![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Plus ook nog wat Antillianen op de Antillen .... werden overigens ook voor rotte vis uitgemaakt door Wilders Laatst gewijzigd door Adrian M : 25 maart 2014 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dit noem ik Marokkanen. Mensen die zich Nederlander noemen en zich als dusdanig gedragen noem ik Nederlanders. Moeilijk te snappen voor de linkschdragende mensch precies. Waarom staan al die jointjesrokende linkschmenschen daar te kwelen dat ze "ich bin ein marokkaan" zijn? Het had veel meer effekt gehad als de marokkanen gewoon "ik ben Nederlander" hadden geroepen. Dan hoefden ze ook niet "minder" te wezen...
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 maart 2014 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
|
![]() Citaat:
Sinds dit jaar staat een Marokkaan met dubbele nationaliteit blijkbaar enkel en alleen nog geregistreerd als Nederlander 2e nationaliteit komt niet meer in bevolkingsregistratie Sinds 6 januari 2014 wordt de 2e of volgende nationaliteit niet meer opgenomen in de bevolkingsregistratie. Heeft u naast de Nederlandse nationaliteit ook een 2e nationaliteit? Dan komt die 2e nationaliteit niet meer in het bevolkingsregister als u zich laat inschrijven. Andere nationaliteiten die al in de bevolkingsadministratie staan, worden op een later tijdstip geschrapt. http://www.rijksoverheid.nl/onderwer...-nationaliteit Eh, zover ik op het forum kan nagaan zijn er eveneens nogal wat Vlamingen die niet de neiging lijken te hebben om te roepen: "Ik ben Belg" ![]() Tja, nogal wat Limburgers en vooral Friezen spreken thuis eveneens weinig of geen Nederlands En, wat dacht u zouden ze op de Antillen thuis Nederlands spreken? Vrees toch wel Papiamento of Engels ![]() Linkschdragende mensch? Wel de rechtsdragende mensch zijn blijkbaar dus alleen PVV-ers. Op de PVV na is iedereen links ... hmmm, weer wat geleerd. Laatst gewijzigd door Adrian M : 25 maart 2014 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fries is een in Nederland erkende officiële taal. Het is niet omdat Nederland de tweede nationaliteit niet meer registreert, dat Marokkanen zich niet meer als Marokkanen zullen gedragen: tenslotte ZIJN ze nog steeds Marokkanen. Idem dito voor turken die persé willen blijven vasthouden aan hun Turkse nationaliteit (waar ze N.B. wèl vanaf kunnen geraken). In Turkije worden die turken gewoon als Turk beschouwd. Vandaar de discretie die alle Turkse parlementsleden in acht (moeten) nemen als het gaat over het erkennen van de Armeense genocide, of enige andere commentaar over Turkije. Erkennen ze die genocide dan zijn ze in Turkije strafbaar en kunnen bij een volgend bezoek worden aangehouden. Kritiek op Turkije kunnen deze NEDERLANDSE parlementsleden evenmin geven, vermits het ook strafbaar is voor Turken om in het buitenland kritiek te geven op hun land! En vermits Marokkanen vooral van zichzelf vinden dat ze Marokkaan zijn, lijkt het me normaal dat ik hen ook als dusdanig beschouw. Een doodnormaal meisje die ik zelfs niet als van vreemde origine had beschouwd, begon tegen mij ineens over "in MIJN cultuur doen we zus en zo", en toen viel mijn euro, dat MIJN cultuur niet meer mocht bestaan, want in MIJN cultuur moeten we nu MULTI wezen en onderdanig voorrang geven aan HAAR cultuur. Ze was Marokkaanse!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 maart 2014 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
|
![]() Citaat:
En, dacht u dat ze op Antillen zich gedragen als Antillianen of zoals autotochtone Nederlanders in Nederland? Vraag me overigens af Turken nog wel een 2e nationaliteit kunnen blijven behouden in Nederland gezien de aangescherpte regels en het beleid? Een 2e Nationaliteit wordt niet meer toegestaan. Plus ze hebben de mogelijkheid daartoe, ook al kost het hen een flinke bak geld om de dienstplicht af te kopen. En passen Nederlanders zich cultureel aan in het buitenland? Geëmigreerde Nederlanders naar bijvoorbeeld de US, Canada of Australië zijn thuis nogal eens Nederlandser dan een Nederlander. Wat ze in Nederland nooit in hun hoofd gehaald zouden hebben zie je soms bij hen terug .. delftsblauw, molentjes en weet ik wat voor troep nog meer. Je hebt er van die bedrijfjes die er zich helemaal op richten om hen van hagelslag, beschuit en weet ik wat nog meer te voorzien. Probleem is echter wel dat ze soms een Nederland voor ogen hebben en opvattingen van tig jaren terug Ga er ermee aan de praat denk je onwillekeurig ... wat zijn dit voor zolen? Laatst gewijzigd door Adrian M : 25 maart 2014 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
|
![]() Dubbele nationaliteiten
Nederland is door Geert Wilders’ verzet tegen de dubbele nationaliteit voor gezagsdragers het enige land in Europa waar het debat zo hoog is opgelopen dat het tot moties van wantrouwen kan komen Turkije heeft zelfs een premier gehad met een dubbele nationaliteit. Tansu Çiller, die van 1993 tot 1996 de eerste vrouwelijke premier van het land was, had naast een Turks ook een Amerikaans paspoort. Turkije noch Marokko verbiedt gezagsdragers een dubbele nationaliteit te hebben. http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...liteiten.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak je geen illusies , als de NVA niets doet aan de massa immigratie , is het in een lichtflits driekwart van zijn kiezers kwijt. Het zijn namelijk mensen die geen moeite hebben om opnieuw voor het VB te stemmen , vermits ze dat al wel eens gedaan hebben in het verleden. Dus Dewever zal leveren of het is de dood en hij weet dat zeer goed. Dewever kan politiek alleen maar blijven leven als hij dergelijke problemen oplost. Laatst gewijzigd door Pericles : 25 maart 2014 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Schepen
|
![]() Heb ook al mijn conclusies genomen hoor. Vele mensen dachten dat de NVA het alternatief was voor het Vlaams Belang. Forget it. Geef mij maar terug het origineel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA heeft altijd duidelijk afstand genomen van het VB, ik zie het probleem niet?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de islam afschaffen ? Tja. Er zijn wel meerdere sektes die strafrechtelijk vervolgd worden. Voor veel minder. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Schepen
|
![]() In belgie heeft men de keuze tussen belgisch nationalisme en vlaams nationalisme. Iedereen is vrij een keuze te maken toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft natuurlijk tijd nodig. Anderzijds: als ik naar antwerpen ga en zie wat daar allemaal rondwaggelt (abbaya met obligate dikke buik + buggy + eentje(of twee) aan de hand) dan panikeer ik. Volgens mij is het kalf verdronken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 maart 2014 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kreeg in één keer een déja vu. Dat gaat even goed , maar als er echt kleur moet bekend worden , verliezen ze de helft van hun kiezers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |