![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Begrijpelijk, het zou hun multi-cultballon met één prik wegklappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Vreemdeling
|
![]() -Welk voordeel heb je er persoonlijk bij?
Geen. -Welk voordeel heeft onze maatschappij erbij? Verrijking van cultuur. Navelstaren is belachelijk. -Kijk je neer op mensen die tegen migratie zijn? Neen. -Als u pro immigratie bent, waarom wil u dan dat de maatschappij de kost ervan draagt in plaats van enkel de voorstanders? Ik ben enkel voor, omdat ik ook weinig argumenten tegen kan vinden (buiten hoge kosten). De opwarming van de aarde wordt vooral in de hand gewerkt door ons consumptiepatroon. Degenen die naar hier vluchten, ondervinden vaak last van ons patroon in hun eigen land, waar de opwarming erg te merken is. Ik zou ook weg willen als alles hier voortdurend overstroomde of er veel hittegolven waren. Natuurlijk ook bij oorlog, politieke wantoestanden (net iets erger dan hier)... Vaak zijn het ook nog Westerse troepen die de boel elders verzieken, logisch dat men vlucht...
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politieke vluchtelingen krijgen asiel indien de aanvraag gegrond is, dat is prima maar economische vluchtelingen hebben op basis daarvan geen recht op verblijf. U weet toch dat landen zoals Indonesie en Brazillie grote vervuilers zijn? Hoeveel Afrikanen gingen daar naar toe? Mensen een behoorlijk leven geven is in de eerste plaats de verantwoordelijkheid van een beleid in eigen land, of dacht u dat dit hier is komen aanwaaien of zo? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik deel jou " weg met ons" en " zwelgen in misplaatst schuldgevoel helemaal niet, we hebben genoeg eigen problemen zonder de pretentie die van de hele wereld te moeten opvangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij vraagt wel aan de mensen die pro-immigratie zijn, wat hun reden daarvoor is, en wat volgens hen de voordelen van immigratie zijn. Dat daar tot nu toe nog geen enkel antwoord op gekomen is, is niet zijn fout. Citaat:
Citaat:
![]() En waarom zou het in godsnaam onmogelijk zijn om te antwoorden op de vraag 'wat zijn de voordelen van zwart te zijn'? ![]() Citaat:
Waarom zouden we dan in godsnaam een beleid moeten voeren dat migranten naar hier haalt?
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 11 februari 2012 om 16:03. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier en hier ongeveer hetzelfde willen zeggen, maar gij zegt het scherper en juister.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 11 februari 2012 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. op zijn minst moet ik geen kostbare tijd meer steken in het duidelijk maken dat er bepaalde dingen zijn die verwacht worden van een machinebediener. Simpele dingen zoals op een startknop drukken, en kleine problemen zien en rapporteren. Of materiaal aanvullen.
Als ik dat 1 keer moet voordoen bij een "verse", dan is dat geen enkel probleem, maar als ik werk moet laten vallen omdat zo'n pummel te tam is om vand e krat af te komen en de band stilvalt, dan ben ik er wel pissig over, en heeft mijn werkgever er financieel last van. Citaat:
Trouwens, bepaalde "verre oosterse culinaire specialiteiten" Neen bedankt, da's te gruwelijk voor woorden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En overstromingen... Die hebben we hier ook hoor. We steken alleen veel moeite en middelen in het voorkomen ervan. En denkt U dat een vers geimporteerde blij was met het weer van de laatste 2 weken (en is dat dan ook het resultaat van Global Warming?) Citaat:
![]() |
![]() |
#293 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat is niet alles, migratiepolitiek is NONSENS, want de mens is een wezen dat van nature migreert, iedereen mag migreren naar waar hij wil, wij zouden dat ook doen als wij daar moesten leven. Leuk he ![]()
![]() |
![]() |
#294 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En emigreren in die tijd. Denkt U dat een enkeltje VS betaalbaar was voor de armsten der arbeiders en boeren?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 11 februari 2012 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik wil een erkenning van't recht van de sterkste, zoals in die tijd zeer gebruikelijk was. Eens kijken dat mijn stam een zeurkous op hetzelfde jachtgebied zou tolereren.
![]() |
![]() |
#297 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe past U religie in het paleolitische plaatje?
![]() |
![]() |
#299 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fair enough.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |