![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker is dat niet vermits haar partij enerzijds al maar nipt 10% haalde, (wat er niet op zal verbeteren gezien de "afgunst" van de Waalse kiezers) en anderzijds omdat zij niet de enige is die een ministerspost ambieert.
![]() |
#282 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dat een katholiek elitair college dat soort lln van school kiepert ist logisch. dat pilarenbijters, gezien hun rigiditeit omtrent sex, er dan maar vanuit gaan dat het meisje hier de boevrouw is (de hoer, slet, nymfomane, uitlokking,...) en de schuld moet krijgen lijkt me helemaal geheel in de lijn met de moraal en ethiek van katholieke pilarenbijters. dat dat meisje nog een lastercampagne over zich heen krijgt, het tegendeel zou me verbazen. dat invloedrijke ouders trachten te verhinderen dat hun betrokken kind van de school gegooid zou worden lijkt me absoluut normaal en te verwachten. zo hypocriet zijn tsjeven, katholieken en pilaarbijters nu eenmaal |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 8 mei 2014 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest zie ik een moeder die haar kind uit de wind probeert te zetten. Indien het om haar man (of iemand anders) had gegaan, had ik er wel zwaar aan getild en ontslag geëist. Maar een moeder die haar kind tracht te beschermen lijkt mij zo logisch en natuurlijk. Dat zou ELKE minister gedaan hebben, ongeacht de partij welke zij vertegenwoordigt.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 8 mei 2014 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan echter moeilijk ontkennen dat dit in "katholieke" milieu waarin Milquet thuis is wél degelijk de gang van zaken is.
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat op die school gebeurde zou, zoals ik al meermaals schreef, weinig problemen hebben opgeleverd in een gewone school. Simpelweg omdat het in deze en gene ogen om niet meer gaat dan om "wat sexuele uitspattingen". In een streng katholieke, elitaire school wordt daar echter anders over gedacht. D�*�*r wringt het schoentje. Wie zijn kinderen naar zo'n school stuurt aanvaardt de regels, alsook de consequenties indien de regels niet worden nageleefd. D�*t doet Milquet echter niet. In plaats van haar zoon zijn gerechtigde straf te laten ondergaan, en hem nog een extra pak straf geeft op de koop toe, maakt ze anoniem tam-tam met als doel het "leidend" onderwerp in een slecht daglicht te plaatsen. Milquet is dus en dubbeldikke hypocriete trien.
![]() |
![]() |
#289 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En zonder die vaardigheden (hypocrisie, achterbaks, leugens, lastercampagnes, bedrog, ellebogenwerk, schijnheilig, ..) kun je het NOOIT tot topminister van je partij of land schoppen.
zij beschermd haar kind, begrijpelijk, niet goed te keuren maar geen wereldondergang. Laatst gewijzigd door 1207 : 8 mei 2014 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus om samen te vatten, ik keur de daden van Milquet niet goed, maar pleit wel serieuze verzachtende omstandigheden.
![]() |
![]() |
#292 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() http://www.dhnet.be/actu/faits/colle...707e5aa81028e8
Ook La DH haalt zijn artikels van het web blijkbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Minister
|
![]() 't zal dan wel in 't Brusselse Hoofdstedelijke Gewest zijn waar ze lijstrekker is voor het gewestparlement, want nationaal lijkt ze door voorzitter Lutgen binnen haar partij te worden uitgerangeerd.
Laatst gewijzigd door Wiley E Coyote : 8 mei 2014 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() je bent nog drie keer seks vergeten
seks. seks. seks. seks. seks. was het dacht ik ... en al diegenen die dit als normaal en aanvaardbaar afdoen en het zeker niet over herhaaldelijke verkrachting of aanranding willen hebben zouden daar m.i. toch nog eens over moeten nadenken |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ga er gemakshalve van uit dat de directie die beslissing (die zeker aartsmoeilijk zal geweest zijn gezien 'betrokkene X') genomen heeft, dichter bij de feiten staat dan wie dan ook op dit forum ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mensen hebben recht op een geweldloos bestaan. Kinderen zijn ook mensen.
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.elfri.be/seksuele-meerderjarigheid Laatst gewijzigd door Anna List : 8 mei 2014 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |