![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het is zoals de Financial Times schreef dit WE: 'The internet has become a place where weirdos meet weirdos, and get more weirdo'. De 'weirdos' zie je zo staan in deze thread. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Burgemeester
|
![]() Het kan ook extreem links zijn die verontwaardiging willen opwekken, contra rechts; vandaar zo weinig stemmen voor VB !?!?
![]() |
#284 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus nadat hij dat koppel doelbewust van dichtbij had neergeschoten, ging hij er onmiddellijk vandoor! Dat lijkt mij eerder het gedrag van een koele, goed voorbereide en professionele (huur)moordenaar dan van een extremist of terrorist die zoveel mogelijk slachtoffers wil maken. Als dit koppel "toevallige" slachtoffers waren, is het toch wel héél toevallig dat het Israëli's waren en geen Belgen, én dat ze bovendien nog connecties hebben/hadden met de Israëlische geheime dienst en Nethanyahu. Nee, in zoveel toeval geloof ik niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, natuurlijk niet! Zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat dat zo zou geweest zijn, zouden ze er dan wel voor gezorgd hebben dat er duidelijke aanwijzingen waren in de richting van extreemrechts/links. Zondag tastte men nog altijd in het duister, dus dit kon hoegenaamd geen invloed hebben op de verkiezingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Minister-President
|
![]() Onmiddelijk na dat de Joden als slachtoffer worden voorgesteld pakt De Standaard uit met dit...
Niet voor niets de standaard? http://www.standaard.be/cnt/dmf20140...T=116920700726 http://www.standaard.be/cnt/dmf20140526_01119726?_section=60585100&utm_source= standaard&utm_medium=newsletter&utm_campaign=avondupdate&M_BT=116920700726
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 26 mei 2014 om 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat dit allemaal gedaan was om de aandacht af te leiden van een zeer specifieke persoonsgerichte afrekening, maar ga je het dan niet tever zoeken? Denk ook eens aan de praktische kant. Dat koppel stond bij de ingang naar die typische toeristische folders te kijken. Ik ga ervan uit dat je dat meestal doet bij het buitengaan, en niet bij het binnenkomen, nee? Hoe kon de moordenaar precies timen wanneer hij ter plekke moest zijn? Dan heb je eigenlijk al meteen een handlanger nodig in of aan het museum. Hij komt te voet van een paar huizen verder. Er is daar een steegje, te smal voor een auto en met trappen, langswaar hij na de moorpartij verdwenen is. Werd er eigenlijk bekendgemaakt of er op dat moment nog bezoekers of personeelsleden waren? En is er nu op straat geschoten of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar waarom schrijf JIJ: "Onmiddelijk na dat de Joden als slachtoffer worden voorgesteld"? Wil je soms beweren dat ze géén slachtoffers waren??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://thesource.com/2014/05/27/secr...seum-shooting/
Citaat:
Hierover wordt dan weer niks vermeld in de media. (Ik heb er ten minste niets verder over gelezen). Ik blijf denken aan een doelbewuste afrekening, ietwat gecamoufleerd door de daarop volgende "indiscriminately" shooting in het museum zelf.
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien miste de aanslagpleger zich wel van gebouw en moest dat een aanslag op Di Rupo zijn
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Minister
|
![]() Meer over de vermeende links van het echtpaar met de Israëlische inlichtingendiesten op de blog van Richard Silverstein. Hij heeft in het verleden al een aantal scoops uitgebracht, maar was af en toe ook spectaculair fout.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals trouwens ook de vooringegenomenheid van de topic-starter en vele anderen.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 27 mei 2014 om 09:31. Reden: sp |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat mij opviel was dat als de video begint, zijn rechterarm met het pistool ACHTER de riem van de zak met het geweer zit (zie foto). Of is dat gezichtsbedrog? Dat lijkt me een vrij ongemakkelijke houding om te schieten, en terwijl hij verder in de richting stapt van de receptie haalt hij dan ook die arm om de riem heen zodat hij het pistool op schouderhoogte kan houden. De andere tas, die als hij buiten aan komt wandelen nog over z'n hoofd zit, hangt nu losjes aan z'n elleboog te zwieren. Ik vermoed dat het pistool daar inzat, hij lijkt het na de daad in elk geval weer in die zak te stoppen. Misschien interpreteer ik het verkeerd, maar mij geeft dit eerder de indruk dat als hij met de arm achter die riem het stel heeft vermoord, zij eerder een toevallig doelwit waren. Maar ik kan me vergissen. In elk geval, de politie heeft ook het beeldmateriaal voor de man binnenkomt, en dat zal veel meer zeggen. Stond het echtpaar daar te wachten, kwamen ze net buiten of binnen, wanneer en hoe nam de moordenaar het pistool, allemaal dingen waar wij geen zicht op hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me nog steeds af of hij iets meegenomen heeft... Of zou één van de medewerkers het doelwit zijn, in dat geval kan het ook een doorgeflipte ex-collega zijn, net zoals vorige week in die fabriek. En nog eens, een aanslag zouden ze opeisen dus er zullen wel andere motieven achterzitten...
![]() |
![]() |
#299 | |
Minister
|
![]() Allee vooruit, de geruchtenmolen draait op volle toeren. Extreem-rechtse rakker Bert Deckers:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|