![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is er achterbaks aan het melden van berichten aan de moderatie? |
|
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om mod een bende onnozelaren te noemen zou ik jou de wacht aanzeggen, als ik Mod was. Een beetje zelfrespect, zou Perickles zeggen... PS Hang je klote elders uit, wil je? |
|
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je het hier niet goed vindt, kom hier dan gewoon niet meer.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oké... Toegegeven...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoeveel jaar moet die zever nog door gaan hé ![]()
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | ||
Banneling
|
![]() Daar is iedereen het nog niet over eens.
Citaat:
Citaat:
Maar alles is voor verbetering vatbaar. Waarom zouden we het niet verbeteren? Is dat heiligschennis? |
||
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog iets,de moderatie hier is een vriendeclubje waar ik de bubbels van krijg,mij mogen ze gerust bannen
![]()
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Val dan toch dood van jaloezie of open zelf een Armoededraad, maar liefst niet met dezelfde titel zoals de vorige keer. Jij bent niet in staat om lezers te trekken over armoede of een draad daarover te blijven laten lopen. Face it. |
|
![]() |
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() Wat bedoel je met vriendenclubje? Ik weet niet eens wie Mod is. Behalve door het laffe verklikken van de forumnick van een MOD door Eigenzinnig. Van verklikkers gesproken... Pas ook op dat ze je niet op je wenken bedienen met je banwens...
Laatst gewijzigd door smosty : 1 mei 2012 om 11:19. |
![]() |
![]() |
#293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat zou dan wel moeten gecommuniceerd worden. |
|
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben het min of meer met je eens. Ik heb er zelf nooit een geheim van gemaakt dat ik gebruik maak van dat driehoekje. Ik zal trouwens altijd eerst vragen aan de schelder of aanvaller om ermee te stoppen. Wanneer hij of zij toch blijft volharden, maak ik daar melding van en dat laat ik de persoon in kwestie ook weten. Het heeft mij de reputatie van RD-kampioen opgeleverd, maar dat zal me worst wezen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door smosty : 1 mei 2012 om 11:16. |
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het klopt inderdaad dat je forummers zodanig kan terroriseren en chanteren dat ze van het gebruik ervan vrijwillig afzien. Ook is een score van 2 of 3 op honderd RD op zich ook al ten zeerste ontradend. Maar een forummer echt zijn RD blokkeren, neen, zover gaan ze nog niet |
|
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 1 mei 2012 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mod verwijdert waar ze goesting in hebben te verwijderen zonder zich te moeten verantwoorden. Je hoeft dus naar geen reden te vragen. Je kan dat doen maar dat blijft steriel en vervelend. Wil je dat ik dit antwoord in mijn databank zet en het je telkens post? Laatst gewijzigd door smosty : 1 mei 2012 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je kan nu ook repliceren "watch your language" ![]() Laatst gewijzigd door smosty : 1 mei 2012 om 11:32. |
|
![]() |