![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en heteroseksualiteit wel ???
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mensen zoals u politicus kunnen worden! Net terug van het parlement in Londen, u zou in the house of lords niet misstaan, stelletje mompelende ouwe gekken met het niveau van de muppet show! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jaja, het gaat er niet om of je dat nu vrijwillig laat doen, ik bedoelde dat hij dat doet en hij is er nog voor betaald ook. Met uw centen. Of je het nu wil of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is mogelijk doordat mensen zoals Nietzsche geloven in de democratie en stemrecht/plicht... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja...nadeeltje van democratie....maar stemmen op een partij met dit soort mensen zal ik dus nooit in dit leven doen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was, denk ik.
(ik zie geen Claessens meer in het gemeentebestuur van Sint-Jans Molenbeek : http://www.avcb-vsgb.be/nl/gemeenten...molenbeek.html
![]() |
#292 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De toenmalige wetgevers hadden die bedoeling wel maar dit is in praktijk niet haalbaar dus... beperkt tot de controleerbare relaties... huwelijken. De originele bedoeling was het taboe (gewoonterecht) te vertalen in vigerende wetgeving. Het taboe handelt niet over huwelijken maar over seksuele relaties. Mijn standpunt? De onderliggende redenen in onze samenleving zijn achterhaald. De kans dat in eenzelfde familie generaties achter elkaar nog incestueuze relaties voor zouden komen is nagenoeg onbestaande. Gegeven de kans op publieke afwijzing en de vele mogelijkheden om buiten een huwelijk samen te wonen/leven zou een stel dat zulk een relatie aangaat sowieso niet trouwen... Toch blijft de wet nuttig. Want het is evenzeer zo dat we met een toestroom aan 'nieuwe Belgen' zitten waar incestueuze huwelijken meer regel dan uitzondering zijn. De zogenaamde kozijns huwelijken bij de islamieten bvb. Daar worden we wel nog geconfronteerd met een verhoogd aantal afwijkingen en handicaps (zie vragen van Jos VAN ASSCHE in het Brussels Parlement). En daar waar er in de landen van herkomst in vele gevallen van de overheid uit al actie wordt ondernomen tegen dit soort huwelijken is er op de familiebanden van importbruiden en echtgenoten geen controle...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Aangezien heteroseksualiteit hier de norm was kan ik onmogelijke hetzelfde doen naar de heteroseksuelen toe. Wat dat dan weer met enig verband tussen homofilie en pedofilie te doen zou hebben is mij duister. Het valt wel op dat u dat onmiddellijk meent te moeten zien en u zich niet over die misvatting heen kunt zetten. Uw bekrompenheid in deze is mijn verantwoordelijkheid niet wel? 2 Dit is een scheldtirade die kant noch wal raakt en ook geen grond heeft. Ik verwijs naar de laatste zin in punt 1 3 Idem als punt 2 Uw eindopmerking over politieker zijn bewijst dan weer uw gebrek aan respect voor de verlichting, de vrije meningsuiting en de democratie. U zult om deze opmerking ongetwijfeld weer heel verontwaardigd zijn neem ik aan. Daar u gewoonweg niet weet waarover het hier gaat. U bent daarvoor teveel bezig met de gekwetste ziel uit te hangen.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En inderdaad, ze trapt er nog in ook... jammer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Herlees de draad eens rustig, misschien lukt het dan wel... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is mensonterend tegenover homo's en lesbiennes dat u die redenering, die u beweert niet te maken, blijft trekken. De voorkeur van homo's was trouwens al gelegaliseerd, homoseksualiteit was niet strafbaar, opkomen voor gelijke rechten tegenover hetero's was enkel de eindfase van die emancipatie. Er is dus geen overeenkomst,en wat u doet getuigd niet van bezorgdheid maar van manipulatie, om uw homofobe instelling netjes te verwoorden, desondanks is het niet meer of minder dan homofobie. Uw bekrompenheid is niet mijn verantwoordelijkheid, maar enkel en alleen de uwe. Natuurlijk, dankzij de verlichting kunnen mensen zoals u tegengesproken worden, ook door vrouwen, wat niet duidt op een gekwetste ziel ( waar haalt u die pretentie vandaan?) maar wel op gezond verstand en kennis van zaken, iets wat u allerminst te verwijten valt. U bent politieker, maar dat zet u niet boven anderen hier op het forum, integendeel, erg jammer dat onze belastingcenten gaan naar mensen die een instelling hebben van de tijd toen de beesten nog spraken, gelukkig is er dit forum, om toch die mening van weerwoord te dienen. Scheldtirade?? Rode knopje mijn vriend, anders zet je die calimerohoed maar even af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw vreemde redeneringen herlezen veranderd mijn standpunt niet, probeert u maar eens uw vreemde stellingen te onderbouwen, of moeten politici dat nooit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |