![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp het toch anders. Dat jij niets humoristisch vind aan de programma's van Tom Lenaerts en co is tekenend voor het niveau van humor bij het Vlaams Belang. Op den duur ga je Tom Lenaerts nog gelijk moeten geven dat Vlaams Belang kopstukken niet thuishoren in lichtvoetige spelprogramma's.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij begrijpt dat anders zeg je, ben je niet goed bij je hoofd of zo? Meen jij nu echt beter te weten dan ikzelf wat ik humorischtisch zou vinden? Waar blijf je zo'n onzin toch halen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 september 2012 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |