![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat noem ik: supertrollen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() De zaken bij naam noemen over zijn onbewijsbare delusies en zijn floodinggedrag noemt HC "wegpesten"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je dat al beledigend vindt... Tja, misschien is het wel Godslastering tegen jou goddelijkheid ![]() Citaat:
Er zijn er nog te veel, die dat doen. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 september 2013 om 22:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Minister-President
|
![]() Welke religie spreekt jou het meest aan? Geen enkele !!!
![]() |
#285 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zo ken ik iemand die filosofisch kan bewijzen dat-ie in zijn broekzak past.
Dus....
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() Het geluk is een onstabiele toestand die afhankelijk is van de wisselvallige vervulling van een aantal passies die op zich al lijden veroorzaken. De B. stelde de doorbreking van de ketting van de passies voor. En een lijdzame aanvaarding van het onvermijdelijke restlijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(Daarom nog geen georganiseerde). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zit mijn atoomtheorie toch heel wat beter in elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() Wetenschappelijk theorieën worden voortdurend getoetst.
Bij Harriechristus valt alleen zijn delusiegraad te toetsen: die staat op tilt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hier volgt het bewijs:
HET ATOOM IS INGEWIKKELDER 1 - je kunt zo zien dat bijvoorbeeld een uranium-atoom ingewikkelder is dan een zonnestelsel met zijn vele kerndeeltjes: positieve protonen en neutrale neutronen en negatieve elektronen die om de kern heen draaien. Verder zijn de protonen en neutronen weer opgebouwd uit quarks in 6 soorten. 2 - Daar komen ook nog de hogere natuurwetten bij van het elektro-magnetisme, de kwantummechanica en de snarentheorie. 3 - Denk verder ook aan de grotere krachten van de kern-energie en anderen. (De microkosmos heeft 3 extra krachten, namelijk het elektromagnetisme en de sterke en zwakke kernkracht en ook de zwaartekracht berust naar alle waarschijnlijkheid op deeltjes in de microkosmos, zoals met name de nog hypothetische gravitonen of als nieuwste: de Higgsbosonen die de zwaartekracht zouden verzorgen..) 4 - Voor het atoom heb je dan ook nog het systeem van Mendeljeff voor ongeveer 113 verschillende soorten atomen. De microkosmos is ingewikkelder dan de macrokosmos en het is mijns inziens ook een hogere wereld. Het is een wereld die verder ontwikkeld is en een verder ontwikkelde wereld is mijns inziens een ruimtevaartcultuur. Hoger niet alleen omwille van hogere natuurkundige eigenschappen, maar dus ook hoger in die zin dat de microkosmos het product is van levende wezens. Citaat:
Citaat:
Ook al omdat je dan de evolutie en de werking van ons lichaam veel beter kan verklaren dan de wetenschap doet. Citaat:
Je gaat blijkbaar liever onder met het krakkemikkige heelal van de wetenschap. Veel succes..... ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij bent hier aan het beweren dat een onderdeel complexer is dan het geheel waarvan het onderdeel deel uitmaakt. Dit houdt ongeveer even veel steek als zeggen: "een cel is complexer dan het organisme waarvan het deel uitmaakt" of "een lijn is complexer dan de tekening waarvan ze deel uitmaakt.". Je draait helemaal door.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 september 2013 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() Bovendien hebben de gefabuleerde stellingen van HC niets met religie te maken. Daarvoor alleen al is hij een trol in religieuze draden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want bij die vergelijking mag je natuurlijk niet de delen bij het geheel optellen, want dan klopt de vergelijking niet meer. Dus het geheel zonder delen (het zonnestelsel) is primitiever dan de delen, dat zijn de atomen. Bovendien waren de atomen er eerder dus behoort het geheel (het zonnestelsel) eigenlijk bij de delen (de atomen). Zodat je eigenlijk het zonnestelsel bij de atomen op moet tellen. Zoals de kast van een computer behoort bij de computer zelf en niet andersom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |