![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Minister
|
![]() Want als homo's zuipen worden ze plots tijdelijk hetero?
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Minister-President
|
![]() Omdat demper dat zegt. Dat snap je toch?
Voorts gaat deze discussie in cirkeltjes. Homo's zijn een gevaar voor de volksgezondheid omdat ze met vrouwen seks hebben??? Ben ik de enige die de logica niet volgt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar misschien uit ervaring, Demper vergist zich ook wel ooit van gaatje als hij gedronken heeft? Is Demper dan ook een gevaar voor de volksgezondheid?
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 5 juni 2013 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Heb jij na een avondje goed drinken je misschien eens van gaatje vergist? ![]()
![]() |
![]() |
#286 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, ik weet natuurlijk ook dat dit geen exacte wetenschap is, en louter een voorbeeld dat ik heb horen vertellen. Hoe dan ook lijkt het me aangewezen dat iedereen, of hij nu homo of hetero is, ervoor zorgt dat hij een goede gezondheid heeft. Is dat dan zo een vreemde eis? De gezondheid primeert over gatneuken zonder condoom. Homofielen kunnen ook gatneuken met condoom. Maar als ik zo kijk naar hun schermafbeelding, dan weet ik dat ze niet bezig zijn met hun gezondheid. Citaat:
En, wat belangrijker is, er bestaan ook biseksuelen. Zij kunnen wel degelijk vrouwen besmetten met HIV. Maar zo ver denken sommigen natuurlijk niet. De studenten van het TSO noem ik die mensen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 5 juni 2013 om 16:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ze moeten niet pogen om hun extreem gedrag af te doen als normaal, ze moeten hun extreem gedrag aanpassen. Aanvaarding moet je verdienen. Citaat:
Hoeveel bagger ga jij nog uit je duim zuigen? Citaat:
Blijf maar schelden. Inhoudelijk stel je niets voor. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inhoudelijk stel jij al zeker niets voor.
Dat heb je nu opnieuw bewezen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demper brengt het allemaal nogal ongenuanceerd, maar hij heeft wel degelijk een punt.
Zo is HIV wel degelijk populair onder de homoseksuelen: http://nieuwsuur.nl/onderwerp/199755...explosief.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het aantal homoseksuelen in Nederland dat besmet raakt met hiv-virus is groter dan ooit.
Ieder jaar worden 850 homo's geïnfecteerd met hiv en dat is zelfs meer dan tijdens het begin van de epidemie in de jaren tachtig. Condoomgebruik, medicijnen en voorlichting. Het mag allemaal niet baten. Sterker nog: volgens de onderzoekers zal het aantal besmette homoseksuelen alleen maar verder toenemen. Want er lopen duizenden mannen rond die niet eens weten dat ze besmet zijn. Zolang ze dit blijven doorzetten, zullen ze nooit aanvaard worden. Dat is niet meer dan normaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg dan niet dat het "populair" is onder homoseksuelen, want dat is het niet. Zeg dan dat het veel voorkomt onder homoseksuelen, wat dan weer wel klopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
HIV komt veel voor onder de homoseksuelen. Waardoor demper dus wel een punt heeft om kritiek te hebben om de levenswijze van toch veel homoseksuelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HIV komt het meeste voor onder heteroseksuelen. Demper heeft nog nooit een punt gehad en dat heeft hij ook nu niet.
![]() |
![]() |