![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 |
|
Banneling
|
T'is maar al te gemakkelijk de middenklasse te bestelen door het pensioen te bepalen dat we massaal langer moeten werken en ons uit te buiten , door ons te beloven dat alles gaat verbeteren .... rijken stinkers die alles doen om hun kapitalen te verduiken in constructies dat zij eens opdraaien voor hun ziekelijke hebzucht. T'is maar al te gemakkelijk de massa te pluimen...
|
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De democratie in werking:
Citaat:
|
|
|
|
#283 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#284 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ja, ook ik moet een deel van de schuld op mij nemen. Ik ben té lang zo naïef geweest te geloven dat ik met mijn stembiljet daadwerkelijk een verschil kon & mocht maken, en té lang té lui om voortdurend te proberen de mensen rondom mij wakker te schudden. Hopelijk slaag ik er nog in vooraleer ik mijn laatste adem uitblaas tenminste een deel van die schuld af te betalen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#285 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
2 Kunt gij mij zeggen waar die opname online staat? De link die ik achteraf gaf van de beelden op youtube is een bewerkte versie. in de originele opname was de hoogte van het beeld ongeveer het dubbele van de breedte. Hetgeen ge op youtube ziet is dus ongeveer 1/4 van wat er oorspronkelijk te zien was. ..... Eindelijk een verkorte versie van het origineel gevonden op youtube. http://www.youtube.com/watch?v=1CvlBcuv6C4 op 1:09 komt de man met bruine jas en jeansbroek rechts aangewandeld om de moto in brand te steken en wandelt dan weg. Op de volledige originele versie die veel langer duurde zag je hem gewoon wegwandelen. Ziet gij daar een rode doek aan zijn broek zoals hier iemand eerder schreef? Laatst gewijzigd door pajoske : 7 november 2014 om 08:43. |
|
|
|
|
|
|
#286 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
De meerderheid weet nog niet waarom ze daar gingen rondlopen. Of jawel een dag niet moeten werken en pinten gaan pakken. En als ze het beu waren gingen ze thuis hun dikke mercedes of audi poetsen. Want ze gingen daarna met vrouwlief eens lekker op restaurant eten en de wagen moet dan blinken. Nu niet gaan doen alsof ze uw laatste euro afpakken. Het gaat over enkele jaren meer werken (en wie zegt dat hij in België hard moet werken is een zeveraar) en wat facturen die stijgen. Maar wanhopig |
|
|
|
|
|
|
#287 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#288 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er waren in ieder geval een hoop betogers die oude jassen van aan de dok aanhadden... Die zijn al jaren uit de roulatie, de nieuwere zijn niet enkel oranje.
Je moet er maar eens op letten...
|
|
|
#290 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens de verhoging van de waterfactuur is ook het gevolg van maatregelen van de voorgaande regeringen. Maw vul de lijst van lijken die uit de kast vallen, zelf maar aan. |
|
|
|
|
|
|
#291 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Een industriële water- en elektriciteitverbruiker moet dus ook meer betalen. |
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#295 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#296 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
het is toch maar het geld van de rijken. die kunnen het missen. ze moeten toch zo goed als niets betalen aan belastingen. dus, hopelijk kost het nog veel meer.
|
|
|
|
#297 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#299 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Buiten het feit dat ik me afvraag of dit het nieuws zou halen als het slachtoffer ene Karel Janssens zou geweest zijn, vind ik wel dat men dit even onder ogen mag zien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
|
|
|
|
|
#300 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Buiten het feit dat ik me afvraag of dit het nieuws zou halen als het slachtoffer ene Karel Janssens zou geweest zijn, vind ik wel dat men dit even onder ogen mag zien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
|
|
|