![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als men het in een privébedrijf bruin bakt, hebben de aandeelhouders de mogelijkheid om de Raad van Bestuur daarop aan te spreken en indien nodig te ontslaan. Als men het in de overheid bruin bakt, hebben de kiezers de mogelijkheid om een andere regering te verkiezen. Als de gemiddelde kiezer dat echter nalaat en keer op keer op dezelfde machtspartijen blijft stemmen, moet hij ook niet komen klagen dat de boel in het honderd blijft draaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Of toch niet.....
De kiezers HEBBEN massaal op verandering gestemd (NV-A) en wat bakt de politieke keizers ervan.....een TRIPARTITE hoogstwaarschijnlijk. Dus totaal het tegenovergestelde..... En hoogstwaarschijnlijk eentje die juist niets gaat veranderen en zal blijven aanmodderen. Zeker als de PS mee in de boot stapt. Dus...d�*�*r zit het grote verschil tussen privé en staat. Managers in de prive kunnen even onbekwaam zijn als politiekers...maar zij worden er vroeg of laat op afgestraft. Politiekers niet. Soit...je kan er blijven op doorgaan...de grond van de zaak is: - dat er teveel discriminerende verschillen zijn tussen staat, prive en zelfstandigen. - dat er geen politiekers met ballen zijn die dit durven aan te pakken. - dat we daardoor op langere termijn het graf van ons apelandje alleen maar dieper maken Raf..ik stel voor dat jij mijn stelling nog eens onderuit haalt en dan is het tijd om dit debat af te sluiten. Slaapwel. Laatst gewijzigd door jodewa : 30 juni 2014 om 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan als kiezer NIET stellen: in uw afdeling zus en zo wordt het veel te bruin gebakken en stellen ter stemming aan de AV voor om die afdeling dan ook te sluiten en al zijn personeelsleden te ontslaan. Wie stemt voor ? Bovendien kan je als aandeelhouder van een bedrijf je aandeel verkopen. Maar je kan als kiezer niet stellen dat je met die staat niks meer te maken hebt. Die zal of je nu wil of niet altijd zijn fiscus sturen. Dus nee, dat gaat niet op. Het argument zou enkel een beetje steek beginnen houden in een directe democratie. In een electorale aristocratie zoals de onze geldt dat niet. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 juni 2014 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan hebben ze niet massaal genoeg voor verandering gestemd. Toch niet zo ingewikkeld?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten zit NV-A nog niet in Wallonië... EN toch blijven die franstalige klootzakken doen alsof er niets aan de hand is en blijven ze hun zakken vullen met vlaams geld via de tripartite (die op ons afkomt). Hier ga je toch wel iets te kort door de bocht, vriendschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wat een infantiel argument
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als N-VA + VB tussen de 30% en de 50% haalt in Vlaanderen, komt er een tri-partite uit de bus ; hoe korter dat resultaat bij de 50% ligt, hoe evidenter dat dat is. Onder de 30% is er genoeg lattitude om met 2 van de 3 klassiekers een "normale" coalitie te vormen, en boven de 50% is een tri-partite niet echt meer mogelijk. (onder tri-partite versta ik: ook eventueel aangevuld met Groen als het moet). Laatst gewijzigd door patrickve : 1 juli 2014 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie moet gezichtsverlies lijden ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan hadden ze evengoed met BDW kunnen meedoen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Gouverneur
|
![]() Het is toch mooi om te lezen dat wanneer de SPA 30% van de stemmen zou behalen, ze met de steun van de NVA-aanhang automatisch het recht zou hebben om in alle regeringen te gaan zetelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1° vlarem vergunning voor lawaai / milieuvergunning voor lozen van afval (wc's etc) 2° stortvergunning voor bedrijfsafval, want alles wat een school produceert is bedrijfsafval 3° 21% btw invoeren op schoolgeld, want dienstverlening valt onder een btw stelsel. uiteindelijk wordt het privéonderwijs zo behandeld, dus waarom zou je de overheid zijn eigen regels niet toepassen op zijn eigen scholen ? Last van incestredeneringen... alleen de regels voor privé maar nooit voor zichzelf 4° sabam invoeren op de liederen en gezang de ze kwelen, en tijdens de schooloptredens, schoolfeestjes moet zeker ook een aangepaste sabam geheven worden, dit is echt braakterrein voor sabam 5° isolatienormen van BEN invoeren voor scholen want mijn kinderen zijn tot nog toe al altijd naar scholen geweest met enkelvoudig glas, ongeisoleerde gebouwen, en niet verwarmbare gebouwen 6° ISO normen en kwaliteitsnormen invoeren zodat personeel veel minder fouten maakt 7° veiligheidsinspectie uitvoeren op alle scholen, en met speciale aandacht voor brandveiligheid op alle vlaken, zowel brandbaar materiaal, als asbest etc 8° sociale inspectie afsturen op alle scholen, zodat zwartwerk daar ook eens verbannen wordt en nu een paar positieve maatregelen 9° school online invoeren zodat er 1 centrale server alle lessen online kunnen gevolgd en ingehaald worden, met ondervraging gekoppeld na het bekijken van de videofilmkes 10° computer examens invoeren, open boek 11° les geven gedurende gans het jaar met vrije vakantie te kiezen door de leerlingen.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 1 juli 2014 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Infantiel? Het is de realiteit! Er staat nergens geschreven of gedrukt dat een partij die 32% van de stemmen haalt per definitie mee moet reageren, of wel?
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en 92% heeft niet groen gestemd, dus laten we alle milieuheffingen afschaffen, want nog minder die dat willen en 80% stemt niet meer katholiek, laten we het ACV en CM nationaliseren uiteindelijk stemt daar toch niemand voor nog zo'n doordenkers nodig ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Willen die 92 % die niet groen hebben gestemd de milieuheffingen afschaffen ?? ![]() Willen die 80 % die niet katholiek stemmen het ACV en de C nationaliseren ?? ![]() |
|
![]() |
![]() |