![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge maakt vorderingen ![]()
![]() |
![]() |
#284 | |
|
![]() Citaat:
ziehier het geval van het hartransplantatie: http://www.dailymail.co.uk/health/ar...-like-man.html Ik zou niet zeggen dat de persoonlijkheid overerft, maar de energie van die persoon. Elk orgaan draagt de energie van diegene van wie het is.
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan hier ook gaan schrijven, dat ik een orgaan van een moordenaar heb gekregen, en dat ik opeens zelf ook moord-neigingen had. Dat is niet echt een betrouwbare bron, integendeel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
|
![]() Ik begrijp het heel goed, je insinueert dat het verzinsels zijn, en dat het niet klopt.
En als je niets anders kan zeg je dat het niet telt omdat het "maar" een ervaring is en dat het niet wetenschappelijk bewezen is. Daarachter steken alle skeptische angsthazen zich schuil om binnen hun enge wereldbeeld te blijven. Het is niet omdat die ervaring volgens jou niet wetenschappelijk bewezen is, dat het niet waar is. Het is inderdaad een ervaring van iemand, en zo zijn er vele ervaringen. Die ervaring toont aan dat er een deel van de energie/persoonlijkheid meekomt bij een orgaantransplantatie.
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ervaringen, innerlijke belevingen zijn voor jezelf, daar heeft wetenschap helemaal niets te zoeken. Vandaar dat wetenschap zich ook niet bezig moet houden met geloof en spirituele zaken, die dingen zijn voor jezelf. Ik heb zelf genoeg ervaringen meegemaakt, die de wetenschap niet kan beantwoorden, simpelweg omdat de wetenschap zich daar ook niet mee bezig moet houden. Oordelen over iemands ervaring is arrogantie des zelve. Maar ik ben de laatste die zal beweren dat mijn ervaringen, een bovennatuurlijke reden hebben, ik weet het simpelweg niet. het enige dat ik weet is, dat die ervaringen mooi waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
|
![]() een aantal anecdotische reflecties op meer dan 100 miljoen uitgevoerde transplantaties...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
|
![]() Citaat:
Jullie zijn echt onmogelijke discussiepartners, van de hak op de tak springen, bij het minste detail dat niet lijkt te kloppen vitten, en zo de discussie uit het oog verliezen. Schampere opmerkingen, weinig respect, geschreeuw, terwijl het jullie eigenlijk zijn die met jullie kop in het zand zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
|
![]() Wel, aangezien jij anderen uitscheldt voor "flapdrolletje", en van de hak op de tak springt en de draad bevuilt met korte nietszeggende posts, zit je er alleszinds bij.
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de hak op de tak springen? verklaar je eens nader? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja: Alboreto denkt dat het zijne hoger is dan het mijne en dat het beter is niks te bezitten dan oneindig veel. Overigens: ieder het zijne en ik heb er verder geen moeite mee. ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 24 april 2012 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
|
![]() Citaat:
Omdat je met een materialistische bril naar alles kijkt lijkt voor jou het concept van energie die niet fysische is onbestaand. Voor jou moet alles meetbaar of observeerbaar zijn maar het is nu eenmaal niet zo. De hogere realiteit hebben hun eigen energieën. Fysische instrumenten zijn grotendeels beperkt tot de realiteit waar ze uit voortkomen. Emotie is bijvoorbeeld ook een energie (e-motie = energie in beweging), hetzij op een hogere trilling dan het fysische. We kunnen de effecten van emoties wel meten, maar niet de energie van de emoties zelf. Emoties zijn met hoog sensitieve perceptie zichtbaar in het auraveld van mensen. Mensen die voldoende gevoelig zijn kunnen bijvoorbeeld ook emoties van anderen voelen in hun eigen energieveld, als ze dicht genoeg staan. Ikzelf heb genoeg ervaring met dit voelen van emoties bij mijzelf en bij anderen om te weten dat dit echt is. Het voelt als een golf, een beweging. Mij moet je niet wijsmaken dat dit niet bestaat want ik WEET dat het bestaat door eigen ervaring. De emoties hangen in het auraveld van de persoon, en zijn geconcentreerder er rond. Dus hoe dichter je gaat hoe sterker je ze voelt. Dat is ook de reden dat veel mensen onbewust wat afstand willen nemen soms. Als iedereen zou kunnen zien wat er energetisch gebeurt tussen mensen dan zou men nogal wat ogen opentrekken.
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |