Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 oktober 2004, 11:08   #281
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik heb heel de tijd de keuze gehad en geen enkele dwang gevoeld. Dat zal onder jouw neonazi-regime wel wat minder zijn. Misschien zal je zelf ook nog moeten werken.
Voor een Judenvriend zal in de toekomst wel een gepast werkje gevonden worden. Tip : je zal een spade nodig hebben, alsook stevig schoeisel om de omgewoelde aarde stevig terug aan te stampen. De loon hiervoor bestaat uit 3 droge boterhammen, een kommeke soep (waarin ik een speciaal ingredïent toevoeg, nl. een rochel van mezelf), 3 glazen regenwater. 8)
By the way, de spade en het stevig schoeisel krijg je gratis, een welkomstcadeautje zeg maar vanwege het Reich.
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2004, 14:50   #282
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Voor een Judenvriend zal in de toekomst wel een gepast werkje gevonden worden. Tip : je zal een spade nodig hebben, alsook stevig schoeisel om de omgewoelde aarde stevig terug aan te stampen. De loon hiervoor bestaat uit 3 droge boterhammen, een kommeke soep (waarin ik een speciaal ingredïent toevoeg, nl. een rochel van mezelf), 3 glazen regenwater. 8)
By the way, de spade en het stevig schoeisel krijg je gratis, een welkomstcadeautje zeg maar vanwege het Reich.
Ik heb eigenlijk maar één goed antwoord voor neonazi's zoals jij, want wij kunnen ook herhalen:

Op de foto:
[size=1]SS-Gruppenführer Karl Hermann Frank, blijft tot aan de bevrijding Rijks- en Staatsminister van het Protectoraat Bohemen en Moravië. Aan het einde van de oorlog vlucht hij naar het Westen, maar wordt door de Amerikanen uitgeleverd aan Tsjecho-Slowakije. Na zijn proces wordt hij ter dood veroordeeld en in 1946 door de Tsjechen opgehangen.
[/size]

Laatst gewijzigd door thePiano : 6 oktober 2004 om 14:50.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2004, 15:21   #283
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik heb eigenlijk maar één goed antwoord voor neonazi's zoals jij, want wij kunnen ook herhalen:
Hadden uw Joodse vrienden van t statiekwartier dan geen jobke voor u? Maar da's waar natuurlijk, die doen niet aan multicul en positieve discriminatie, die zorgen alleen voor hun eigen soort.
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2004, 15:24   #284
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het beroep dat ik nu al een aantal jaren uitoefen, daar vinden ze tegenwoordig nog enkel allochtonen voor. :
Ik dacht dat ge 18 maanden werkloos waart?
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2004, 17:15   #285
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michroscoop
Hadden uw Joodse vrienden van t statiekwartier dan geen jobke voor u? Maar da's waar natuurlijk, die doen niet aan multicul en positieve discriminatie, die zorgen alleen voor hun eigen soort.
Bespeur ik hier een zweem van antisemitisme of ben ik verkeerd....
Oud 6 oktober 2004, 17:15   #286
thePiano

Standaard

Citaat:
Ik dacht dat ge 18 maanden werkloos waart?
Terugscrollen en alles lezen luiaard.
Oud 6 oktober 2004, 17:44   #287
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Bespeur ik hier een zweem van antisemitisme of ben ik verkeerd....
Voor ieder één van de onze zullen er honderd van de jouwe dit terugbetalen.
Geld is hierbij niet het betaalmiddel. 8)
Wat jou zweem van antisemitisme betreft, de geschiedenis bulkt ervan tot de dag van vandaag inclusief.
Oud 6 oktober 2004, 17:47   #288
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeer juist opgemerkt. Juden zijn een heel gesloten gemeenschap die het enkel voor hun eigen soort opnemen. De rest bestaat in hun ogen niet.
Oud 6 oktober 2004, 20:49   #289
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Misschien kan deze topic worden gesloten. We zitten 20 lichtjaar van het onderwerp af.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2004, 21:53   #290
marijke taffein
Provinciaal Statenlid

marijke taffein's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Misschien kan deze topic worden gesloten. We zitten 20 lichtjaar van het onderwerp af.

