![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oh really? Hoe leuk dat je dat zegt. Hou je eraan!
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
|
![]() Voor ik het vergeet te zeggen:
Een studie aan deze universiteit (-->http://www.uni-hannover.de/de/) heeft aangetoond via EMG meting dat dieren absoluut geen pijn lijden tijdens een correct uitgevoerde halal(kosher) slachting. Beide halsslagaders worden in één beweging oversneden en bovendien zijn de dieren overleden nog voor de pijnprikkels de hersenen bereikt hebben. Bij verdoofde slachtingen zoals we die kennen binnen onze industrie kunnen de dieren wel pijn lijden omdat ze meestal onvoldoende verdoofd zijn. Net ook nog gehoord dat er vele dierenartsen aanwezig zullen zijn morgen tijdens de slachtingen. De dieren worden eerst gecontroleerd vooraleer ze worden gekeeld. Zieke dieren mogen niet geslacht worden. (Porpo, is dat ook in Antwerpen zo?)
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
vertel eens? Hoe staat u in dit leven? En tov uw medemens? En dan bedoel ik niet uw mede-moslim he. Uw medemens. Leg eens even uw levens-visie uit. Daar ben ik wel eens nieuwsgierig naar.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 6 november 2011 om 00:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zoals ik eerder al zei; als 't zo pijnloos en zo'n vreedzame dood tot gevolg had zouden moslims dan hun vijanden zo afslachten? tuurlijk niet. Net daarom is 't zo leuk. Omdat 't zolang duurt en zo pijnvol is. dat maakt 't net zo goed. En omdat je met je handen voelt dat je slachtoffer dood gaat. it makes YOU feel ALIVE! 't is de Cocaine voor de armen. En ondanks dat de armen, van geest, niet arm meer zijn, willen ze nog steeds hun cocaine.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 6 november 2011 om 00:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom dan een boycot ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Staatssecretaris
|
![]() Aai..
Onze Filou is gearriveerd... alle rationele argumenten gaan van de baan geveegd worden.......
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ja, u doet dan alsof u dom bent of u bent werkelijk dom indien u dat niet begrijpt (mens zijn met minstens een gemiddelde emotionele intelligentie is hiervoor immers voldoende). Stropoppen opstellen is een nodeloos vermoeiende bezigheid dat ook niets maar ook niets met discussiëren te maken heeft. Als een bulldozer dient men over zoiets te maaien. Dit is hier geen slapsticktheater. Laatst gewijzigd door Weyland : 6 november 2011 om 00:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | ||
|
![]() Citaat:
Ik erger mij ook aan dat onzintaaltje waarin bepaalden onder jullie beweren dat wij onze kinderen als barbaren opvoeden. Want dat is niet zo. Allé nu praat ik even voor mezelf en mijn kennissen en familiekringen. Mijn kinderen zullen hard moeten studeren en vooral inzien dat ze moeten samenleven met een ander. Dat zijn ook zaken die ik heb meegekregen van thuisuit. Ik moest het me als kind niet riskeren om een Vlaming te beledigen of neerbuigend te praten over een ander. Of die achterhaalde onzin van 'jullie willen iedereen bekeren'. Ik praat nooit over de islam met niet-moslims alleen wanneer deze zelf vragen stellen over het geloof. Ik probeer dat onderwerp eigenlijk gewoon te ontwijken. Zie maar op dit forum. De doorsnee-atheist is meer over de islam bezig dan de paar moslimforummers tesamen. Ik vraag me af of jullie irl ook diezelfde vragen stellen. Ik heb een pak ongelovige vrienden en die zijn nog niet geobsedeerd door de islam. De dag dat dat wel het geval zou zijn, neem ik mooi afstand. Mn mede-moslims? Denk je dat ik meer respect heb voor iemand die zogezegd moslim is ofzo? Respect moet je verdienen, vriend. Als ik zou zien dat een moslim een niet-moslim onrecht aandoet dan zal ik de eerste zijn deze moslim op zn plaats te zetten. Heb ik vaak gedaan trouwens.
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tiens, de politie is er toch om ervoor te zorgen dat de wet wordt nageleefd? Val de politie lastig met dat soort vragen.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 6 november 2011 om 00:50. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | ||
|
![]() Citaat:
Hoeveel moslims ken je daar in Antwerpen die mensenkoppen afhakken?
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een Facebookgroep die (terecht) een kort leven beschoren was heette: "Egorger les musulmans �* la place des moutons !"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
|
![]() Jep, gezien. Een mens moet zn tijd ergens insteken hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | ||
|
![]() Citaat:
Als gij beslama zegt dan wilt dat zeggen dat GIJ vertrekt en niet ik. Mekka? Was het maar waar. Hopelijk binnenkort.
![]() |
![]() |