![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoef niet te stoppen met ontkennen van de invloed van PRISM, om de simpele reden dat er geen enkele reden is aangetoont voor deze stijging. 1) Grafieken geven een daling aan (dacht je) --> jouw duidelijke conclusie: Mensen zijn tegen de opslag van hun gegevens. Geen verder onderzoek nodig want de grafieken zeggen dit duidelijk. 2) Grafieken geven een stijging aan --> Jouw conlcusie: Geen commentaar en er is verder onderzoek nodig. Komaan, maak het nu eens af. Als de grafieken duidelijk waren en nog steeds zijn want er is door niemand aan gesleuteld. Zeg dan nu ook dat mensen niets hebben tegen de opslag van hun gegevens. Of je mij met respect gaat behandelen...dat moet jij weten...voor mij MOET dat niet en iedereen kiest daar zelf voor...ik zeg enkel dat het ZEKER weten (zonder cijfers) beter is voor de discussie zelf. En het gaat hier niet over het veranderen van iemands mening want dat lukt NOOIT of te nimmer. Goh, of ik me ooit vergist heb...ongetwijfelt...of ik dat toegegeven heb. Waarschijnlijk niet altijd...zal ook aan de persoon zelf hebben gelegen. Indien het iemand is die mij enkel persoonlijk aanvalt...tja dan kan hij/zij den boom in natuurlijk. Ver in mijn achterhoofd weet ik me wel te herinneren dat ik ooit heb gezegt dat ik fout was en ook geen schrik had om het dan ook toe te geven. Maar ik ga nu ook mijn, weet ik hoeveel posts niet afspeuren om daar het bewijs van te geven. Of dit waar is of niet, of jij of iemand anders het geloofd of niet...doet ook helemaal niet terzake vind ik.
Laatst gewijzigd door illwill : 14 juni 2013 om 08:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met het verschil dat er meer verandering was van Internetverkeer als het gevolg van de bekendmaking van PRISM dan enige climate change vanwege CO2. Een verandering zo belangrijk dat we zulke niet hebben waargenomen gedurende de laatste 2 jaar. BTW, ik kan U verzekeren dat heel wat meer mensen geinteresseerd zijn in PRISM ipv. Turkije zoals U stelde. Soit, dat is enkel mijn mening. Harde feiten, indien ik ze kan terugvinden, zullen U stante pede aangeboden worden. Uw conclusies zijn duidelijk niet die van mij. Als hier verder nog iets nuttigs aan toe te voegen valt, wat best mogelijk is, dat zal U dat spoedig weten, hold your horses! Laatst gewijzigd door zonbron : 14 juni 2013 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je blijft de vraag ontwijken en dus is er niets verandert. Tja, so be it. Als de cijfers in je kraampje passen is het overduidelijk, maar nu zijn de cijfers blijkbaar niets meer waard en ga je andere dingen zoeken om je kraampje weer te heropenen. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 14 juni 2013 om 10:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat war-on-terror-gedoe is duidelijk een excuus of rookgordijn van de "US-Admin" om PRISM of eerdere namen van wereldwijde spionagesystemen te starten. Zelfs voor 9/11 bestond het al. Ik denk bvb aan industriespionage enz... (nu in China enz...)
Wie denkt er nu nog dat zulke systemen er enkel zijn om "terroristische" aanslagen (de vraag is dan nog van wie, friend- false flag or friend-foe or real-foe...) te vermijden of te verminderen ? LOL. ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/National_security ... " shit we hebben geen vijand meer (na de koude Oorlog) dan moeten we er eentje vinden, maar deze keer liefst ene die nooit uitsterft." ![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 14 juni 2013 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 14 juni 2013 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja tuurlijk...het bekende uitvluchtje. Nevermind.
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik loop nergens naartoe...maar wat ik al lang doorhad heb je nogmaals bevestigd n ik ga niet alles opnieuw vragen. Je hebt goed genoeg door over welke vraaag het gaat. Je hebt hem zelfs gequote maar niet beantwoord. Moet jij weten. Is gewoon duidelijk nu.
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() United Stasi is een politiestaat.
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beter dan een crimistaat zoals Belgie. Criminelen laat men gaan en de werkende mens gaat men leegzuigen met belachelijke boetes.
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoals boetes voor het verkopen van limonade op straat? Ah nee, dat is de VS.
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() Zelfs het opvangen van regenwater is in sommige staten van de US illegaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee dat is belgie...eendjes eten geven mag niet meer.
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier is het verplicht...anders krijg je een boete.
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN