Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 mei 2013, 13:56   #281
Kameraad Mauser
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik ben geen lesbienne, dus nee hoor, persoonlijk spreekt de man mij niet aan!
Inhoudelijk veeg ik met de redenering van die man gezellig de vloer aan!

Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2013, 13:58   #282
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
U had het over mij laten denigreren...toch niet door mannen met een regelrecht achterlijke mening!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2013, 14:04   #283
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
1 Ik denk dat homoseksualiteit zich echt niet beperkt tot volwassenen...
en heteroseksualiteit wel ???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2013, 14:04   #284
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Reageer hier eens inhoudelijk op Alice in plaats van naast de kwestie te trollen...
Behalve over homo's weet u dus ook niets over islam, is dat mijn probleem? Dacht het niet!
Dat mensen zoals u politicus kunnen worden!
Net terug van het parlement in Londen, u zou in the house of lords niet misstaan, stelletje mompelende ouwe gekken met het niveau van de muppet show!
Oud 4 mei 2013, 14:08   #285
Buitenwipper
Banneling

Standaard

Citaat:
Behalve over homo's weet u dus ook niets over islam, is dat mijn probleem? Dacht het niet!
Net terug van het parlement in Londen, u zou in the house of lords niet misstaan, stelletje mompelende ouwe gekken met het niveau van de muppet show!
Joris krijgt rake klappen.
Buitenwipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2013, 14:08   #286
Kameraad Mauser
Banneling

Standaard

Citaat:
U had het over mij laten denigreren...toch niet door mannen met een regelrecht achterlijke mening!

Jaja, het gaat er niet om of je dat nu vrijwillig laat doen, ik bedoelde dat hij dat doet en hij is er nog voor betaald ook. Met uw centen. Of je het nu wil of niet.
Oud 4 mei 2013, 14:09   #287
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper Bekijk bericht
Joris krijgt rake klappen.
Amai! Eet mannen met dit soort meningen bijna als ontbijt!
Oud 4 mei 2013, 14:10   #288
Kameraad Mauser
Banneling

Standaard

Citaat:

Dat is mogelijk doordat mensen zoals Nietzsche geloven in de democratie en stemrecht/plicht...
Oud 4 mei 2013, 14:11   #289
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jaja, het gaat er niet om of je dat nu vrijwillig laat doen, ik bedoelde dat hij dat doet en hij is er nog voor betaald ook. Met uw centen. Of je het nu wil of niet.
Tja...nadeeltje van democratie....maar stemmen op een partij met dit soort mensen zal ik dus nooit in dit leven doen!
Oud 4 mei 2013, 14:12   #290
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is mogelijk doordat mensen zoals Nietzsche geloven in de democratie en stemrecht/plicht...
Democratie is het beste van slechte systemen.
En ik vind stemplicht prima.
Oud 4 mei 2013, 14:19   #291
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En u bent politicus???
Was, denk ik.
(ik zie geen Claessens meer in het gemeentebestuur van Sint-Jans Molenbeek : http://www.avcb-vsgb.be/nl/gemeenten...molenbeek.html

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2013, 14:19   #292
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boyke Bekijk bericht
Wat wil je zeggen CLAESSENS Joris ?
Ze kunnen niet trouwen, maar als ze seks hebben zijn ze niet strafbaar als ze allebei meerderjarig zijn !
Wanneer ik over incest spreek heb ik het inderdaad over huwen. Iets anders werd in de wet niet voorzien vanuit praktische overwegingen.
De toenmalige wetgevers hadden die bedoeling wel maar dit is in praktijk niet haalbaar dus... beperkt tot de controleerbare relaties... huwelijken.

De originele bedoeling was het taboe (gewoonterecht) te vertalen in vigerende wetgeving.

Het taboe handelt niet over huwelijken maar over seksuele relaties.

Mijn standpunt?
De onderliggende redenen in onze samenleving zijn achterhaald. De kans dat in eenzelfde familie generaties achter elkaar nog incestueuze relaties voor zouden komen is nagenoeg onbestaande. Gegeven de kans op publieke afwijzing en de vele mogelijkheden om buiten een huwelijk samen te wonen/leven zou een stel dat zulk een relatie aangaat sowieso niet trouwen...
Toch blijft de wet nuttig.
Want het is evenzeer zo dat we met een toestroom aan 'nieuwe Belgen' zitten waar incestueuze huwelijken meer regel dan uitzondering zijn.
De zogenaamde kozijns huwelijken bij de islamieten bvb.
Daar worden we wel nog geconfronteerd met een verhoogd aantal afwijkingen en handicaps (zie vragen van Jos VAN ASSCHE in het Brussels Parlement).
En daar waar er in de landen van herkomst in vele gevallen van de overheid uit al actie wordt ondernomen tegen dit soort huwelijken is er op de familiebanden van importbruiden en echtgenoten geen controle...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2013, 14:34   #293
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
1. Seks beperkt zich niet tot enkel volwassenen, dus wat u nu precies bedoeld met de opmerking over homofelie blijft vaag, maar u trekt wel degelijk een lijn naar pedofelie, en laat daarbij hetero's buiten schot, ookal zijn er evenveel en evengoed hetero's die seks met kinderen hebben, dat onderscheid wat u maakt bestaat dus helemaal niet.
2. Ik vind mensen met uw mening te dom om hooi te eten, u opent een discussie waarbij u bepleit dat homofelie de deur opent voor anderen die criminele en strafbare handelingen stellen en dat de erkenning van homofelie als gelijkwaardig het begin is van afstevenen op moreel verval.
Dat is uw stellingname, wanneer u daarop aangesproken wordt weet u ze of te verdedigen, of u erkent dat de middeleeuwen nog in uw geest voortbestaan, of u weerlegt inhoudelijk ( ben benieuwd!) maar begin niet dat anderen u " niet vatten", want dat doe ik juist wel, vandaar mijn commentaar, waar u blijkbaar geen zinnig weerwoord op heeft!

3. U bent gewoon homofoob, en niet slim genoeg eens na te denken, laat u even weten op welke mooie dag u besloot maar hetero te worden?
Homofelie is aangeboren, en er is geen enkele reden om die mensen niet als gelijkwaardig te zien, dezelfde rechten te geven en met respect te behandelen, ongeacht hun seksuele geaardheid waar niemand last van heeft, wat niemand schade berokkent, niemand reden geeft tot regelrecht domme en discrimininerende, beledigende opvattingen, stammend uit de tijd toen de beesten nog spraken!
En u bent politicus???
1 Ik trek helemaal geen lijn van homofilie naar pedofilie. Ik trek een lijn van de redenen en middelen die de holebis gebruikten om hun voorkeur gelegaliseerd te krijgen en rechten zoals adoptie op te eisen naar de middelen die nu door de pedofielen en bestialiteitliefhebbers gebruikt worden. Misschien moest u zich beter eerst hierover informeren. Lees maar eens wat de pedofielenpartij in Nederland en de protestbeweging tegen het verbieden van bestialiteit in Duitsland publiceren. De overeenkomsten zijn treffend.
Aangezien heteroseksualiteit hier de norm was kan ik onmogelijke hetzelfde doen naar de heteroseksuelen toe. Wat dat dan weer met enig verband tussen homofilie en pedofilie te doen zou hebben is mij duister.
Het valt wel op dat u dat onmiddellijk meent te moeten zien en u zich niet over die misvatting heen kunt zetten.
Uw bekrompenheid in deze is mijn verantwoordelijkheid niet wel?

2 Dit is een scheldtirade die kant noch wal raakt en ook geen grond heeft.
Ik verwijs naar de laatste zin in punt 1

3 Idem als punt 2

Uw eindopmerking over politieker zijn bewijst dan weer uw gebrek aan respect voor de verlichting, de vrije meningsuiting en de democratie.
U zult om deze opmerking ongetwijfeld weer heel verontwaardigd zijn neem ik aan. Daar u gewoonweg niet weet waarover het hier gaat. U bent daarvoor teveel bezig met de gekwetste ziel uit te hangen.
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Oud 4 mei 2013, 14:35   #294
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
We betalen zelfs zijn wedde. U betaalt hem om u te laten denigreren.
Stook, stook...
En inderdaad, ze trapt er nog in ook...
jammer.
Oud 4 mei 2013, 14:36   #295
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik ben geen lesbienne, dus nee hoor, persoonlijk spreekt de man mij niet aan!
Inhoudelijk veeg ik met de redenering van die man gezellig de vloer aan!
Aangezien u niet eens in staat bent ze te bevatten kan dat mij niet erg deren.

Herlees de draad eens rustig, misschien lukt het dan wel...
Oud 5 mei 2013, 11:56   #296
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1 Ik trek helemaal geen lijn van homofilie naar pedofilie. Ik trek een lijn van de redenen en middelen die de holebis gebruikten om hun voorkeur gelegaliseerd te krijgen en rechten zoals adoptie op te eisen naar de middelen die nu door de pedofielen en bestialiteitliefhebbers gebruikt worden. Misschien moest u zich beter eerst hierover informeren. Lees maar eens wat de pedofielenpartij in Nederland en de protestbeweging tegen het verbieden van bestialiteit in Duitsland publiceren. De overeenkomsten zijn treffend.
Aangezien heteroseksualiteit hier de norm was kan ik onmogelijke hetzelfde doen naar de heteroseksuelen toe. Wat dat dan weer met enig verband tussen homofilie en pedofilie te doen zou hebben is mij duister.
Het valt wel op dat u dat onmiddellijk meent te moeten zien en u zich niet over die misvatting heen kunt zetten.
Uw bekrompenheid in deze is mijn verantwoordelijkheid niet wel?

2 Dit is een scheldtirade die kant noch wal raakt en ook geen grond heeft.
Ik verwijs naar de laatste zin in punt 1

3 Idem als punt 2

Uw eindopmerking over politieker zijn bewijst dan weer uw gebrek aan respect voor de verlichting, de vrije meningsuiting en de democratie.
U zult om deze opmerking ongetwijfeld weer heel verontwaardigd zijn neem ik aan. Daar u gewoonweg niet weet waarover het hier gaat. U bent daarvoor teveel bezig met de gekwetste ziel uit te hangen.
1. U zegt"Ik trek helemaal geen lijn", maar vervolgens doet u dit toch! De redenen waarom holebi's voor hun rechten opkomen zijn niet gelijk aan die van de andere groepen die u aanhaalt, holebi's beroepen zich op de gelijkwaardigheid van hun seksuele geaardheid, en terecht, het gaat over een aangeboren seksuele geaardheid, met dezelfde gelijkwaardigheid als hetero's, wat niet het geval is wanneer volwassenen seks hebben met kinderen, of wanneer een volwassene seks heeft met een dier, enkel erg domme mensen kunnen hier zelf niet opkomen en enkel mensen met een morele achterstand misbruiken homoseksualiteit door de lijn te trekken met groepen die geen gelijkwaardige basis nastreven in hun seksuele handelingen wat hen ook strafbaar maakt.
Het is mensonterend tegenover homo's en lesbiennes dat u die redenering, die u beweert niet te maken, blijft trekken.
De voorkeur van homo's was trouwens al gelegaliseerd, homoseksualiteit was niet strafbaar, opkomen voor gelijke rechten tegenover hetero's was enkel de eindfase van die emancipatie.
Er is dus geen overeenkomst,en wat u doet getuigd niet van bezorgdheid maar van manipulatie, om uw homofobe instelling netjes te verwoorden, desondanks is het niet meer of minder dan homofobie.
Uw bekrompenheid is niet mijn verantwoordelijkheid, maar enkel en alleen de uwe.

Natuurlijk, dankzij de verlichting kunnen mensen zoals u tegengesproken worden, ook door vrouwen, wat niet duidt op een gekwetste ziel ( waar haalt u die pretentie vandaan?) maar wel op gezond verstand en kennis van zaken, iets wat u allerminst te verwijten valt.

U bent politieker, maar dat zet u niet boven anderen hier op het forum, integendeel, erg jammer dat onze belastingcenten gaan naar mensen die een instelling hebben van de tijd toen de beesten nog spraken, gelukkig is er dit forum, om toch die mening van weerwoord te dienen.
Scheldtirade?? Rode knopje mijn vriend, anders zet je die calimerohoed maar even af.
Oud 5 mei 2013, 11:58   #297
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aangezien u niet eens in staat bent ze te bevatten kan dat mij niet erg deren.

Herlees de draad eens rustig, misschien lukt het dan wel...
Kunt u ook met vrouwen een discussie voeren, op basis van zoals als een argument?
Uw vreemde redeneringen herlezen veranderd mijn standpunt niet, probeert u maar eens uw vreemde stellingen te onderbouwen, of moeten politici dat nooit?
Oud 5 mei 2013, 11:59   #298
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Stook, stook...
En inderdaad, ze trapt er nog in ook...
jammer.
" Ze" trapt nergens in, u daartegen moet dringend eens onder uw schoenzolen kijken!
Oud 11 mei 2013, 01:42   #299
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Amai! Eet mannen met dit soort meningen bijna als ontbijt!
smakelijk...
Oud 11 mei 2013, 01:43   #300
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
" Ze" trapt nergens in, u daartegen moet dringend eens onder uw schoenzolen kijken!
Heb ik in iets getrapt en was jij het?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be