![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
oh en jan, kijk eens in het woordenboek naar de betekenis van discriminatie. als jij een minderheid bepaalde rechten niet gunt, is discriminatie niet zomaar een verwijt, maar wel een objectief feit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#283 |
Schepen
|
![]() my point is als je eerst geloofde in die ene God dan maakt het geen reet uit wat mensen doen, dan zou je nu ook nog moeten weten dat hij bestaat.
en dus geloven, zelfs een solitair geloof. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#285 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#286 |
Schepen
|
![]() dat noem ik zelfaanbidding en is misschien wel de ergste vorm van afgoderij. oriana ik snap je niet sorry. en nee God schiep de natuurwetten en wij zijn miniaturen naar zijn evenbeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Jeshua, als je toch ZO gelovig bent, hoe verklaar jij dan de sporen van leven op Mars?
![]() |
![]() |
#288 |
Schepen
|
![]() Ik heb nooit gezegd dat God geen leven heeft geschapen in de andere delen van dit wijde universum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#290 |
Schepen
|
![]() oja waar zegt mijne bijbelke dat? en nee, donder op met die homofiele kinderverkrachters van de katholieke kerk. ik werk in een katholieke kerk, maar die is geenszins een kerk vol heiligen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#292 |
Schepen
|
![]() IK BEN HELEMAAL NIET VAN MIJN GELOOF AFGEVALLEN!
ik geloof neit in de katholieke kerk maar in God! dus wat zoek je nu te bereiken met zoals gewoonlijk mij als gelovige wijzen op wat andere mensen die danwel geloven of zeggen te geloven, doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus je werkt in een Katholieke kerk maar bent geen katholiek? Dus je dient het Katholieke geloof (hetwelk je blijkbaar verwerpt) maar je gelooft in je eigen versie?
![]() |
![]() |
#294 |
Schepen
|
![]() de waarheid kan zeker kwetsen, maar het is niks van waarheid dat ik van mijn geloof afval omdat jij ineens begint over die domme katholieke kutkerk waar ik niks mee te maken heb anders dan dat ik er 3 dagen in de week werk. ik geloof hun doctrines niet. klaar. waarom gebeuren er geen wonderen in de kk. maar wel in alle christelijke gemeentes bv?
nee ik ben gedoopt in een katholieke kerk, ik sta er ingeschreven, en zo kan het best blijven. maar ik ben gewoon een zoals ik het zelf liever noem messiaanse Jood. ik dien gewoon de kerk als gods huis, elke kerk heeft leugens en waarheid. simpel zat. ik ga op zondag niet naar de kk, maar naar een gemeente www.nehemiaministries.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#296 |
Schepen
|
![]() een kerk beste Heeruu is een groep mensen voor mij. de mensen van God, noem ik de kerk, het lichaam van Christus. Aan God is het oordeel. Ik dien het gebouw en ja, daar zitten mensen met een bepaalde doctrine. en die geloof ik niet helemaal altijd. ik zeg geenszins dat alle katholieken naar de hel gaan ofzoiets.
Dat is per individu verschillend. Immers in welke kerk je ook zit dat neemt niet weg dat je gewoon een liefdevol mens kan zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Burgemeester
|
![]() homoseksualiteit kan aangeboren zijn => meten van seksuele opwinding (vocht bij vrouwen en erectie bij manne) bij tonen van foto's van koppels (man-man, man-vrouw, vrouw-vrouw). het is ook bij dieren terug te vinden én homoseksuelen hebben ietwat anders met hun hersens. dusssssssss kzou zegge: als jezus graag met zijn 12 buddies in bed kroop, waarom mag een homo dat dan ni? :o
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
en het is nogal wiedes dat je op een of andere manier al onze persoonlijkheden en dat soort dingen in de biologische manifestatie kan aflezen-de hersens. maar wat was eerst de ziel of de hersens? |
|
![]() |
![]() |