![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() Het uitgebreide sociale netwerk hier in Belgie weghalen, en mensen terug de verantwoordelijkheid voor hun eigen leven geven, is voldoende. Er zijn genoeg landen die in die optiek utopia zijn. Een beperkte gezondheidszorg gecombineerd met lage belastingen, veiligheid en vrijheid voor zaken doen is voldoende.
Zorg voor uw eigen pensioen en dan kan je op pensioen gaan wanneer je wil. Zorg voor uw eigen ziekteverzekering en dan kies je zelf waar je voor betaalt en waarvoor niet. Ook ga je merken dat rokers en obese personen veel meer betalen: risicos worden nu correct gewaardeerd. Zorg ervoor dat de mensen terug de mogelijkheid krijgen om te sparen, en de welvaart die ze scheppen zelf te beheren, in plaats van dat over te laten aan de overheid. En dan hoort ge mij niet meer klagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Luxemburg nog veel beter. Het is daarom dat er een nieuwe trend is op aan het duiken bij mijn collegas: bedrijfswagen met luxemburgse plaat. Je hoeft als firma enkel een zetel te hebben in GHL. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zie hier het verschil tussen een land met persoonlijke vrijheden en eentje zonder... Allen daarheen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() Wat heeft België concreet te bieden aan mensen die hogerop willen? Of beter nog, wat heeft België te bieden aan goed verdienende dinky's?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een aanzienlijk deel van het resterend remgeld kan worden terugbetaald door je persoonlijke hospitalisatieverzekering, afhankelijk van de aard van de prestatie uiteraard. Dus ik begrijp niet echt wat je zegt. Ik hoop alleszins niet dat je klaagt over het sociale zekerheidsstelsel inzake medische kosten, want hoewel verre van perfect, is het ook verre van slecht. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die steekt dus de winst op van mijn werk. Gelukkig. En ik een mooie bonus. Er was een tijd dat ik zo zot was om het te publiceren.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 't Is niet aan mij in zijn plaats te antwoorden. Een individu dat voor zich kan spreken en geen nood heeft van een grijze massa die voor hem spreekt, weet je wel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat we zelf te bieden hebben, dat kan je zelf wel bedenken; anders zou je er niet zo op gebrand zijn zij die wegtrekken tegen te houden via allerlei manieren. ![]() Laatst gewijzigd door Sfax : 12 februari 2012 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#296 |
|
![]() 't Is dan nog waar ook. Dit gezegd zijnde, kun jij de vraag beantwoorden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn pensioen wordt ook niet door de Belg gedragen. Mijn ziektekosten ook niet. Ik betaal gemeentebelastingen via de "grondbelastingen" en ik draag bij aan huisvuilophaling, waterdistributie, etc.... Ik betaal voor de kosten die mijn verblijf met zich meebrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |