Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: De oorzaak van wangedrag door allochtonen is te zoeken in :
slechte onverantwoorde opvoeding door de allochtoonouders 28 44,44%
van nature in de allochtoon meegegeven in z'n gedragspatroon 28 44,44%
weet het niet 9 14,29%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 29 september 2004, 17:42   #281
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Proude_to_be_Kosovaar
Ja daar heb je miss gelijk in maar vindt toch wel dat je niet iedereen over de zelfde kam mag trekken .En dat zijn in feite domme voorbeelden ,want dat kon evengoed een belg zijn die dat zou doen, maar swat.Ik vindt persoonlijkdat mensen die soorten kattekwaad uithalen zijn mensen die ten eerste geen respect hebben voor hun eigen of terwijl zijn dat mensen die dat doen uit Jaloezie omdat ze bv.niet dezelfde mogelijkheden hebben.
Ik ben afkomstig uit Kosovo maar zoiets zou ik niet doen omdat ik weet dat een mens toch nogal moeite moet doen om in deze samenleving verder te kunnen
Uiteraard heb ik gelijk in de opgezette peiling. Er staat duidelijk : "het wangedrag van de allochtoon is toe te schrijven aan", daarmee duid ik niet aan hoeveel allochtonen wangedrag vertonen, enkel welke oorzaak bevonden en aangenomen kan worden voor allochtonen die wel wangedrag vertonen. Om na te gaan welk percentage men inschat hoeveel allochtonen op ons grondgebied wangedrag vertonen, zal ik nog een andere topic openen met daarin deze peiling. Doch men kan aannemen dat dit rond de 85 �* 90 % ligt.
Misschien ben jij wel een uitzondering op de regel daar er sporadisch een allochtoon bestaat die zich weet te gedragen binnen de maatschappij en volledig geassimileerd is in onze samenleving, misschien ook weer niet en was het te mooi om waar te zijn ... de toekomst zal dit wel uitwijzen wanneer we je beter leren kennen op het forum.
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2004, 17:51   #282
Sunshine
Banneling

Standaard

Wangedrag vandaag, dinsdag 29 september, vastgesteld, wederom begaan door allochtonen :

1) een allochtoonse jongere die in het openbaar zonder zich te generen urineerde tegen de omheining van een bouwwerf, terwijl voor z'n neus werkmannen bezig waren met bouwwerfwerken. Deze allochtoon was zelfs niet gegeneerd dat een heleboel werkmannen hem raar bekeken toen hij aan het urineren was, integendeel, deze allochtoon deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was om openlijk voor omstaanders in het openbaar te plassen.
Het leek wel alsof hij er mee wilde zeggen : "ik pis letterlijk op jullie maatschappij die me geen zier kan schelen, behalve dan de maandelijkse leeflonen uiteraard !"

2) wederom werd het rood licht niet gerespecteerd en dit tot twee maal toe vandaag. Een andere wagen moest zelfs remmen of het was erop. Dubbel allochtoons gevaar dus op de weg vandaag.

3) een allochtoon parkeert z'n wagen doodgewoon volledig op het zebrapad waardoor voetgangers de straat niet eens meer kunnen oversteken op dit zebrapad. Waarom ? Hij ging doodgewoon iets gaan eten in een lokaal frituur en had blijkbaar geen goesting om een parkeerplaats te gaan zoeken.

Wederom heb ik met eigen ogen kunnen aanschouwen dat allochtonen totaal geen rekening houden met medeburgers en een levenstijl erop na houden alsof er voor hun totaal geen wetten gelden ! Wederom wangedrag dat onbestraft werd !
Oud 29 september 2004, 18:10   #283
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Wangedrag vandaag, dinsdag 29 september, vastgesteld, wederom begaan door allochtonen :

1) een allochtoonse jongere die in het openbaar zonder zich te generen urineerde tegen de omheining van een bouwwerf, terwijl voor z'n neus werkmannen bezig waren met bouwwerfwerken. Deze allochtoon was zelfs niet gegeneerd dat een heleboel werkmannen hem raar bekeken toen hij aan het urineren was, integendeel, deze allochtoon deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was om openlijk voor omstaanders in het openbaar te plassen.
Het leek wel alsof hij er mee wilde zeggen : "ik pis letterlijk op jullie maatschappij die me geen zier kan schelen, behalve dan de maandelijkse leeflonen uiteraard !"

2) wederom werd het rood licht niet gerespecteerd en dit tot twee maal toe vandaag. Een andere wagen moest zelfs remmen of het was erop. Dubbel allochtoons gevaar dus op de weg vandaag.

3) een allochtoon parkeert z'n wagen doodgewoon volledig op het zebrapad waardoor voetgangers de straat niet eens meer kunnen oversteken op dit zebrapad. Waarom ? Hij ging doodgewoon iets gaan eten in een lokaal frituur en had blijkbaar geen goesting om een parkeerplaats te gaan zoeken.

Wederom heb ik met eigen ogen kunnen aanschouwen dat allochtonen totaal geen rekening houden met medeburgers en een levenstijl erop na houden alsof er voor hun totaal geen wetten gelden ! Wederom wangedrag dat onbestraft werd !
Jij bent dan ook zeer betrouwbaar als bron.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2004, 18:13   #284
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
What ik wel vindt is die stomme uitspraken van die Sunshine .echt Racistische opmerkingen ge zou beter ten eerste moeten leren samenleven met het Waalse gewest .Ah ja jullie zijn toch van een land of niet?dus en derbij Belgie heeft zelf genoeg afgezien van de Duitsche nederzettingen en ook dat er veel mensen hebben oorlog gevoerd om hun naasten en hun famillie te beschermen dus denk eerst goed na over wat je vertelt Sunshine en zeg dan iets maar toch niet iets zo dom
Het bestaan van belgië heeft de Vlamingen gevangengehouden in een isoleercel van met het blote oog niet zichtbare muren. Een verplichte symbolische reunie die de Vlamingen nooit gewild hebben, op Koninghuisfans na die men van hetzelfde niveau kan beschouwen als Eddy Wallyfans.
Vlaanderen is enkel bevrijd geweest uit deze isoleercel tijdens de bezetting van de Duitsers. Zelfs de Duitsers als niet-belgen, buitenstaanders dus, hadden onmiddellijk begrepen dat belgië niets meer was dan een symboolland, een wansmakelijke grap. Voor de Duitsers had Vlaanderen rechtmatig deel kunnen uitmaken van het grote superieure Volk die in één reusachtig Rijk verenigd zou worden, ook de Vlaming was Arisch en Übermensch ! Tijdens de oorlog heeft de Vlaming z'n leeuwentrots laten tonen, de Duitsers zaten vol respect en bewondering voor de meestrijdende Vlaming die al gauw bekend stonden om hun moed.
Was de oorlog gewonnen geweest, we zouden niet in een maatschappij van multicul leven, geen last meer hebben van de criminele allochtoon, de moslims zouden op hun plaats gezet zijn voor eeuwig en moslimterrorisme zou van de wereld verbannen zijn, geen wansmakelijke gayparades meer waar homo's obsceen hun onnatuurlijke lusten aan de bevolking tonen, zelfs in het bijzijn van kinderen, etc ...
Oud 29 september 2004, 18:23   #285
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Jij bent dan ook zeer betrouwbaar als bron.
Ik noteer wat ik met eigen ogen gezien heb door de criminele vreemdeling.
Ik noteer enkel hetgeen daadwerkelijk plaatsgevonden heeft. Zou ik liegen om valselijk allochtonen in een slecht daglicht te stellen, denk je dat ik het bij af en toe een posting zou houden met opsomming van feiten ???
Neen, integendeel, ik zou de ene na de ander verzonnen feit opsommen, posting na posting slimme ! Het feit dat ik dit niet doe, is omdat ik enkel begaan ben met hetgeen daadwerkelijk plaatsvind. Mensen hebben het recht te weten wat allochtonen dagelijks voor wangedrag uitspoken in de maatschappij. De peiling wijst momenteel trouwens uit dat het wangedrag zich van nature reeds in de allochtoon bevind. Een iets kleiner groep denkt dat het aan een zeer slechte opvoeding ligt van de allochtoonouders, hetgeen van generatie op generatie wordt overgeleverd wanneer hier niet ingegrepen word. Slechts weinigen denken dat het elders gezocht moet worden.
Voor het allochtoongebroed ziet het er niet al te best uit tot nu toe en gelijk hebben ze !
[size=5]open je ogen alvorens Links ze sluit ![/size]
Oud 29 september 2004, 18:31   #286
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Die man woont in België, dus is België evengoed ZIJN zaak als de JOUWE.
1) belgie staat nu reeds op de scheidingslijn van de grens tussen "heden" en "verleden".

2) een niet volledig geassimileerde vreemdeling mag nog zoveel jaren hier wonen, hij blijft een buitenstaander waar eigen Volk niet om gevraagd heeft, doch hier dankzij Linkse knuffelpolitiek gewoon gedropt werd. Een crapuul van vreemde origine met 90% kans om ons grondgebied te helpen verkankeren tot onze maatschappij volledig verrot geraakt. [size=3]Oprotten Fremdling ![/size]
Oud 29 september 2004, 18:40   #287
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Het bestaan van belgië heeft de Vlamingen gevangengehouden in een isoleercel van met het blote oog niet zichtbare muren. Een verplichte symbolische reunie die de Vlamingen nooit gewild hebben, op Koninghuisfans na die men van hetzelfde niveau kan beschouwen als Eddy Wallyfans.
Vlaanderen is enkel bevrijd geweest uit deze isoleercel tijdens de bezetting van de Duitsers. Zelfs de Duitsers als niet-belgen, buitenstaanders dus, hadden onmiddellijk begrepen dat belgië niets meer was dan een symboolland, een wansmakelijke grap. Voor de Duitsers had Vlaanderen rechtmatig deel kunnen uitmaken van het grote superieure Volk die in één reusachtig Rijk verenigd zou worden, ook de Vlaming was Arisch en Übermensch ! Tijdens de oorlog heeft de Vlaming z'n leeuwentrots laten tonen, de Duitsers zaten vol respect en bewondering voor de meestrijdende Vlaming die al gauw bekend stonden om hun moed.
Was de oorlog gewonnen geweest, we zouden niet in een maatschappij van multicul leven, geen last meer hebben van de criminele allochtoon, de moslims zouden op hun plaats gezet zijn voor eeuwig en moslimterrorisme zou van de wereld verbannen zijn, geen wansmakelijke gayparades meer waar homo's obsceen hun onnatuurlijke lusten aan de bevolking tonen, zelfs in het bijzijn van kinderen, etc ...
Ja wij vlaamse collaborateurs mogen trots zijn op de moed van ons volk..
Om nog te zwijgen van de talloze Vlamingen die omgekomen zijn...
Wtf, ken jij niet zoiets als logisch nadenken?

Over je laatste paragraaf: Aanvaard het maar jongen, je Derde Rijk behoort tot het verleden. Zieke geest dat je bent.
Oud 29 september 2004, 18:45   #288
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind je gewoon kinderachtig en ik zal je nog eens iet zeggen .wat kun jij goed spreken van de Vlaamse gemeenschap niet veel denk ik dus een tootje lager want ge beseft nog niet goed waar het om gaat in het leven .''Leven en Laten Leven'' en door zo de mensen uit te buiten ga je het niet beter maken ze geloof me het gaat maar erger worden
Een allochtoon heeft weer iets gezegd zenne ! De laatste maanden worden holebi's met ijzeren staven, knuppels, en boksringen voornamelijk 's avonds in elkaar geslagen tijdens lokaal geörganiseerde homojachten onder allochtonen onderling uit onverdraagzaamheid. Alhoewel het om wandaden ging van allochtonen, hetgeen door de Linkse knuffelpolitiek zo snel mogelijk in de doofpot wordt gestopt om hun vals opgebouwd imago te kunnen behouden, zijn verschillende dergelijke anti-holebi agressies toch in de media uitgelekt. Sven Gatz (VLD), grote tegenstander nochtans van het Vlaams Blok en alles wat maar naar Rechts riekt, heeft zelfs toegegeven dat er grote onrustwekkende problemen zijn met allochtonen en de homohaat die onder hun heerst.
In Brussel werden zelfs enkele gewone burgers in volle daglicht bewusteloos geslagen bij roofovervallen op straat een tijdje geleden in de buurt van het Anneessensplein door ... juist, ja ... allochtonen !
Vandaag op de radio was te horen dat allochtonen in het Brusselse twee agenten hebben aangevallen.
"Leven en laten leven" uit de mond van een allochtoon ... laat me niet lachen !!!!

Laatst gewijzigd door Sunshine : 29 september 2004 om 18:52.
Oud 29 september 2004, 18:50   #289
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Een allochtoon heeft weer iets gezegd zenne ! De laatste maanden worden holebi's met ijzeren staven, knuppels, en boksringen voornamelijk 's avonds in elkaar geslagen tijdens lokaal geörganiseerde homojachten onder allochtonen onderling uit onverdraagzaamheid. Alhoewel het om wandaden ging van allochtonen, hetgeen door de Linkse knuffelpolitiek zo snel mogelijk in de doofpot wordt gestopt om hun vals opgebouwd imago te kunnen behouden, zijn verschillende dergelijke anti-holebi agressies toch in de media uitgelekt. Sven Gatz (VLD), grote tegenstander nochtans van het Vlaams Blok en alles wat maar naar Rechts riekt, heeft zelfs toegegeven dat er grote onrustwekkende problemen zijn met allochtonen en de homohaat die onder hun heerst.
In Brussel werden zelfs enkele gewone burgers in volle daglicht bewusteloos geslagen bij roofovervallen op straat een tijdje geleden in de buurt van het Anneessensplein door ... juist, ja ... allochtonen !
Vandaag op de radio was te horen dat allochtonen in het Brussels twee agenten hebben aangevallen.
"Leven en laten leven" uit de mond van een allochtoon ... laat me niet lachen !!!!
Jamaar... Net de twee soorten van mensen die je het meest haat slaan ' zogezegd ' volgens jou op elkaar in.

En jij juicht dat niet toe...

Alsof het jou wat uitmaakt moesten er homoseksuelen mishandeld worden. Hypocriet.
Oud 29 september 2004, 19:06   #290
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Jamaar... Net de twee soorten van mensen die je het meest haat slaan ' zogezegd ' volgens jou op elkaar in.

En jij juicht dat niet toe...

Alsof het jou wat uitmaakt moesten er homoseksuelen mishandeld worden. Hypocriet.
Dat maakt mij enorm veel uit onnozelaar ! Waarom zou ik het in hemelsnaam goedkeuren dat holebi's in elkaar geslagen worden vanwege hun onnatuurlijke geaardheid ??? Rechts heeft niets tegen het homo zijn op zich, in tegenstelling tot het gedemoniseerd volledig vals imago dat corrupt Links de bevolking tracht op te dringen over het Vlaams Blok, alsof we ware homohaters zijn.
Niets is er van waar, wederom een zoveelste laster en leugen verspreid door corrupt Stalinvererend Links !
We zijn enkel tegen de verheerlijking van onnatuurlijk sexueel gedrag in het openbaar, hetgeen geen goed voorbeeld is voor kinderen zoals de wansmakelijke vaak vergaande obscene gayparades van holebi's die praktisch in hun blote over straat lopen en staan de schudden met hun kont waar kinderen op moeten toekijken. Voor de rest wordt de homo geaccepteerd in de maatschappij en mag hij overal vrij rondlopen zonder dat hij vanwege z'n foutieve sexuele geaardheid tot bloedens toe in elkaar geslagen wordt. Een homo heeft evenveel recht om in de samenleving ongemoeid over straat te lopen als een hetero.
Bwaaaaaaaaaaaaark !!! Ik moet walgen van die Linkse corrupte leugens die gelanceerd worden in de maatschappij omwille van stemronselingsdoeleinden voor hun partijen omwille van macht en geld.
Oud 29 september 2004, 19:12   #291
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik wel ja.

[edit] drek= stront
Een mooie omschrijving van jezelf, dat moet ik toegeven !
Oud 29 september 2004, 19:15   #292
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odinkontakt
dit is mijn land en niet dat van hem -punt-
Heel juist gesteld. Eigen Volk binnen, de rest oprotten !!!
Oud 29 september 2004, 19:23   #293
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Was de oorlog gewonnen geweest, ................ geen wansmakelijke gayparades meer ..........................
[size=7]MAINZ:[/size]
[size=7][/size]

[size=7]KÖLN:[/size]
[size=7][/size]
Oud 29 september 2004, 19:25   #294
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wordt aan gewerkt, veel wijzer wordt ik niet van.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2004, 19:26   #295
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
er is hier niks van jouw! egoist
De grote schijnheilige egoïst van een Ingenious heeft weer eens gesproken zenne ! Meeheulen met onbekwame Linkse partijen die geen zier om het volk geven, maar enkel de politiek ingegaan zijn omwille van macht en bekendheidverwerving, alsmee het voorelkaar krijgen van een dikke vette gevulde portomonee, maar voor de rest alles wat maar met politiek te maken heeft larie vind zoals het trachten op te lossen van problemen waar eigen Volk mee te kampen heeft. Negatie is nu eenmaal veeeeeeeeeel gemakkelijker en het kost de portefeuille niets opdat deze rijkelijk gevuld blijft !
Over egoïsme gesproken. Een dikkere nek kan je gewoon niet krijgen door dan nog durven de pretentie te hebben andere uit te maken voor egoïst.
Ingenious, gij zijt een schande voor het Volk met dergelijke onzin uit te kramen !
Wat is er trouwens egoïstisch aan het feit dat eigen Volk opkomt voor z'n rechten wanneer deze geschonden worden ??????
Wat is er mis aan het feit dat eigen Volk fier en trots is op hun bestaan ????
Wat is er egoïstisch aan het feit dat eigen Volk z'n rechtmatige plaats opeist en tracht te beschermen ????
"Egoïsme" en "linkie-winkie zijn" gaat hand in hand samen.
Mensen zoals jij helpen mee eigen Volk verder te onderdrukken en helpen mee er tweederangsburgers van te maken. [size=3]Schande !!!![/size]
Oud 29 september 2004, 19:38   #296
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Hola, hebben we hier te maken met een verdoken immigrant, ene die de immigratiestop weten te omzeilen heeft door te huwen met een Belgische vrouw?
Zeer juist opgemerkt van u ! De kans is 9 op 10 dat we het hier inderdaad met de zoveelste geval van nephuwelijk te maken hebben om de immigratiestop te omzeilen. De vrouw in kwestie kan niets anders zijn dan een linkie-winkie die allochtonen vereerd en laat primeren bovenop eigen volk !!!
Een volksverraadster die eigen Volk meehelpt trachten op te houden met bestaan door verdoezeling van ons eervol ras.
Dit, beste mensen, is de aard van een linkie-winkie !!! Eigen Volk verachten door samen te heulen met de vreemdeling, opdat deze ondanks de immigratiestop toch deze wet kan omzeilen ! Eigen Volk is voor een groot aantal linkie-winkies blijkbaar niet goed genoeg !!!! We zijn in hun ogen tweederangsburgers, ze verkiezen de allochtoon eerder om mee samen te leven, diezelfde allochtoon die garant staat voor de grootste oorzaak van criminaliteit en andere wandaden binnen onze maatschappij !!!!!!!!!!!
Wederom wordt een nieuwe [size=3]SCHANDE[/size] en [size=3]VERRAAD[/size] hier aanschouwd !
Oud 29 september 2004, 19:41   #297
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Eigen volk eerst!
Kom, kom, Wolf. Wees niet zo bescheiden. Zeg liever deze nobele rechtvaardige zin op volgende wijze :

[size=6]EIGEN VOLK EERST ![/size]
Oud 29 september 2004, 19:56   #298
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat maakt mij enorm veel uit onnozelaar ! Waarom zou ik het in hemelsnaam goedkeuren dat holebi's in elkaar geslagen worden vanwege hun onnatuurlijke geaardheid ??? Rechts heeft niets tegen het homo zijn op zich, in tegenstelling tot het gedemoniseerd volledig vals imago dat corrupt Links de bevolking tracht op te dringen over het Vlaams Blok, alsof we ware homohaters zijn.
Niets is er van waar, wederom een zoveelste laster en leugen verspreid door corrupt Stalinvererend Links !
We zijn enkel tegen de verheerlijking van onnatuurlijk sexueel gedrag in het openbaar, hetgeen geen goed voorbeeld is voor kinderen zoals de wansmakelijke vaak vergaande obscene gayparades van holebi's die praktisch in hun blote over straat lopen en staan de schudden met hun kont waar kinderen op moeten toekijken. Voor de rest wordt de homo geaccepteerd in de maatschappij en mag hij overal vrij rondlopen zonder dat hij vanwege z'n foutieve sexuele geaardheid tot bloedens toe in elkaar geslagen wordt. Een homo heeft evenveel recht om in de samenleving ongemoeid over straat te lopen als een hetero.
Bwaaaaaaaaaaaaark !!! Ik moet walgen van die Linkse corrupte leugens die gelanceerd worden in de maatschappij omwille van stemronselingsdoeleinden voor hun partijen omwille van macht en geld.
Jouw ideologie heeft anders flink wat homoseksuelen geliquideerd. Je kan me niet gaan vertellen dat jij een homo-tolerant iemand bent. Jij zou je eigen zus de rug toekeren moest ze ooit met een niet-Vlaming aan komen draven.
Wat loop je toch steeds te lullen met Stalin en opgedrongen meningen door links man... Het vergt enkel een moreel denkend mens om tot deze conclusie te komen.

Als je ook maar het minste van homoseksualiteit afwist , zou je onderhand wel weten dat zoiets niet besmettelijk/ niet opgedrongen kan worden. Je gezever omtrent kinderogen slaat dus ook op niet veel. Moesten enkele naakte lichamen het minste zijn wat kinderen in deze wereld allemaal moeten aanschouwen, 't zou al een grote stap vooruit zijn. Ik zou men kind liever naar de gay pride parade sturen dan ze naar een aflevering van het journaal laten kijken. Als je toch zo ' fine ' bent met anders geaarden, waarom is het volgens jou dan ongepast om kinderen dit te laten aanschouwen? Akkoord die parades zijn nou eenmaal uitbunding, over the top enz.( daarom dat het ook maar één keer per jaar is; leef en laat leven, intolerant pathetisch geval dat je bent) maar in het algemeen kinderen laten kennismaken met homoseksualiteit zou een goeie zaak zijn. Als je de zelfmoordstatistieken erbij neemt weet je al genoeg; De zelfmoorden liggen tot vier keer hogen bij homoseksuele jongeren dan bij hetero's. Een gevoel van niet aanvaard te worden is uit den boze bij de jongeren en kan ernstige gevolgen hebben voor zijn/haar verdere leven of leiden tot zelfmoord.
Persoonlijk had ik vorig jaar les van een lesbische vrouw van rond de vijftig. In haar jeugd werd ze nooit aanvaard en steeds scheef bekeken. Tot op de dag van vandaag kan je nog steeds een verbitterdheid in haar zien. Om het cru te stellen heeft haar lesbisch zijn een stevige domper op haar levenslust gezet.
Ik vind dit werkelijk bijzonder erg als ik zoiets hoor. Dus lazer op met je bekrompen hokjesvisie en laat mensen hun eigen leven leiden.

Oud 29 september 2004, 19:58   #299
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Eigen volk bestaat niet.
Eigen volk bestaat wel degelijk !!! De trotse Vlaamse leeuwen bijvoorbeeld die reeds hun carnivoor tanden hebben ontbloot en hun klauwen vlijmscherp tentoonstellen om zich te verweren tegen ieder mogelijke aanval op hun verworven identiteit en rechten. Hierbij komen ook andere leeuwen zich bij de Vlaamse leeuwen scharen, de Limburgers namelijk die ook een leeuwenvlag bezitten en Nederlandssprekend zijn. De Nederlanders komen zich ook vervoegen in de rangen voor de vervolmaking van het grootste Dietsland. Eén grote Nederlandssprekend natie met eenzelfde ingesteldheid tenopzichte wat allochtonen en moslims en walen betreft, die niet thuis horen in het grootse blanke Volk, een natie van Ariërs die niets van allochtoons criminaliteit en moslimterreur moet weten. Het Duitstalig sprekende gedeelte van belgië, samen met Duitsland komt zich uiteindelijk ook vervoegen om het Arische rijk uit te breiden en extra kracht te geven in z'n plaats in de wereld. Duits en Nederlands hebben trouwens veel met elkaar gemeen en zijn beiden onderdeel van de Arische volkeren.
Eén groot trots volk dat niet met zich laat sollen door geen enkele allochtoon en moslim !!!
Eén groot volk dat z'n rechtmatige plaats in de wereld inneemt en ervoor zorgt dat z'n rechten door geen enkel allochtoon, moslim, en linkse fascisten geschonden wordt.
Oud 29 september 2004, 20:02   #300
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Eigen volk bestaat wel degelijk !!! De trotse Vlaamse leeuwen bijvoorbeeld die reeds hun carnivoor tanden hebben ontbloot en hun klauwen vlijmscherp tentoonstellen om zich te verweren tegen ieder mogelijke aanval op hun verworven identiteit en rechten. Hierbij komen ook andere leeuwen zich bij de Vlaamse leeuwen scharen, de Limburgers namelijk die ook een leeuwenvlag bezitten en Nederlandssprekend zijn. De Nederlanders komen zich ook vervoegen in de rangen voor de vervolmaking van het grootste Dietsland. Eén grote Nederlandssprekend natie met eenzelfde ingesteldheid tenopzichte wat allochtonen en moslims en walen betreft, die niet thuis horen in het grootse blanke Volk, een natie van Ariërs die niets van allochtoons criminaliteit en moslimterreur moet weten. Het Duitstalig sprekende gedeelte van belgië, samen met Duitsland komt zich uiteindelijk ook vervoegen om het Arische rijk uit te breiden en extra kracht te geven in z'n plaats in de wereld. Duits en Nederlands hebben trouwens veel met elkaar gemeen en zijn beiden onderdeel van de Arische volkeren.
Eén groot trots volk dat niet met zich laat sollen door geen enkele allochtoon en moslim !!!
Eén groot volk dat z'n rechtmatige plaats in de wereld inneemt en ervoor zorgt dat z'n rechten door geen enkel allochtoon, moslim, en linkse fascisten geschonden wordt.
*kots*

Eerlijk zijn he : Je favoriete kledingsmerk, dat is Londsdale toch?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be