Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2014, 21:32   #281
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat zal wel! Sinds dat de NVA in de Vlaamse regering zit, heb ik nog nooit zoveel Vlaamse belastingen betaald als nu! En ik vrees dat dit slechts het begin is met die gasten.
Welke "Vlaamse belastingen" zijn er dan wel bijgekomen of verhoogd (door de N-VA)?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 21:41   #282
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Oordelen op uiterlijk, dat is niet ze goed. Oordelen op basis van prestaties, dat is beter. Op basis van goed bestuur beslis ik om de nieuwe een kans te geven.
Doodgewoon omdat het vorige bestuur slecht was. Ik lees ook Franstalige kranten en daar wordt echt zwaar gekapt. Daartegenover is de Vlaamse pers doodbraaf. Buiten een paar pijnpunten zoals de zware aanpak van cannabis gebruikers, waar geen bewijs voor is. En het intentieproces van Homans, in de geest van een rare prof. Sorry boy.
Ik oordeel op wat mensen zeggen en hoe ze denken over dingen .Als ik naar die twee luister geeft me dat geen veilig gevoel !
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 21:53   #283
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik oordeel op wat mensen zeggen en hoe ze denken over dingen .Als ik naar die twee luister geeft me dat geen veilig gevoel !
Ik doe dan ook geen enkele moeite om je hier te houden. Die klank van zware schoenen in je straat, die meerderheid van rechtse mensen in je buurt. Beangstigend niet? Gelukkig kan je vluchten, maar waarheen?
Welk land gaat je aanvaarden en onderhouden als je de taal niet spreekt, en ze niet wil leren?
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 21:57   #284
vlaams realist
Banneling

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=MTVnMO6cRfg&gl=BE
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 22:00   #285
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik doe dan ook geen enkele moeite om je hier te houden. Die klank van zware schoenen in je straat, die meerderheid van rechtse mensen in je buurt. Beangstigend niet? Gelukkig kan je vluchten, maar waarheen?
Welk land gaat je aanvaarden en onderhouden als je de taal niet spreekt, en ze niet wil leren?
Maak U geen zorgen ik kan eender waar naartoe en mag overal binnen en zal zelfs meer dan welkom zijn want heb niemand nodig om me te onderhouden en spreek vlot enkele talen....Echter heb ik de indruk dat eerder U bang bent van enkele dingen ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 april 2014 om 22:01.
Oud 25 april 2014, 22:27   #286
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom legt U de link met zware schoenen in de straat ? Hoe komt U eigenlijk daarbij ?
Oud 25 april 2014, 22:29   #287
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik die twee kopstukken daar in Antwerpen zie staan voel ik me toch niet zo direct op mijn gemak.....ze stralen iets uit ...weet het niet ...
"Wat" stralen ze dan wel uit? Beoordeelt u trouwens mensen op "hun uitstraling"? Kortom, op hun uiterlijk dus?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 22:32   #288
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
"Wat" stralen ze dan wel uit? Beoordeelt u trouwens mensen op "hun uitstraling"? Kortom, op hun uiterlijk dus?
Naar het schijnt is de mensen hun stemgedrag toch vooral gebaseerd op 'het' uiterlijk...eerder dan op een gedachten goed ?
Oud 26 april 2014, 09:19   #289
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Naar het schijnt is de mensen hun stemgedrag toch vooral gebaseerd op 'het' uiterlijk...eerder dan op een gedachten goed ?
Dat denkt Maya Detiege toch
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2014, 09:48   #290
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Franse Opaal kust ,complete rust, hier en daar een paar wandelaars.
Vlaamse Kust volzet,ondanks Franstalige boycot.

Waar zou de economie het best gedraaid hebben ,denk je?

We moeten dus zeker geen schrik hebben voor "de Franstalige boycot" bij de Vlaamse onafhankelijkheid.
De Côte d'Opale heeft nooit gemikt op massa toerisme en bestaat gelukkig genoeg voor een groot deel uit beschermde natuur en landschappen. Met fauna, flora en vogelreservaten. Niets dus voor de typische dijk processie ganger van Oostende of Blankenberge

Gelukkig genoeg elk zijn goesting.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2014, 10:44   #291
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu klaagt die niet meer.
De Vlaamse Kust was al volzet met Pasen.
Zijn" Waalse wegblijvers" zijn vervangen door" Vlaamse nieuwkomers".

Leve de Waalse boycot dus.
Wie gaat nu nog graag naar de Vlaamse kust ? Uren in de file ...geen parkeerplaats ...De lelijkste kust ter wereld....saaie betonnen muur van dezelfde saaie appartementen..Een dijk in de schaduw tot 15 uur.....een strand vol koterijen...Charlotte ...Hubert ..Ons moeder...overal dezelfde saaie tavernes met hetzelfde menu..Sfeer is er sinds de jaren 70 (daarvoor was het nog een beetje Costa) onbestaande er mag sowieso toch niks meer ...Inderdaad leuk voor mensen die niet graag hun voeten opheffen je kan ze slepen niks zo vlak als de Vlaamse zeedijk...nergens ter wereld zie ik zo veel mensen zich in trainers en op pantoffels slepen tot ze aan het einde van de tegeltjes zijn en daar dan besluiteloos rechtsomkeer maken....zinloosheid ten top....Maar ideaal voor rolstoelgebruikers...oudjes als ze al niet overhoop worden gereden door een billenkar....te dikke mensen met kleine kindjes schoonmoeders en den Duitse scheper en mensen die s'avonds liever terug in hun eigen bed liggen.....
Maar goed ieder zijn meug....als ik er niet moet zijn blijf ik er liefst weg !

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 april 2014 om 10:54.
Oud 26 april 2014, 11:15   #292
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gelukkig is iedereen zo niet,
en na 25 Mei
zal blijken dat een meerderheid in het Vlaams Parlement dit niet meer wil.
Ik beleg NU in aandelen van KLEENEX.
Na 25 mei gaat de vraag groot zijn vanwege jou en je 'geestesgenoten'.
Oud 26 april 2014, 11:35   #293
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie gaat nu nog graag naar de Vlaamse kust ? Uren in de file ...geen parkeerplaats ...De lelijkste kust ter wereld....saaie betonnen muur van dezelfde saaie appartementen..Een dijk in de schaduw tot 15 uur.....een strand vol koterijen...Charlotte ...Hubert ..Ons moeder...overal dezelfde saaie tavernes met hetzelfde menu..Sfeer is er sinds de jaren 70 (daarvoor was het nog een beetje Costa) onbestaande er mag sowieso toch niks meer ...Inderdaad leuk voor mensen die niet graag hun voeten opheffen je kan ze slepen niks zo vlak als de Vlaamse zeedijk...nergens ter wereld zie ik zo veel mensen zich in trainers en op pantoffels slepen tot ze aan het einde van de tegeltjes zijn en daar dan besluiteloos rechtsomkeer maken....zinloosheid ten top....Maar ideaal voor rolstoelgebruikers...oudjes als ze al niet overhoop worden gereden door een billenkar....te dikke mensen met kleine kindjes schoonmoeders en den Duitse scheper en mensen die s'avonds liever terug in hun eigen bed liggen.....
Eindelijk eens de waarheid i.v.m. de Belgische kust.

Met pijn in mijn hart moet ik eerlijkerwijze stellen dat de kusten in Nederland en Frankrijk met kop en schouders voor de Belgische:Vlaamse kust uitsteken.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2014, 11:37   #294
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ongeacht welke geestesgenoten, van welke partij, nu van de kleenexen gaan gebruik maken, lijkt het mij inderdaad een betere investering dan een kustappartement.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2014, 11:50   #295
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Witte Kaproen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En toch was de Vlaamse Kust dit jaar reeds volzet met Pasen .
Gelukkig ben je er niet naar toe geweest,Fred .
Je zou er niet meer bij gekund hebben.
Witte Kaproen is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2014, 11:53   #296
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
En ik beleg in aandelen van een fabriekje dat Vlaamse Leeuwen vlaggen produceert.
Al die Belgicisten die na 25 Mei een Vlaamse Leeuw gaan kopen om aan hun gevel te hangen om toch maar goed te staan bij de nieuwe machthebbers.

Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 26 april 2014 om 11:56.
Oud 26 april 2014, 11:59   #297
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Eindelijk eens de waarheid i.v.m. de Belgische kust.

Met pijn in mijn hart moet ik eerlijkerwijze stellen dat de kusten in Nederland en Frankrijk met kop en schouders voor de Belgische:Vlaamse kust uitsteken.

Ja ,ja ooit al eens Bray Dunes geweest?
een mengeling van Haren -Buda en de dijk van Blankenberge tijdens de Duitse bezeting
Oud 26 april 2014, 12:01   #298
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En toch was de Vlaamse Kust dit jaar reeds volzet met Pasen .
Gelukkig ben je er niet naar toe geweest,Fred .
Je zou er niet meer bij gekund hebben.
Spijtig......de tijd van ''Beetje duwen Er kan nog altijd ééntje bij'' is duidelijk verleden tijd !
Oud 26 april 2014, 12:03   #299
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En ik beleg in aandelen van een fabriekje dat Vlaamse Leeuwen vlaggen produceert.
Al die Belgicisten die na 25 Mei een Vlaamse Leeuw gaan kopen om aan hun gevel te hangen om toch maar goed te staan bij de nieuwe machthebbers.
Gaat ge ook naar de Rode Duivels gaan kijken dan met uw Vlaamse leeuwenvlag ? Of toch maar liever niet ??
Oud 26 april 2014, 12:13   #300
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gaat ge ook naar de Rode Duivels gaan kijken dan met uw Vlaamse leeuwenvlag ? Of toch maar liever niet ??
Nog eventjes en de Rode "smurfjes" bestaan niet meer.

Daarna ga ik zeker met de Vlaamse leeuwenvlag kijken als de Zwarte Leeuwen spelen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be