![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#282 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 158! yihaa
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
|
![]() Allé, ik doe vanaf nu ook mee... Khoop dat da nu werkt en iedereen veel geluk met het behalen van de tweede plaats (na mij dus
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
[font=Verdana, Arial][size=2]maarten [/size][/font][font=Verdana, Arial][size=2]495,867 [/size][/font] Volgens mij typt die ook nog in z'n slaap ! daar gaat m'n eerste plaats ![]() Maar goed voor het team dus go maarten, go !! ![]()
![]() |
![]() |
#286 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#287 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#288 |
|
![]() dit staat op de site
------------------------------------------------------------------------------------- Team Profile: NAAR VERLUIDT ZOU ER GECHEAT WORDEN. WIE CHEAT, VLIEGT ONHERROEPELIJK. HOEVEEL PUNTEN DE PERSOON IN KWESTIE OOK HEEFT. tis maar een spel he gvd. ------------------------------------------------------------------------- op wat slaagt dit? wie zou er cheaten? Laatst gewijzigd door ingenious : 29 juli 2004 om 01:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
je moet die toetsen toch aanslaan? trouwens, dat kan alleen maar op één van de toppers slaan dus voel me een beetje aangesproken mits ik een hoge score heb ~ graag wat meer uitleg hierover dan.. als ge A zegt moet ge B zeggen ook hee.
![]() |
![]() |
#290 |
Europees Commissaris
|
![]() Het programma heeft een aantal routines ingebouwd waaraan ze trachten af te leiden of iemand cheat... bij al die dingen is te cheaten. Een beetje programmeur slaagt daar best in...
Hey Spets, heeft iemand je gecontacteerd om je dat te zeggen? Ik neem aan van wel, heb zo op het forum ook een en ander gelezen (hun forum, niet dit hier) en dat blijkt nogal wat voor te komen... Want op dit moment lijkt het een beetje alsof jij denkt dat er iemand vals speelt... allee ik zeg het maar, voor iemand het verkeerd op zou vatten...
![]() |
#291 |
|
![]() Mwa op zich is het een eitje om te cheaten, met een paar lijntjes code sla je duizenden keys aan als je dat wilt
![]() Ik heb zelf gekeken of het eenvoudig te doen was en heb iets ineen gestoken, maar voor alle duidelijkheid: ik mep nog steeds handmatig op mijn toetsen ![]() keybd_event() is al wat je nodig hebt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb de stats geupdatet.
Jeroen weet over wie het gaat. Ik verwacht van de persoon in kwestie dat hij zich uit het team terugtrekt en met een nieuwe account wél fair meespeelt. Anders zal ik hem morgen zelf deleten. We zullen mogelijk wat terugvallen dan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En we gingen net zo lekker! Nog wel een vraagje puur uit nieuwsgierigheid: hoe kun je in godsnaam cheaten bij dit? U weet allen hoe ongelofelijk niet handig ik ben met pc's programma's en download-stuff, dus ik vorm geen gevaar whatso-ever. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In deze post ( http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=247 ) gaf ik een korte omschrijving van mijn troepen ten velde. Ik wil jullie nu iets meer prijsgeven.
Vandaag de dag is oorlog voeren met alleen maar manschappen van vlees en bloed niet produktief genoeg. Technologie en informatie ter ondersteuning zijn onmisbaar geworden. Waar beschikken de Ottomaanse strijdkrachten nog over? Wat is hun geheim? Een overblik. Het zenuwcentrum is gelocaliseerd in het hoofdpaleis van mij, Ke Nan de Doorluchtige. Terwijl mij koele lucht wordt toegewuifd door Bairbre de rondborstige roodharige furie van Ierse origine, aanschouw ik mijn 17" LCD-beeldscherm waar alle bewegingen van het slagveld getoond worden. Om niet afgeleid te worden door de smaragdgroene ogen van Bairbre en zodoende weeral eens in één van mijn slaapkamers te verdwijnen, heb ik haar opgedragen een zonnebril met donkere spiegelglazen op haar wipneusje te zetten. Het ragfijne topje dat haar boezem in toom houdt verhult weinig en haar tepelhof met een diameter van 4,76 cm is dan ook duidelijk ontwaarbaar. Ik ben geen onmens. Met deze hitte kan ik het haar gewoon niet aandoen om zich helemaal te bedekken. Tijdelijk kan ik de verleiding van haar borsten Buckoogh en Nephim Beg, namen van Ierse bergen, wel weerstaan. In het belang van Politics.be kan ik mij vermannen en doen wat een man moet doen. De plicht roept. Om geen details te missen op mijn monitor worden mijn ogen ondersteund door een bril met een gouden montuur ingelegd met 738 24-karaat diamantjes, het equivalent van spionagesatellieten. Vaardig flitsen mijn grondtroepen geleid door Osman de Rechterduim over het toetsenbord. Geen enkele letter wordt gespaard en ze vallen zonder genade onder mijn aanslagen. Ik krijg dorst van het werk. Sinds Inga vanmorgen de arconditioning vakkundig naar de knoppen geholpen heeft, vraagt mijn lichaam veelvuldiger naar verfrissingen. Ik kan het haar eigenlijk niet kwalijk nemen. Deze Scandinavische schoonheid voldoet helaas aan het Domme Blondjes-cliché. Ik had haar nooit mogen vragen de airco aan de gang te schieten. Ze nam mijn beeldspraak letterlijk en schoot met een van mijn riotguns voorzien van een ivoren kolf de airco aan flarden. Eigenlijk ben ik de schuldige. Ja, ik durf het toe te geven zoals een groot leider het beaamt. Ik klap twee maal kort. Inga komt haast geruisloos binnen op haar lange ranke benen. Ze durft mij nauwelijks aan te kijken. Het was vanmorgen haar beurt om mij te begeleiden tijdens mijn ochtendlijke aheum... rekoefeningen. Ontstemd door de verneuking van de airco had ik haar tijdelijk verbannen uit mijn slaapkamer en als vervanging Bairbre aangesteld om mij te assisteren. Ze leed er zwaar onder. Dat kon ik duidelijk zien. Vochtige hemelsblauwe ogen priemen door mij heen. Ergens in mijn hartstreek knapt een pees. Ik zwicht voor zoveel leed. Ik ben geen monster. Ik zou haar geven waar ze naar smachtte. Politics.be kon een uurtje de boom in. Ik wik mijn woorden. Ik wil geen herhaling van het débacle van deze morgen. Ik moet dus een duidelijke en welomschreven opdracht geven. "Haal een gekoeld glas koele Dom Perignon en wacht op mij in de Azuurgroene Kamer in de Noord-Oost-Oostelijke vleugel!" Wordt vervolgd...
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 29 juli 2004 om 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Gouverneur
|
![]() Zo ne grote hulp zal het wel niet zijn denk ik.
Maar ingelogd. Met heel wat moeite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#297 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Europees Commissaris
|
![]() stats updatet
![]() we zijn goe bezig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Europees Commissaris
|
![]() Hmm, ik denk dat het me net niet zal lukken..
Laatst gewijzigd door Spetsnaz : 30 juli 2004 om 11:16. |
![]() |
![]() |