arm vlaanderen ---geen wonder dat de ambtenaren niet meer kunnen hun job naar behoren doen ---er zijn alleen idioten achtergebleven ---en dan maar zeggen dat ik terug in belgie mij moet komen inschrijven----

nog liever sans papiers in den vreemde dan dat

als ge toch niets beters te doen hebt dan wat ik hier allemaal voor sullige kommentaren heb gelezen allee de meeste dan toch kunt ge misschien een keer proberen mijn probleem mee op te lossen want waar ik bezig ben zitten er anders genoeg zeveraars die denken dat ze t allemaal beter weten --- nen hoge piet op de juste plaats of een joernalist van een gazet of een advokaat die geen werk heeft zou ook al meegenomen zijn ---
marijke taffein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2004, 09:28   #291
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marijke taffein
arm vlaanderen ---geen wonder dat de ambtenaren niet meer kunnen hun job naar behoren doen ---er zijn alleen idioten achtergebleven ---en dan maar zeggen dat ik terug in belgie mij moet komen inschrijven----

nog liever sans papiers in den vreemde dan dat

als ge toch niets beters te doen hebt dan wat ik hier allemaal voor sullige kommentaren heb gelezen allee de meeste dan toch kunt ge misschien een keer proberen mijn probleem mee op te lossen want waar ik bezig ben zitten er anders genoeg zeveraars die denken dat ze t allemaal beter weten --- nen hoge piet op de juste plaats of een joernalist van een gazet of een advokaat die geen werk heeft zou ook al meegenomen zijn ---
gaat ge hier nu ook al beginnen zeveren? dit onderwerp heeft niks met jou probleem te maken. of ga je in deze topic ook wat mensen met naam en toenaam door het slijk komen halen? dit is een forum om over politiek te discussieren, niet een forum om jou problemen op te lossen. we hebben je allemaal advies gegeven hoe je je situatie kan oplossen, als jij dit niet wil, dan moet jij dat maar weten. maar begin aub niet in elke thread te spammen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2004, 11:29   #292
thornberrys
Banneling

thornberrys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gezonde joden en natuurlijk linkse ook, mogen van mij part natuurlijk steeds een bezoekje brengen bij

http://users.pandora.be/amarcord/selys/mengel01.html
thornberrys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2004, 19:39   #293
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
gaat ge hier nu ook al beginnen zeveren? dit onderwerp heeft niks met jou probleem te maken. of ga je in deze topic ook wat mensen met naam en toenaam door het slijk komen halen? dit is een forum om over politiek te discussieren, niet een forum om jou problemen op te lossen. we hebben je allemaal advies gegeven hoe je je situatie kan oplossen, als jij dit niet wil, dan moet jij dat maar weten. maar begin aub niet in elke thread te spammen!
Goed zo Ingenious !!! Ik had echt niet verwacht dat je eindelijk eens iets ging posten tegen een vreemdeling. Knap van je !
Wat jou raad tegen deze Fremdling ook mocht zijn, ik zal deze Fremdling ook nog wat gouden raad meegeven en m'n hart tonen : "Oprotten uit ons grondgebied marijke en liefst nog vandaag !"
Oud 7 oktober 2004, 19:40   #294
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thornberrys
Gezonde joden en natuurlijk linkse ook, mogen van mij part natuurlijk steeds een bezoekje brengen bij

http://users.pandora.be/amarcord/selys/mengel01.html
8)
Oud 7 oktober 2004, 19:41   #295
ingenious

Standaard

Citaat:
Goed zo Ingenious !!! Ik had echt niet verwacht dat je eindelijk eens iets ging posten tegen een vreemdeling. Knap van je !
Wat jou raad tegen deze Fremdling ook mocht zijn, ik zal deze Fremdling ook nog wat gouden raad meegeven en m'n hart tonen : "Oprotten uit ons grondgebied marijke en liefst nog vandaag !"
marijke is een vlaamse die op een vlaams blok-lijst heeft gestaan, en die in het buitenland woont, dus ik snap je commentaar ni echt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2004, 19:47   #296
basil
Provinciaal Statenlid

basil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zot zijn doet geen zeer....

Over Steve Stevaert:
"Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden."
basil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2004, 20:20   #297
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
je moet niet steeds je idiotie bewijzen, we wéten al dat je niet helder denken kan!

even ter info: Marijke is Belgisch en woont in 't buitenland
zo maar eventjes het tegenovergestelde van wat jij hier weeral 'zeer kundig' hebt gepost
Oud 7 oktober 2004, 20:25   #298
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
je moet niet steeds je idiotie bewijzen, we wéten al dat je niet helder denken kan!

even ter info: Marijke is Belgisch en woont in 't buitenland
zo maar eventjes het tegenovergestelde van wat jij hier weeral 'zeer kundig' hebt gepost
Sta me toe te zeggen : Had sunshine niet bestaan, de linkie-winkie's () hadden 'm moeten uitvinden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2004, 21:20   #299
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
marijke is een vlaamse die op een vlaams blok-lijst heeft gestaan, en die in het buitenland woont, dus ik snap je commentaar ni echt

Ingenious

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2004, 21:21   #300
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Sta me toe te zeggen : Had sunshine niet bestaan, de linkie-winkie's () hadden 'm moeten uitvinden.
De wat?

tijd om de thread helemaal naar de kloten te helpen

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be