![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is geen economist, dat is juist. Mazar dat hij niet weet waarover hij praat is er toch ver over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Minister
|
![]() Dit was echt een te grappig gesprek. Rutten bewijst nog maar eens dat ze niets over economie weet, Tobback vindt cijfertjes over uitgaves vs inkomens totaal onbelangrijk en Beke spreekt nog altijd enkel over BHV. De Wever zet ondertussen iedereen in zijn hemd of bh, zeker Rutten wie hij gewoon van platvloers liegen beschuldigd (en volkomen terecht btw).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Vreemdeling
|
![]() Tja, misschien wordt het ens tijd, om de beerput van de Wetstraat eens bespreekbaar te maken in de 7e dag, in plaats van steeds maar weer BDW te bashen. Als ik zo, tussen de regels lees en hoor van vooraanstaande economen van belgië, dan staan we er slechter voor dan men ons voorhoud, in de 7e dag. Adviezen, opmerkingen of raadgevingen vanuit het volk, het puibliek worden steeds weer door de 'traditionele' partijen de grond in geboord. Zo las ik ergens dat "de Vlaming" een van de gelukkigste bewoner is van VLAANDEREN en op de 3e plaats staat in rij. Dit t.o.v. onze buren en inwoners van enkele Scandinavische landen. Tja, we zijn blijkbaar al confederaal, zonder dat BDW en de N-VA er ook maar één verkiezing is geweest. Het kan verkeren, 2014 komt sneller dichterbij dan we denken. België zo de schijn, maar zo het lijkt; één puinhoop, in alle opzichten. Jammer en spijtig. Slaap maar lekker verder met z'n allen. Wordt eens tijd voor een échte verandering zoals sommige opinie peilingen laten zien.
Laatst gewijzigd door polletje : 15 oktober 2013 om 05:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dank aan de Amerikaanse kapitalisten. Laatst gewijzigd door Boduo : 15 oktober 2013 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij pleit al jaren voor een BTW verhoging. Verhoging van belasting op consumptie en een verlaging van de belasting op arbeid is normaal als je meer mensen aan het werk wil krijgen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 15 oktober 2013 om 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat weinig van die zelfmoorden een rechtstreeks gevolg zijn van de ontslaggolven. Het kan natuurlijk wel zijn dat het ontslag de druppel was die ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is teveel toeval opdat het écht "toeval" zou zijn. (Genk: 65.000 inwoners) Hetzelfde gebeurt in de omgeving van Luik waar grote aantallen arbeiders ontslagen werden door mijnheer Mittal. Laatst gewijzigd door Boduo : 15 oktober 2013 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.quest.nl/video/de-teerdruppel-is-gevallen
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu zijn, er geen Amerikaanse kapitalisten meer. Iedereen gelukkig ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet de hele regio nemen en dan kom je over de 200.000 mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat cijfer komt van een vakbondsafgevaardigde. Nergens werd dat door 1 iemand bevestigd.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Meer uitgaven voor minder producten, voor de consument, die nu al niet genoeg consumeert. De consument is de enige die de volledige BTW op een product betaald en voor de doorsnee verdiener, schiet nu al niet teveel over. De maand word voor steeds meer mensen, nu al te lang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een automatische indexaanpassing is een middel uit de oude geneeskunde. Aderlating en bloedzuigerij om een gezond lichaam ( economie ) Beter is het lichaam een gezonde mix geven van voeding. En dat lees ik hierboven. prachtig dat de sp.a ook begint te beseffen dat automatische indexaanpassing een bloedzuiger zetten is op onze economie. En Dewever cultiveerde mooi Tobback zijn uitspraak. Nu nog enkel de PS overtuigen ................
![]() |
![]() |
#296 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en deze man is nu premier van België !!!!!! de gevolgen van zijn beleid nu als federaal premier zal pas later uitkomen zoals bij Verhofstadt
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wat mij ook is bijgebleven van het debat. Iedereen van de federale regering aan de tafel (spa-Ovld-cdnv) was erg positief bezig dat ze beseffen dat de loonkost naar beneden moest en men daar dringend iets moest aan doen. dringend ik noem dat gekakel en geen eieren. Zij zitten in de regering, maar er gebeurd niets. Ik vermoed dat de PS hier de fileboom is die dwarsligt in de rivier. De nva - openvld - cdnv ( vooral Peeters ) willen al lang iets doen aan de loonkost. Maar zitten gegijzeld met een vlaamse minderheid in het federale. Wat mij betreft 4 verloren jaren. Maar die keuze werd gemaakt toen men met de PS een regering vormde. De achteruitgang die Di Rupo bekwam met zijn PS beleid in Wallonie vindt nu zijn vervolg op federaal niveau. Gelukkig heeft Nva ervoor gezorgd dat de regering Di Rupo maar 2 jaar heeft kunnen aan zijn
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het jou laten verwoorden wat ik bedoel:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 15 oktober 2013 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Minister-President
|
![]() ha, ik snap u
wel een verschil toelichten Wallonië kiest voor afhankelijkheid van de overheid ( federale ) om hun beleid van vlaamse afhankelijk te betoneren. Waar vlaanderen wat zelfstandiger ( onafhankelijker ) wilde worden, hebben ze inderdaad gekozen voor afhankelijkheid van de overheid ( federale ) door een regering te vormen met Waalse meerderheid en Vlaamse minderheid.