![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn flaminganten nazi's? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,29% |
NEE |
![]() ![]() ![]() |
25 | 51,02% |
HET INTERESSEERT ME NIET |
![]() ![]() ![]() |
17 | 34,69% |
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Om maar over het verraad van de Atrebaten te zwijgen, die gingen lopen tijdens het gevecht. Allemaal collaborateurs met de vijand. Dit moet eveneens blijvend aan de kaak worden gesteld !
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#283 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kwaad omdat het Vlaamse Oostfronters, SS-ers en Duitsers waren die hun land waren binnengevallen om Vlaanderen te verdedigen en deftig op hun kloten kregen van die communisten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
|
![]() Waarom ga je ze niet aangeven in Den Haag bij het oorlogstribunaal, die zitten te wachten op werk, want Bush durven ze niet aanpakken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Minister-President
|
![]() De vraag blijft dus van wanneer tot wanneer de flaminganten het gepast vonden om met nazi's te onderhandelen.
![]() |
#287 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Weet je zelf nog wel wat je wil vertellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Minister-President
|
![]() Bijwonen, toespreken, onderhandelen met en tutti quanti. Weet ik veel wat jullie clubje allemaal zat te konkelfoezen. Ik was er niet bij. Ik ben niet gek.
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet écht niet waarover je praat vriend. Ik ben een oude man die zijn prille jeugd tijdens WO2 in Great Britain (Cardiff, Wales) heeft doorgebracht. Mijn vader was ook bij diegenen waarover jij, blijkbaar nogal smalend, een luchtig commentaar geeft. Hij is gedurende vijf jaar in actieve dienst geweest op zee bij de Britse Royal Navy. En wees gerust, mijn vader had er niet om gevraagd hoor. Maar de Britten oefenden serieuze druk uit op de regeringen in ballingschap in Londen om iedereen die qua leeftijd in aanmerking kwam stante pede bij de Britse strijdkrachten in te lijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En Albert I was ook geen collabo.
![]() |
![]() |
#291 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja, je gaat evenveel nazi-colaborateurs ten tijde van de Eerste Wereldoorlog vinden in de familie van De Wever. Geen. Dat gaat nogal moeilijk, daar er ten tijde van Albert I nog geen nazi's waren.
![]() |
![]() |
#292 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#293 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() troll mode uit
Ik begrijp dit niet, toen ik deze thread opstartte maakte ik geen enquête waarbij gepolst werd naar het al dan niet nazi-zijn van flaminganten. flaminganten en nazi's kunnen mij geen biet schelen. Iemand moet deze thread gekaapt hebben. Ik stuur een mail naar de sysops om uitleg te vragen. troll mode aan fok !
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 november 2013 om 18:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
|
![]() Zijn huwelijk was een nazi feestje ja, net zoals bij de nederlands koninklijke familie zijn bij de belgische de nazi banden duidelijk.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Staatssecretaris
|
![]() 4x10E6 is ene gecertificeerd troll, zijn normale mode is "troll mode", zijn bericht is dus correct.
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is Europa terug onder Duitse heerschappij,zij het met de € als schaamlapje . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij hebben lange tijd vermoedens gehad dat de Beiërse prinses ,Elizabeth,de echtgenote van Albert I dus ,nog in verbinding stond met de Duitsers ,gedurende WO I. Albert I zou aldus zijn troon hebben willen veilig stellen in het geval de Duitsers zouden gewonnen hebben. Juist zoals Leopold III in WO II aan de Duitsers gevraagd heeft,of hij na de Duitse overwinning toch maar Koning kon blijven van een deel van België;de provincie Limburg was al genoeg. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 8 november 2013 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Was toch thuisgebleven, kon je dicht bij huis, actieve dienst nemen,bij...de Waffen SS, bijvoorbeeld. Wisten jullie dan niet, welke agressieve oorlogsmakers die Britten wel waren? Weglopen voor vredelievende SSers en leuk uitgedoste Gestapo(mensen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, Jan is de man die lekker verbroederen gaat met die figuren van het Sint-Maartensfonds. Wellicht enkel in zijn vrije tijd, maar hij doet het toch maar.
|
![]() |
![]() |