun rolluiken naar beneden deden als er weer eens een betoging van de VMO voor hun deur passeerde... Er durfde dan ook wel eens een ruit te sneuvelen om het eufemistisch uit te drukken. En van brandbomaanslagen of zelfs het aanvallen van burgers met een kleurtje of een andere politieke overtuiging waren ze al evenmin vies. Maar ga vooral verder met het verdedigen van het VMO. Het maakt u betoog nog belachelijker dan het al is.
|
![]() |
![]() |