Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2012, 03:58   #281
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Hoeveel tanden ik ook zou hebben, ik kan een dode waalverrader geen pijn doen, dat is waar.

Maar een verwijzing naar een obscure theater-voorstelling die bovendien niets maar dan ook niets te maken heeft met mijn argumenten laat staan Vlaams Nationalisme in het algemeen bewijst vooral dat gij geen enkele legitieme argument of zelfs bewering kunt voorleggen.

Wat blijft er dan over? Nonsens, bullying en modder gooien. Pfff - doe zo voort jochie, ik geniet ervan. Uw bullshit benadrukt de stank rond de huisnergers en franstalige colonialistische houding.
Oud 9 augustus 2012, 06:47   #282
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Ik heb ze gelezen, niet allemaal natuurlijk, maar de meeste.

'Useless is as useless does' zou ik zeggen. Net zoals de meeste andere Belgicisten schuwt ge het niet om uw standpunt aan te passen aan uw eigen vooroordelen of partij-politieke belang.

Ik neem het vaak op voor mijn tegenstanders, hoewel ik ze vaak tergelijkertijd aanpak op hun nonsens.

Dat doet gij nooit. Gij zijt dus gewoon een ego-hoer; gij zult n'importe quelle injustice goed praten - zelfs als het uw ]eigen ideologie schendt, principes - ik zal geloven dat ge die hebt als ge me een reden geeft - alles is ok om uw vijand te bekampen, mensenrechten of niet.

Hypocriet manneke dat ge zijt.
Zegt de superhypocriet. Gij, het opnemen voor uw tegenstanders? Door ze 'huisnegers' te noemen zeker? J�*�* watte, ge zult ons nog wat komen wijsmaken hier. En van mijn 'ideologie' weet gij geen ballen van. Rien de knots.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 augustus 2012 om 06:58.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 07:29   #283
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Hoeveel tanden ik ook zou hebben, ik kan een dode waalverrader geen pijn doen, dat is waar.

Maar een verwijzing naar een obscure theater-voorstelling die bovendien niets maar dan ook niets te maken heeft met mijn argumenten laat staan Vlaams Nationalisme in het algemeen bewijst vooral dat gij geen enkele legitieme argument of zelfs bewering kunt voorleggen.

Wat blijft er dan over? Nonsens, bullying en modder gooien. Pfff - doe zo voort jochie, ik geniet ervan. Uw bullshit benadrukt de stank rond de huisnergers en franstalige colonialistische houding.
Ge kunt u nog altijd als een hyena op het lijk storten.

Wat blijkbaar uw stijl is.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 augustus 2012 om 07:29.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 07:50   #284
hollande
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ge kunt u nog altijd als een hyena op het lijk storten.

Wat blijkbaar uw stijl is.
Dat ventje is de grote schande van politics en van de vlaams nationalisten, je zou beschaamt zijn om tot die soort te horen!!!!
hollande is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 08:54   #285
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Maar hij zoop, liep achter de wijven, fraudeerde dat het een lieve lust was, voedde zijn kinderen op in het besef dat de hardwerkende en spaarzame Vlaming er was om hèn rijk te maken en niemand anders, ... Ik denk toch dat Patrick De Wael daar veel meer op lijkt.
Michel Daerden had de moed om de Vlaming er op te wijzen dat hun pensioenen maar tot 2015 betaalbaar zijn. Hij is één van de weinige politici die de pensioenproblematiek niet weglachtte.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 09:03   #286
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Michel Daerden had de moed om de Vlaming er op te wijzen dat hun pensioenen maar tot 2015 betaalbaar zijn. Hij is één van de weinige politici die de pensioenproblematiek niet weglachtte.
En er niets aan gedaan heeft!
Wie durft raken aan de ambtenarenpensioenen?
Waar is 40% vd bevolking ambtenaar?
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 09:11   #287
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

De manier waarop hier de nagedachtenis van een overleden man wordt besmeurd, is een schande voor alle betrokkenen. Ik roep dan ook iedereen op dit forum erop van hiervan publiekelijk afstand te nemen, want anders zullen de vervloekingen die jullie over de overleden hebben uitgesproken, zich misschien wel eens tegen jullie keren. Een goed verstaander...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 09:25   #288
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De manier waarop hier de nagedachtenis van een overleden man wordt besmeurd, is een schande voor alle betrokkenen. Ik roep dan ook iedereen op dit forum erop van hiervan publiekelijk afstand te nemen, want anders zullen de vervloekingen die jullie over de overleden hebben uitgesproken, zich misschien wel eens tegen jullie keren. Een goed verstaander...
Daerden was de rechterhand van maffiabaas André Cools, gelikwideerd in volle daglicht vanuit de "organisatie".
Daerden was boekhouder vd "organisatie" en kende de geheime keuken.
Dit was zijn vrijbrief die hij gebruikte om zich met hulp vd organisatie te verijken. Alleen zijn revisorenkantoor "inde" 700.000 Euro jaarlijks.
Niemand kan mij dwingen om dit te verzwijgen of om deze maffioso eervol te behandelen.
NIEMAND!!!!!!!!!!
In een democratie zoals Nederland was deze man reeds jaren gevangen gezet.
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 09:31   #289
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Daerden was de rechterhand van maffiabaas André Cools, gelikwideerd in volle daglicht vanuit de "organisatie".
Daerden was boekhouder vd "organisatie" en kende de geheime keuken.
Dit was zijn vrijbrief die hij gebruikte om zich met hulp vd organisatie te verijken. Alleen zijn revisorenkantoor "inde" 700.000 Euro jaarlijks.
Niemand kan mij dwingen om dit te verzwijgen of om deze maffioso eervol te behandelen.
NIEMAND!!!!!!!!!!
In een democratie zoals Nederland was deze man reeds jaren gevangen gezet.
Als je vervloekingen uitspreekt tegen een overledene, kan niemand jou behoeden voor de consequenties van je eigen daden. Denk daaraan. Je doet wat je wil. Maar vedraag de consequenties dan ook als een man en kom achteraf niet huilen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 9 augustus 2012 om 09:35.
Oud 9 augustus 2012, 09:44   #290
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus Bekijk bericht
Ik was ook een VB-er, (en ben dat op het vlak van de islamisering van Europa nog steeds, zoniet nog feller). Maar als ik de zoetwatermossels van de NVA bezig hoor dan moet ik KOTSEN beste Fieseler : Dillen, Annemans, Dewinter, Vanhecke, DeMan dat zijn ECHTE KEIHARDE NATIONALISTEN die nog letterlijk wilden strijden voor Vlaanderen! Ik was flamingant met het (romantische) beeld voor ogen van onze rijke gechiedenis, cultuur, kunst en taal : in steden als Gent en Brugge (maar ook Belle, Duinkerken, Dowaai, Rijsel etc....) krijg ik kippevel en zie ik hoe groots Vlaanderen ooit was

Nu is het Vlaanderen van toen verworden tot één triestige industriezone met een bekrompen bevolking die nu massaal voor die ultra-liberale-NVA -kliek gaat stemmen....op zo'n volk kan ik niet meer fier zijn
In dat gevoel dat u beschrijft kan ik mij voor 100% terugvinden

Citaat:
Ik wil de ECHTE nationalisten van het Vlaams Belang (voor mij nog altijd BLOK) hier niet voor het hoofd stoten, het zijn die triestige huichelaars van de NVA die ik viseer!
Ik acht de Niveanen toch nog 100.000 keer hoger dan de sossen, tjeven en blauwzuurarsenen hoor....maar dat komt waarschijnlijk omdat een groot gedeelte van mijn vriendenkring van het VB is verhuisd naar de NVA...om "strathegische redenen"......
Maar alla...ik houd hun plaatsje hier vrij als ze terugkomen en zal ze met open armen terug ontvangen...erger nog...ik supporter zelfs voor hun bij de volgende verkiezingen (het zit er zelfs dik in dat ik met één van hun mee ga plakken...)...het zijn tenslotte goedbedoelende Vlaams Nationalisten hé...zij hebben nog niet echt door hoezeer zij weer eens gaan bedrogen worden...
Van mij zullen ze niet horen: "told you so...".
Oud 9 augustus 2012, 09:59   #291
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik was ook een VB-er, (en ben dat op het vlak van de islamisering van Europa nog steeds, zoniet nog feller). Maar als ik de zoetwatermossels van de NVA bezig hoor dan moet ik KOTSEN beste Fieseler : Dillen, Annemans, Dewinter, Vanhecke, DeMan dat zijn ECHTE KEIHARDE NATIONALISTEN die nog letterlijk wilden strijden voor Vlaanderen! Ik was flamingant met het (romantische) beeld voor ogen van onze rijke gechiedenis, cultuur, kunst en taal : in steden als Gent en Brugge (maar ook Belle, Duinkerken, Dowaai, Rijsel etc....) krijg ik kippevel en zie ik hoe groots Vlaanderen ooit was

Nu is het Vlaanderen van toen verworden tot één triestige industriezone met een bekrompen bevolking die nu massaal voor die ultra-liberale-NVA -kliek gaat stemmen....op zo'n volk kan ik niet meer fier zijn
Man, man, man... Hoe kun je nu in één adem bewondering hebben voor de hoge cultuur en geschiedenis van de lage landen en bewondering voor vulgaire figuren als Filip Dewinter of Anke Vermeersch? De grote mannen die de trots uitmaakten van onze cultuur, zoals een Filips van Marnix van St. Aldegonde, draaien zich toch in hun graf om als ze het debiele discours horen van de huidige islamofoben? Je denk toch niet dat je met cultuurbarbaren als Dewinter of Vermeersch onze contreien hun glans van weleer gaat teruggeven?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 9 augustus 2012 om 09:59.
Oud 9 augustus 2012, 10:11   #292
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Man, man, man... Hoe kun je nu in één adem bewondering hebben voor de hoge cultuur en geschiedenis van de lage landen en bewondering voor vulgaire figuren als Filip Dewinter of Anke Vermeersch? De grote mannen die de trots uitmaakten van onze cultuur, zoals een Filips van Marnix van St. Aldegonde, draaien zich toch in hun graf om als ze het debiele discours horen van de huidige islamofoben? Je denk toch niet dat je met cultuurbarbaren als Dewinter of Vermeersch onze contreien hun glans van weleer gaat teruggeven?
Dat er bij die man een vijs los staat (en zelfs meer dan een) begrijpt iedereen hier wel als je zijn tussenkomsten leest. Hij is Vb'er geweest (zegt hij) maar nooit een Vlaams-nationalist. Zijn VB-verleden kan alleen in zijn xenofobie gezocht worden. Niets in zijn betoogwijst erop dat hij ook maar enige Vlaams-nationalistische voeling had. Integendeel zelfs: uit al zijn bewoordingen spreekt een haat tegenover alles wat Vlaanderen en Vlaams is en dit vanuit een gemaakt francofiel superioriteitsdenken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 10:32   #293
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Dat er bij die man een vijs los staat (en zelfs meer dan een) begrijpt iedereen hier wel als je zijn tussenkomsten leest. Hij is Vb'er geweest (zegt hij) maar nooit een Vlaams-nationalist. Zijn VB-verleden kan alleen in zijn xenofobie gezocht worden. Niets in zijn betoogwijst erop dat hij ook maar enige Vlaams-nationalistische voeling had. Integendeel zelfs: uit al zijn bewoordingen spreekt een haat tegenover alles wat Vlaanderen en Vlaams is en dit vanuit een gemaakt francofiel superioriteitsdenken.
Kortom, zo'n echte nestbevuiler die om den brode de hielen van zijn Waalse meesters likt. Zoals er velen geweest zijn. Onder andere de voorvaderen van Michel Daerden die uiteindelijk ook Limburgse roots had. Of Onckelinx en zoveel andere Waalse ratten die het ingepompt gekregen hebben dat ze nu tot het superieure ras behoren omdat ze, al Frans kwakend, op de Vlamingen kunnen kakken.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 10:46   #294
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Aha, dat verklaart veel. Ik vond het ook wel raar, gezien zijn vroegere uitspraken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 9 augustus 2012, 10:51   #295
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
En er niets aan gedaan heeft!
Wie durft raken aan de ambtenarenpensioenen?
Waar is 40% vd bevolking ambtenaar?
Hij heeft er een groen boek over geschreven. Als je nu nog niet weet dat er een wit boek moet komen is zijn boodschap nog altijd niet doorgedrongen.

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 9 augustus 2012, 10:52   #296
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kortom, zo'n echte nestbevuiler die om den brode de hielen van zijn Waalse meesters likt. Zoals er velen geweest zijn. Onder andere de voorvaderen van Michel Daerden die uiteindelijk ook Limburgse roots had. Of Onckelinx en zoveel andere Waalse ratten die het ingepompt gekregen hebben dat ze nu tot het superieure ras behoren omdat ze, al Frans kwakend, op de Vlamingen kunnen kakken.
Daerden en Onckelinx zijn inderdaad van Vlaamse afkomst. Nu, de PS is dan ook veel minder anti-Vlaams dan de MR of de FDF, hoor. Ze verdedigen de economische belangen van hun Waalse achterban, dat wel. Maar dat is toch iets anders dan de Fransdolle arrogantie van de Brusselse bourgeoisie, ook al zijn de PS-baronnen via de loge natuurlijk wel geïntegreerd in diezelfde MR-FDF-bourgeoisie.

Wat minder geweten is, is dat Onckelinx naast van Vlaamse afkomst, ook van Algerijnse afkomst is. Het is dus wel degelijk mogelijk van een vader die hebben die Limburgse mijnwerker was, "Laurette" gedoopt te zijn en toch ook familie in Algerije te hebben, wat onze complottheoretici ook mogen beweren:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Laurette_Onkelinx

Of de Vlamingen - c.q. de Algerijnen - fier zijn op "hun" Laurette, is een andere vraag.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 9 augustus 2012, 10:54   #297
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De N-VA is duidelijk jaloers met het moeiteloos succes van de Waalse inburgering en integratie.

Hoeveel hebben ze het bij de N-VA er al ingepompt gekregen dat ze Nieuwe-Vlamingen moeten zijn ?

Oud 9 augustus 2012, 11:03   #298
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De N-VA is duidelijk jaloers met het moeiteloos succes van de Waalse inburgering en integratie.

Hoeveel hebben ze het bij de N-VA er al ingepompt gekregen dat ze Nieuwe-Vlamingen moeten zijn ?
Yves Leterme heeft zich toch goed ingeburgerd in Vlaanderen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 9 augustus 2012, 11:14   #299
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ach, bij de Brusselse migrantenjongeren zien ze vandaag de Franstalige autochtonen als de grote losers en de Vlamingen als het rolmodel van succes. 't kan verkeren zei Bredero.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 13:12   #300
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De N-VA is duidelijk jaloers met het moeiteloos succes van de Waalse inburgering en integratie...

Komt u vaak in Charleroi en omgeving? Hebt u de faubourgs van Liège al eens met een bezoek vereerd?

Zo ja, loopt u dan met uw ogen in uw broekzak rond, of beperkt u zich tot het dragen van oogkleppen?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be