Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 februari 2014, 17:41   #281
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ik bet het met alle drie deze berichten eens.
i bet u r!
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 17:50   #282
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Met "US response" kan men alles beginnen goedpraten. Two wrongs don't make a right.
Die Russische wet is helemaal geen anti-wetgeving, maar wel een pro-wetgeving ter verdediging van kinderen op Russisch grondgebied.

In de media heeft men de waarheid omgedraaid. In Rusland kan men niet ontslagen worden bvb. indien men gay is, dit terwijl in de VS er nog altijd staten zijn waar het illegaal blijft. Obama is een hypocriet als hij Rusland vanwege die vermeende inbreuken op de rechten aanvalt, maar onze reguliere media spelen het spelletje netjes mee en nemen alle leugens over.
HIER
Oud 11 februari 2014, 17:54   #283
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Die Russische wet is helemaal geen anti-wetgeving, maar wel een pro-wetgeving ter verdediging van kinderen op Russisch grondgebied.
Verdediging van wat tegen wat? Laat mij raden, verleidelijke westerse invloeden?

Laatst gewijzigd door six : 11 februari 2014 om 17:57.
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 17:56   #284
six
Banneling

Standaard

Zonbron ontbreekt kennelijk de hersencapaciteit om te beseffen dat als je onmenselijke toestanden verdegigen om je vijanden zwart te maken, je nog lager zakt dan je vijand.
Ook is zijn brein veel te beperkt om te beseffen dat kritiek op Rusland, en de Verenigde Staten, losstaande zaken zijn.
Oud 11 februari 2014, 17:59   #285
Bad Tölz
Provinciaal Statenlid

Bad Tölz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

In de media heeft men de waarheid omgedraaid. In Rusland kan men niet ontslagen worden bvb. indien men gay is, dit terwijl in de VS er nog altijd staten zijn waar het illegaal blijft. Obama is een hypocriet als hij Rusland vanwege die vermeende inbreuken op de rechten aanvalt, maar onze reguliere media spelen het spelletje netjes mee en nemen alle leugens over.
Waarom blijf je die leugen herhalen? Het is dankzij die wetgeving onmogelijk geworden om enige vorm van voorlichting aan minderjarigen te geven waarin homoseksualiteit niet expliciet wordt afgekeurd. In plaats van dat kinderen en jongeren beschermd worden, berokkent men pubers die homoseksuele gevoelens ervaren veel leed, vaak zelfs onherstelbare psychische schade.
Bad Tölz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 18:01   #286
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Tölz Bekijk bericht
Waarom blijf je die leugen herhalen? Het is dankzij die wetgeving onmogelijk geworden om enige vorm van voorlichting aan minderjarigen te geven waarin homoseksualiteit niet expliciet wordt afgekeurd. In plaats van dat kinderen en jongeren beschermd worden, berokkent men pubers die homoseksuele gevoelens ervaren veel leed, vaak zelfs onherstelbare psychische schade.
Om dat te snappen moet je inlevingsvermogen hebben. Ooit een rechtsconservatief (archeofuturist, derde- of vierde- of vijfdewegger, ...) gezien die inlevingsvermogen had?
Oud 11 februari 2014, 18:08   #287
Troubadour
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Een verbod om holebipubers te informeren en te ondersteunen is echt een schitterende manier om kinderen te helpen.

Realisatie van seksuele geaardheid gebeurt doorgaans tussen 10 en 15 jaar oud. Jij vindt het dus een prachtig idee om die kinderen sensibilisering en ondersteuning te ontkennen terwijl de heterovriendjes op hun wenken bediend worden door de maatschappij.

Alweer een argument om te stellen dat hetero's hun bek moeten houden over de leefwereld van holebi's.
Troubadour is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 18:20   #288
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Begrijp jij serieus niet dat door zo,n wetgeving homo,s in Rusland zichzelf alleen maar meer beginnen te haten?

En de homofobie toeneemt?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 18:25   #289
six
Banneling

Standaard

Hij heeft het serieus niet door hoor. Dat kan een vorm van licht autisme zijn bij hem, gezien hoe hij schrijft, zijn hyperfocus, gebrek aan enig inlevingsvermogen, en aan zijn sociale vaardigheden te zien een eerder heel erg beperkte vriendenkring.
Oud 11 februari 2014, 18:28   #290
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hij heeft het serieus niet door hoor. Dat kan een vorm van licht autisme zijn bij hem, gezien hoe hij schrijft, zijn hyperfocus, gebrek aan enig inlevingsvermogen, en aan zijn sociale vaardigheden te zien een eerder heel erg beperkte vriendenkring.
Leuk die amateurpsychologie wel.
Oud 11 februari 2014, 18:40   #291
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Leuk die amateurpsychologie wel.
Niets amateur aan. Psychologie is een flutrichting voor vanbuitenblokkers. Iedereen kan zichzelf therapeut verklaren.

Psychiatrie is een andere zaak uiteraard.
Oud 11 februari 2014, 18:42   #292
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niets amateur aan. Psychologie is een flutrichting voor vanbuitenblokkers. Iedereen kan zichzelf therapeut verklaren.

Psychiatrie is een andere zaak uiteraard.
Zo kun je het ook bekijken, maar dan komt het er alsnog op neer dat je diagnose nergens op slaat.
Oud 11 februari 2014, 19:19   #293
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

verdediging tegen wat ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 19:35   #294
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor alle duidelijkheid.

Polizeros - Russian anti-gay law isn’t Draconian, US response is Snowden payback
31 januari 2014

Lees de paper van Brian Heiss:

http://gallery.mailchimp.com/d0e55f3...WhitePaper.pdf

Geen woord over de volgende landen, enkel Rusland wordt in onze reguliere media aangevallen...

Ik veronderstel dat sommigen de inhoud van deze post niet bekeken hebben, het lijkt me toch zeer duidelijk allemaal.
HIER
Oud 11 februari 2014, 19:39   #295
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik veronderstel dat sommigen de inhoud van deze post niet bekeken hebben, het lijkt me toch zeer duidelijk allemaal.
antwoord liever op mijn vraag hierboven (#293)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 19:43   #296
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Begrijp jij serieus niet dat door zo,n wetgeving homo,s in Rusland zichzelf alleen maar meer beginnen te haten?

En de homofobie toeneemt?
Waar zich ziets voordoet moet het probleem effectief gecounterd worden, de russische wetgeving staat dat toe.
HIER
Oud 11 februari 2014, 19:43   #297
Bad Tölz
Provinciaal Statenlid

Bad Tölz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is omdat het irrelevant geopolitiek geneut is dat eigenlijk niets ter zake doet. Het gaat hier om de positie van holebi's in Rusland.
Bad Tölz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 19:44   #298
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
antwoord liever op mijn vraag hierboven (#293)
Done, check mijn post 294.
HIER
Oud 11 februari 2014, 19:45   #299
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet dat je dom bent maar zo moeilijk is het niet om te snappen dat die post er geen zak toedoet.
Oud 11 februari 2014, 19:47   #300
Troubadour
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Kan meneer eens uitleggen hoe organisaties aan sensibilisering en ondersteuning kunnen doen als ze hun bestaan niet mogen duidelijk maken? Meneer gelooft blijkbaar dat holebipubers het magische vermogen hebben om spontaan op de hoogte te zijn van zulke dingen, waarna ze 'zelf op zoek' mogen gaan naar de magische fontein.

In mensentaal: "Ja, jullie mogen bestaan, maar zodra jullie je bestaan duidelijk maken in het openbaar, krijg je klop."

Dat in tegenstelling tot ... goh, wat zou het ... zulke hulporganisaties gewoon zichtbaar en makkelijk te bereiken maken? Neeeuh, want hulp gemakkelijk maken voor mensen die maatschappelijk zwak staan is onchristelijk en doet families spontaan uit elkaar spatten.

Troubadour is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be