![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ik citeer mezelf even. Dit schreef ik zo lang geleden:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch wil jij er mee samen werken. ![]() Hans Van De Cauter (Hans1):Op dat vlak ben ik bereid samen te werken met communisten en extreem-rechts. Eendracht maakt macht Laatst gewijzigd door daiwa : 11 maart 2006 om 01:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Hans1 Als wij de media-aandacht krijgen die u partijtje krijgt zitten we al gauw aan 20%. Laatst gewijzigd door daiwa : 11 maart 2006 om 01:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit topic moet in 'partijdiscussies' gefoeterd worden bij 'overige'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
|
![]() topic gestart op 2/2/3. Drie jaar later zien we hoe ecclatant die totale overwinning is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, en nu hebben we al media-aandacht gehad. Met de Wilmots-zaak stonden ze in het middelpunt van de belangstelling... Eens kijken of de opperbubbel beschikt over een goede glazen bol!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst is er ruzie tussen Bruno, Hans en Patriot en de vuile bubwas wordt buitengehangen. Dan verdwijnen Kim en Yann uit het partijbestuur en al de rest van dit forum. Kim en Yann proberen uiteindelijk de geschoffeerde Vlamingen op een 'slimmere' manier te verbelzieken, terwijl Hans ze op zijn van de Cauters blijft schofferen. Het gaat dus steeds beter met de bub....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 maart 2006 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
|
![]() Yann probeert dat op een slimmere manier?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Slimmere' staat niet voor niets tussen haakjes.
Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 maart 2006 om 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
|
![]() Tja, maar die aanhalingstekens zijn dan weer niet van toepassing op Kim.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarvoor zou Kim dan de Vlaams-nationalisten niet langer tegen de haren instrijken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar waarom zijn ze dan teruggekeerd naar de BUB? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
|
![]() Leve het Dietse Rijk der Nederlanden, bestaande uit Friesland, Holland, Vlaanderen, Wallonië en Luxemburg. Vlaanderen en Wallonië moeten niet uit elkaar gaan, alleen de staatsinrichting dat nu België heet moet vernietigd worden en vervangen door een grotere entiteit, zonder echter de culturele eigenheid van de verschillende volkeren uit het oog te verliezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Minister
|
![]() Vraagje: Hoe noem je een Vlaams-Nationalist die een onafhankelijk Vlaanderen met Frans-Vlaanderen en Zeeuws-Vlaanderen wilt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
|
![]() Zeg ik niet. Ik zeg enkel dat die aanhalingstekens rond "slimmere" van toepassing zijn op Yann, maar niet op Kim.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
|
![]() Dietslander?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
|
![]() Voorstander van een Groot-Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wellicht omdat ze bij de bub beter 'carrieremogelijkheden' hadden dan
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het kan ook zijn dat Vivant al heel snel verveeld was met de unitaire waanbeelden van Bob Vangeel en Bruno Yammine.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 maart 2006 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
|
![]() Vroeg ik mij ook af. Ik denk zelfs dat de mensen in Zeeuws-Vlaanderen zich helemaal niet "Nederlands" voelen. Over Frans-Vlaanderen twijfel ik wel grondig, of dat daar ook het geval zou zijn.
|
![]() |
![]() |