![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Europees Commissaris
|
![]() Probleem is dat het nogal moeilijk zou worden om god op te roepen als getuige in een rechtszaak over deze betwiste claim, zeker omdat je ook nergens een gehandtekend stuk van hem hebt. En zonder kroongetuige heb je het pleit bij voorbaat verloren.
Laatst gewijzigd door Miauw! : 14 juli 2014 om 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De onze zijn namelijk veel beter dan die van hullie. Bij De onzichtbare Roze Eenhoorn en Het Spaghetti Monster!
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 14 juli 2014 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Raar dat de joodse god dat dan niet is.
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
God sluit niemand uit, Hij heeft alleen een speciale band met de joden: "Toen klom Mozes op tot God, en de HERE riep tot hem van de berg, en zeide: Zó zult gij zeggen tot het huis van Jakob en meedelen aan de Israëlieten: 4 gij hebt gezien, wat Ik de Egyptenaren heb aangedaan, en dat Ik u op arendsvleugelen gedragen en tot Mij gebracht heb. 5 Nu dan, indien gij aandachtig naar Mij luistert en mijn verbond bewaart, dan zult gij uit alle volken Mij ten eigendom zijn, want de ganse aarde behoort Mij. 6 En gij zult Mij een koninkrijk van priesters zijn en een heilig volk. Dit zijn de woorden die gij tot de Israëlieten spreken zult." Ex 19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn dan ook geen rechtzaken nodig. God zijn plannen vinden voortgang, met of zonder rechtzaken. Hij is bezig met de joden terug te brengen naar Israel, en niemand kan Hem daarbij stoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht even omdat je zei: "En met dat idee van ”The Chosen People” zouden ze inderdaad dringend komaf moeten maken, want het maakt hen niet bepaald sympathiek." dat je ook het joodse geloof wilde veranderen. Maar als je dat niet wil dan is er niks aan de hand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Europees Commissaris
|
![]() Besef je nu écht zelf niet wat voor onzin je hier zit uit te kramen? Waarvoor hebben wij nog regeringen en wetten nodig, als god het hier toch allemaal bereddert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet dat ze op sympathie van jou zitten te wachten. Het enige wat ze willen is met rust gelaten te worden, maar dat schijnt al te veel gevraagd te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziekelijke ironie.
![]() |
#298 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Die hebben ook niet gevraagd om een stel pijpenkrullen die zwaaiend met hun sprookjesboekje kwamen binnenvallen.
![]() |