![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Je zit gezellig in de kroeg, opeens; vechtpartij,! Wat doe jij.? | |||
Op onderzoek wat er gaande is, desnoods mee vechten. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 13,56% |
Maken dat ik weg kom.!! |
![]() ![]() ![]() |
15 | 25,42% |
Onmiddelijk de politie bellen en weggaan. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,17% |
Totaal negeren. |
![]() ![]() ![]() |
30 | 50,85% |
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() voor dat meisje die denkt
mij een schop in m'n noten te geven heb ik nieuws; Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zit dat ondertussen met die foto, waarmee je ging bewijzen dat je werkelijk zo groot bent als je beweert?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een meetlint kan niet liegen Laatst gewijzigd door Amstelman : 1 oktober 2011 om 08:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar jij wel.
Hoe kan ik zien dat jij dat meetlint tot op de grond laat komen? Ik verwacht een foto waar je helemaal opstaat en het meetlint ook. Tot dan ben je een leugenaar.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() En durf jij ook zo te BLAFFEN als ik recht voor je sta.??
(Let op; mijn ideale stoothoogte is ca 1mtr65 mogelijk recht op je bek) |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hoor. Ik ga niet opzij voor een klein, exhibitionistisch opdondertje.
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat jij zowat de enige op heel P.be bent die bijkomende foto's van een kwiet als Amstelman verwacht. Smaken verschillen natuurlijk, ieder zijn meug.
Ik verwacht eerder actie van de mods, net zoals toen ik ze kon aanzetten tot actie tegen SuperLouis. En voor degenen die vinden dat ik wat overdrijf in de strijd tegen dit soort potloodventers; een vriendin van mij is ooit jaren lastig gevallen door zo'n hersenloze levensvorm, tot in de psychiatrie toe. Ik kan ze dus niet hebben nee. Weg ermee. Benieuwd of het rode driehoekje deze keer volstaat. Indien niet zal ik weer genoodzaakt zijn een persoonlijke draad te openen. Kost me wel strafpunten, maar het heeft zijn effectiviteit reeds eerder bewezen.
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu hebben de mods echt geen keuze meer. Ik dacht overigens echt dat SL gebannen was. Kan je ook tijdelijk geband worden ofzo?
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dubbelnicks zijn trouwens niet verboden, tenzij ze aangemaakt worden om een ban te omzeilen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Al maakt het het bannen van schepsels als SL er waarschijnlijk niet gemakkelijker op. ![]()
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch goei nieuws!!
Even in mijn pm's gesnuffeld en wat lees ik in het bericht waarin ik op de hoogte wordt gebracht van mijn waarschuwing wegens 'persoonlijke topic'? Citaat:
![]() Het is nu dus enkel nog wachten op een wakkere mod.
![]() |
![]() |
#293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben ik nu de enige die het grappige van deze draad in zie? Doet me beetje denken aan buiten de zone ea Vlaamsche onzin. Dit is helemaal gn persoonlijke draad (kiekes) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik helaas niet. Citaat:
Citaat:
Ik zeg nergens dat dit een persoonlijke draad is.
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik misschien nog reageren in eender welke draad ik verkies? Zoals eerder gezegd heb ik met reden een zware afkeer voor potloodventers. Ook de mods hier gaven me daar eerder gelijk in. Hij werd gewaarschuwd en zijn foto's werden verwijderd. Als die paljas nu dan plots terug opduikt moet ik braaf in een hoekje gaan zitten huilen en hem zijn gang maar laten gaan ofwa?
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Potloodventers ...waar haal je het? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staan er misschien gewapende mannen rondom u die u verplichten om op mijn schrijfsels te reageren? Ga eens kijken wat hypocriet betekent, nadat je potloodventer hebt opgezocht.
![]() |
![]() |
#300 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |