![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad...u bent niet alleen hoor Schooffie...de tolerantie van het VB is velen een doorn in het oog...
![]() |
#283 | |
|
![]() Citaat:
Neen dus. Daartegenover staat dat de NVA, op de avond zelf van hun grootste verkiezingsoverwinning ooit, onmiddellijk het premierschap aanboden aan de meest corrupte en anti-Vlaamse partij ooit. Dat was ook op die avond dat een zekere Bart De Wever openlijk een fatwa uitvaardigde tegen het Vlaams Nationalisme door de voorzitter van het Vlaams Belang uit te sluiten van elke besluitvorming en hun verwijdering uit de "democratie" bevestigde. Dat was op die avond zelve dat Bart De Wever, in het frans nota bene, naar de voorzitter van die meest corrupte en anti-Vlaamse partij belde om af te spreken om "zaakjes" te doen. U ziet Gert: een klein verschilletje toch tussen de Belgicistische "discussie hebben over programmapunten" en het Vlaamse "cordon" hé...
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() Eventjes in de kantlijn, hebben de blauwen dit weekend nog een nieuw verhaal gevonden eigenlijk ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
|
![]() dat er echter pas kwam toen de NVA niet meer meedeed.
![]() |
#286 |
|
![]() Het neoliberale inkrimpen van de overheid gaan ze nu ook letterlijk op de partij nemen.
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilt u aub er zeer dringend mee rekening houden dat ik mijn Vlaming zijn op mijn manier in wil vullen, inbegrepen mijn manier van politieke overtuiging. Mocht er morgen een afscheuring van de pvda komen, die flamingant-kommunistisch zou zijn, dan zal ik hen verwelkomen als overtuigde Vlamingen, maar gezien het geheel van politieke visie, niet geschikt voor politieke samenwerking onder één bestuursakkoord.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Het blijft inderdaad een verontrustwekkend hoge score. Maar gelukkig zijn daar de gemeenteraadsverkiezingen binnenkort waarbij ze het op gemeentelijk niveau op 2 jaar kunnen verknallen voor de "echte" verkiezingen.
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 14 mei 2012 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Minister-President
|
![]() ![]() Hoe komen de mensen er toch bij om op die kerel te stemmen? Zie hem daar staan, met zijn vlaggetje, compleet met Latijnse spreuk. Potsierlijk. ![]()
![]() |
#292 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Minister-President
|
![]() NVA=VU=traditioneel
![]() |
#294 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Goed, men mag dan al een trauma opgedaan hebben door het succes van een bepaalde partij, maar dit mag toch geen aanleiding zijn om overal de vermaledijde symbolen van deze nachtmerrie menen te moeten ontwaren. De hierboven afgebeelde persoon was een deelnemer aan de antwerpse loopwedsrtijd 10-miles - waaraan weliswaar ook BDW deelnam- en die zijn persoonlijke fysieke problemen overwon en de wedstrijd uitliep. Het spandoek dat hij na de wedstrijd ontvouwde was een persoonlijke uiting van zijn succes en had niets met politiek te maken. Trouwens als het doek het restant van een NV-A actie zou geweest zijn , alle verwijzingen waren afgesneden of verwijderd. Desondanks wordt deze foto als "potsierlijk" afgedaan. Dit zegt in feite alles over betrokkene poster zelf . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Beseft u wel hoezeer u daar uw ideologiegenoten , de vlaams confederalisten van de CD&V, mee beledigt? Citaat:
Zeker hoor Schooffie...u mag zich de reïncarnatie van Hara Crisna noemen of voor mijn part zelfs Vlaams Nationalist...zolang u mij toelaat daar eens goed mee te lachen terwijl ik u de tegenstrijdigheid in uw eigen naamgeving mag aantonen... Ik heb zo de indruk dat zij dat niet zo leuk vinden daar de NVA confederalisten "wij zijn geen separatisten" reageren alsof ze met hun hand in de koekjesdoos zijn betrapt hé... Citaat:
Welnu: Ook het VB zou hun verwelkomen als overtuigde Vlamingen maar hun, in tegenstelling tot de NVA, NIET in een cordon steken met uitspraken van "wij zullen NOOIT* met die gasten samenwerken"... Neen, wij zouden onmiddellijk contact opnemen in hoeverre zij op ons en wij op hun zouden mogen rekenen eens er een communautaire vuist moet worden gemaakt.......
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat was eerder dichterlijke vrijheid - manier van spreken, dan een leugen. Een leugen zou zijn als jij nu zou zeggen dat ze er niet waren - of als je zou zeggen dat je er de hele tijd bij hebt gestaan en dus zeker weet dat ze in geen geval een danspasje gezet hebben..
Laatst gewijzigd door Xenophon : 14 mei 2012 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Minister-President
|
![]() Zoek dan eens het verleden op van de NVA-politici, bolleke.
Allez, zal ik het maar weer doen... "De Wever was lid van de Volksunie." http://nl.wikipedia.org/wiki/Bart_De..._carri.C3.A8re "Na een carrière in alle echelons van de partij werd Geert Bourgeois in 1995 federaal volksvertegenwoordiger voor de toenmalige Volksunie." http://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_B...tieke_loopbaan Enz...
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 14 mei 2012 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#300 | |