![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar de verzetstrijders waren ook Belgen, Nederlanders en Fransen. En er waren ook veel Duitsers tegen Hitler. Als we dan toch mogen veralgemenen, dan zijn de Europeanen zeer correcte mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Betreffende Semira Adamu zijn de echte schuldigen m.i. degene die haar aangeraden hebben kalm te blijven in het vliegtuig en zich serieus te beginnen verzetten zodra er passagiers binnenkwamen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de manieren waarop er winst wordt nagestreefd kunnen wel zeer onethisch zijn. Ik maak daar een verschil tussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedoel je het fokken van dieren op bepaalde eigenschappen? Ik denk dat alleen insiders min of meer weten wat er momenteel in die laboratia gebeurt. En die insiders weten niet goed wat er in andere laboratoria in andere delen van de wereld gebeurt. Dat hangt af van interne afspraken. Hoe ver dat die zaken gaan weet Jan met de pet niet. Meer nog Jan met de pet is helemaal niet verondersteld iets te weten. Je kan in de natuur alles manipuleren. Alles. Maar mij ga je niet vertellen dat een wetenschapper met zekerheid weet dat de factoren die hij denkt te manipuleren slechts die factoren zijn die hij heeft geregistreerd. Zolang die zaken in een gesloten lab gebeuren, tot daartoe. Dat kan voor mij nog net. In open lucht kan het voor mij niet. Zovelen keren gaat er geen vuiltje aan de lucht zijn tot die ene keer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vergelijk het met de farmaceutische industrie. Daar doen ze veel goede zalen, zijn winsten ook noodzakelijk, maar men moet het controleren of het loopt uit de hand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn hier niet in Athene. In België is het het openbare ministerie, niet de burgers, dat in strafzaken mensen voor de rechter daagt. Overigens heb ik nergens gesteld dat Tobback medeplichtig was. Hij heeft zelf wel toegegeven politiek verantwoordelijk te zijn en is om die reden ook opgestapt in een tijd dat "zijn verantwoordelijkheid nemen" betekende ontslag nemen, uiteraard met behoud van wedde.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste mensen op dit forum zullen dit ontkennen.
Citaat:
De vervuiling begint echter met opvoeding en onderwijs waarbij ons allerlei valse denkbeelden (over ras, over de superioriteit van onze beschaving, of over het nationalisme, de hedendaagse vorm van tribalisme) worden ingeprent. De hele opgave is dan terug kind te worden, terug te keren naar onze oorspronkelijke eenvoud.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() M.a.w.: Semira Adamu en zij die haar steunden waren zelf verantwoordelijk voor haar moord. Proficiat, je zou een goede nazi geweest zijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Staatssecretaris
|
![]() De meeste mensen gaan een vaststaand feit ontkennen? De collaboratie is goed bedocumenteerd en staat in zowat ieder geschiedenisboek. Ook films en docu's die claimen historisch correct te zijn vertonen vaak collaborateurs.
Soms denk ik echt dat je met je kop zo diep in de koran zit dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat allemaal omdat? Er gaan toch geen samenzweringen komen, hoop ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij spreekt steeds van moord. Ontken jij dat haar raadgevers en supportskliek niet mede haar lot bezegelden ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ten tweede ja, de mensen die haar zogezegd steunden zijn de directe oorzaak van het incident. Indien zij braafjes was blijven zitten dan was dit niet gebeurd. Indien zij niet had gehoopt dat dit haar repatriëring zou verhinderen had ze dit ook niet gedaan. Ok, de procedures waren fout en het systeem om te repatriëren met lijnvliegtuigen was niet ideaal. Nu moet men speciale vlieguigen inleggen om dergelijke toestanden te vermijden. Vandaar mijn dank aan de mensen die de retatriëring van asielzoekers proberen te verhinderen voor het exta opdrijven van de kosten (betaald met gemeenschapsgeld) en het veroorzaken van onnodig leed. Dat u deze argumentatie gebruikt om mij als potentiële nazi te bestempelen spreekt trouwens ook niet voor u. U lijkt me nogal gemakkelijk dergelijke verwijten te uiten maar zonder dat u daar veel argumenten voor nodig hebt. Ik begrijp dan ook volledig waarom u EV dergelijke verwijten toewerpt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat u een racistische moord goedpraat, en zelfs op de kap durft te schuiven van de antiracisten die het racistische geweld van de Belgische staat probeerden te doen stoppen, plaatst u inderdaad op dezelfde lijn met neo-nazi's die de Holocaust proberen goed te praten door de opstand van het ghetto van Warschau te criminaliseren.
Het is dan ook veelzeggend dat een dergelijk sujet het opneemt voor Etienne Vermeersch! Daar gaat onze Verlichtingspaus. ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 20 februari 2013 om 10:18. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de politie "STOP OF IK SCHIET" roept, dan weet je toch dat je moet stoppen? Of behoor jij tot het clubje Marokkaanse Schaarbekenaren die menen dat het dan ook "moord" op hun drugsdealer betreft, als die gaat lopen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer is het uitwijzingsbeleid van wie hier geen recht heeft op verblijf en, gelijk aan een racistische moord? Wanneer die mevrouw gewoon had toegestaan dat dit land de wetgeving kan toepassen, was er niets gebeurd. En wat doe je hier eigenlijk, binnen die racistische Belgische staat? En dan trekt u een lijn naar de Holocaust, en de opstand van het ghetto in Warchau??? Dergelijke prietpraat maken u als discussiepartner totaal onmogelijk, ik wens medeforummers veel geluk ermee! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. het is geen moord; 3. die zogenaamde antiracisten werken tegen hun eigen doel. Per asielzoeker die eigenlijk een gelukszoeker is bestaat er een grote kans dat we de terechte asielzoekers moeten weigeren. Daarenboven komen nog eens perverse eerdergenoemde neveneffecten. Weer een typisch voorbeeld van mensen die denken dat ze goed doen maar door hun domheid veel kwaad veroorzaken; 4. die domheid is iets wat men EV niet kan verwijten; 5. over uw intelligentieniveau zal ik me niet teveel uitlaten behalve dat het inderdaad niet de moeite is nog veel woorden te besteden aan uw reacties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men een zwarte vrouw onder het maken van racistische beledigingen en grappen doodt door haar te laten stikken (een zeer afgrijselijke dood), dan is er inderdaad geen sprake van racisme en is deze vrouw zelf verantwoordelijk want ze zou zich hebben verzet. Iedereen die anders denkt, schelden we uit door te zeggen dat diens intelligentieniveau van die aard is dat het niet de moeite is nog veel woorden te besteden aan zijn of haar reacties.
Tot daar het intellectuele debat van de aanhangers van Vermeersch. De professor mag trots zijn op zijn studenten! Daarom bevolen wij de kinderen Israëls, dat hij, die eene ziel doodt, zonder dat die eene ziel hebbe gedood, of eene misdaad op aarde hebbe bedreven, zal zijn alsof hij alle menschen had gedood, doch hij die iemand het leven redt, zal zijn alsof hij het leven van alle menschen had gered. Onze apostels kwamen later tot hen, met duidelijke wonderen, maar zelfs daarna waren velen hunner zondaren op aarde.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: