![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zelfs al zou de MB in handen zijn van het westen, wat ik zeer betwijfel, zijn het burgers en sympathisanten die in de straten sterven. |
|
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben resoluut tegen elke vorm van dictatuur, maar als ik moet kiezen tussen een extreem-religieuze moslimdictatuur van moslimbroeders en een seculiere (zelfs) militaire dictatuur, is mijn keuze snel gemaakt.
#284 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Waarop baseer je je om Morsi een dictator te noemen? |
|
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent echt grappig, weet je dat ?? Kijk, deze man is Egyptenaar en slaat de nagel op de kop : http://www.hbvl.be/nieuws/buitenland...sch-leger.aspx
![]() |
#287 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() het is simpel Morsi is verkozen voor een beperkte periode en na die periode kan de bevolking beoordelen of hij het goed/slecht gedaan heeft. heeft hij het slecht gedaan stemmen ze hem weg, heeft hij het goed gedaan is er een herverkiezing. Wij zijn tot Martens 8 of 9 geraakt. zijn er binnen de MB mensen die strafbare feiten plegen dan heb je een rechtssysteem en het leger is NIET de rechterlijke macht die in een soort van snelrecht op 1 dag 600x de doodstraf mag uitspreken en uitvoeren. Een islamitische partij is een politiek gegeven zoals wij onze christelijke partijen kennen. hen verbieden lost niets op want bij de volgende verkiezing zal de bevolking opnieuw voor moslimpartijen stemmen. opnieuw een staatsgreep dan maar? |
|
![]() |
![]() |
#288 | |
Minister-President
|
![]() Dat zeg ik ook nergens.
Citaat:
Maged Samy is dat die man die derdeklassers verrijkt met tweederangs-Egyptenaren? Volgens mij is hij Kopt, dus dat hij Moris niet leuk vind kan ik begrijpen. Ik ben ook geen 'fan' van Morsi, maar daar gaat het hier niet over. |
|
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, de voorzitter van eersteklasser SK Lierse moslimbroeders zijn één grote broeihaard van ultra-moslimextremisme. De verkiezingen waren amper één week gedaan, en de nieuwslezeres op de Egyptische TV zat er al gesluierd bij. Je kon zo al raden hoe die maatschappij ging evolueren. Moest hier een even extremistische partij aan de macht geraken, dan hoop ik ook dat het leger ingrijpt.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 17 augustus 2013 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#291 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw versie klopt niet, dat staat vast. ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiterst origineel...
![]() ![]() Erdogan lanetlediR4BIA mark by the events in Egypt sent greetings İhvan'a. Prime Minister Recep Tayyip Erdogan, in his speech in Bursa evaluated the events in Egypt."sister country Egypt recently referred to the suffering of us getting the news,"said Erdogan,"the process of democratization in Egypt, with a heavy blow to the injured,"he said . Erdogan during his speech, which means Adeviyye Rabia mark the fourth square was used by the insurgents. Idioot hypocriet dictatortje Erdogan. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 18 augustus 2013 om 00:22. |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Droom maar verder, de moslimterroristen zullen illegaal verklaard worden.
En dan, op naar Erdogan. Next please. ![]() hln - Meer dan 200 Morsi-aanhangers ondervraagd voor moord en terrorisme 18 augustus 2013 RIP moslimadderschap, get over it already. Bye bye... ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 18 augustus 2013 om 00:59. |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Banneling
|
![]() Ze moeten niet dezelfde fout maken als met Iran. Daar stond het westen op een gegeven moment ook achter de revolutie. Kijk waar we nu zitten...liever generaals en shahs dan ayatollas en sharia.
|
![]() |