![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Het kan verkeren", zei de protestant (calvinist) Bredero. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 maart 2012 om 07:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alleen misschien in België zijn er misschien nog fanatiekelingen op dat gebied. Bovendien zijn er steeds minder actieve kerkelijke gelovigen, zowel in Nederland als in België. Gezien de schandalen in de katholieke kerk en wat extremere protestantse kringen zal dit proces ook versneld plaatsvinden. Dit betekend niet dat mensen niet meer geloven, maar hun geloof anders gaan invullen.
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 19 maart 2012 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#285 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
volgens mij ben je dus nu aan het projecteren. Belgie is op ethisch vlak toch ook een stuk verder dan NEderland. Ik zie hier weinig problemen met euthanasie, homohuwelijk( in Ndl mogen ambtenaren weigeren), en zaken zoals christelijke ziekenkassen die homotherapiën terugbetalen om uw zoontje van zijn geaardheid te "genezen". Laatst gewijzigd door 1207 : 19 maart 2012 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 maart 2012 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw neemt echter alles té serieus. De wereld zit vol wereldvebeteraars en daar is niets mis mee. Maar ik zeg altijd, verbeter de wereld en begin bij jezelf. Maar als ik iets op straat tegenkom wat mij niet welgevallig is, mag ik daar dan niets van zeggen? Als ik zie dat een oud dametje wordt afgeranseld, moet ik dan blijven toekijken? Moeten wij, ondanks dat wij zelf ook niet onbesproken zijn, dan maar zwijgen? Mooie wereld zou het dan worden.... In weet niet waar u woont, maar mooie boel zou het dan worden waar u woont..... ![]() ![]()
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 19 maart 2012 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens over de scheiding tussen kerk in staat in België Wie betaald de katholieke priesters in België? Valt dat niet onder justitie? Ik kan er uiteraard naast zitten..... ![]()
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 19 maart 2012 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 maart 2012 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
neemt natuurlijk niet weg dat het Nederlanders zijn die bijbelgekken in de regering stemmen. je verwijzing naar de Belgische justitie is een mislukt afleidingsmanoeuvre. Laatst gewijzigd door 1207 : 19 maart 2012 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En over hoeveel procent zou het gaan als we daar zes miljoen minder bijbelgekke zuid-Nederlanders aan toevoegen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is het al eens bij je opgekomen dat een Vlaming geen Zuid-NEderlander is net zoals jij geen West-Duitser bent en deze benaming evtl. als belediging kan overkomen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De term bijbelgekken laat ik voor uw rekening, dat komt nogal denigrerend over.... Ik laat iedereen gaarne in zijn/haar waarde!
![]() |
![]() |
#294 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je stapt niet bij de buren binnen en begint bij hen over hoe je hen gaat annexeren. dat IS denigrerend.
moesten vlamingen genetisch ooit zodanig degenereren dat ze de onweerstaanbare drang voelen om zich bij de Noorderburen aan te sluiten zul jij de 1e zijn die het hoort. tot het zover is moet je eigenlijk je mondje houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#297 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Minister-President
|
![]() Goede afspraken maken goede vrienden.
![]() |
#299 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zou anders heel blij zijn moest Nederland eindelijk een leger sturen om de staatsgreep van 1830 eindelijk eens aan te pakken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar zou de wereld zijn zonder liefde? En dat mag gezegd worden! ![]()
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 19 maart 2012 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |