![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wed voor een bak deftig bier dat elk scenario dat U gaat brengen eigenlijk zelfmoord voor Israël betekend.
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dode kindjes zijn het leukst... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ohja, voor de gevoelige mensjes .. ik gebruik nu volop gebruik van het begrip cynisme...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#285 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar zit je toch grondig fout, denk ik! Zelfs de VS krijgen van mij nog het voordeel van de twijfel: ondanks dat ze Israël onvoorwaardelijk de hand boven het hoofd houden, ook als ze het vredesproces weer eens torpederen, denk ik dat zelfs zij écht vrede willen. De enige die geen belang heeft bij vrede, is Israël. En een aantal extremistische moslims valt waarschijnlijk ook nog liever dood dan vrede te sluiten met hun vijand.
Laatst gewijzigd door Miauw! : 23 mei 2014 om 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees beetje consequent, quasi psychopaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#288 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ??? tja, als dat uw diagnose is, dan moet ik daar dringend eens iets aan gaan doen.
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik straks thuis kom ga ik een lekker glaasje Talisker 57° north verwerken.
En het is eigenlijk een goed idee. Morgenmiddag eens naar de Tasttoe gaan.
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is heel simpel he als de moslimterroristen geen raketten meer afschieten zal Israël dit ook niet meer doen
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hamas heeft in de geschiedenis wel meer onschuldige slachtoffers gemaakt dan bij Cast Lead...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de dikste onzin dat ik gezien heb en dat wil al wat zeggen na 10 jaar op dit forum...
Israël heeft al sinds minuut 1 na zijn ontstaat geen minuut vrede gekend ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de "democratische VN" dat niet doorhad is een ander verhaal. Misschien was het Nazi idee om Madagaskar als dumpplaats voor hun Jodenafval te gebruiken nog niet het slechtste.
![]() |
![]() |
#298 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() A giant menorah dominating the main square in Birobidzhan Citaat:
![]() (het JAO is immers veel groter als het huidige Israel (22.072 km²) en zelfs groter dan het mandaatgebied Palestina (26.990 km²) zonder Transjordanië #) Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 24 mei 2014 om 10:34. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Micele, ik heb zo de indruk dat de Joodse aanwezigheid in de JAO een nadeel kende in bijvoorbeeld het concept "progrom".
@ Miauw, wat is erger? Het feit dat de VN die stommiteit deed. Het feit dat een hoop aanhangers van een bepaalde religie actief een genocide probeerd uit te voeren.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 24 mei 2014 om 13:21. |
![]() |
![]() |