![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Omdat ik u duidelijk probeer te maken dat u er een hopeloos gesimplificeerde en zelfs fundamenteel onjuiste pseudo-theorie op nahoudt.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet ook wel dat je aan het trollen bent, maar het ontbreekt u in de basis aan de benodigde dosis humor, uw zuurtegraad is veel te hoog.
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In het beste geval weet hij dat hij zich hopeloos heeft vastgereden, maar is hij te hoogmoedig om het toe te geven; in het slechtste geval heeft hij niet de vermogens om het te verstaan.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 28 december 2014 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Deze regering is misschien hooguit een tijdelijk probleem. Hoewel, een andere regering zal ook steeds een tijdelijk probleem zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me soms af hoe dat werkt in uw fantasie-wereldje, afgesloten van de realiteit.
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Banneling
|
![]() Nee, ik trap hem niet binnen..
Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 december 2014 om 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk anders dat mijn antwoord aan TheFourHorseMen duidelijk genoeg was hoor : Er is 1 ding zeker, dat is dat zowel belgie als nederland naties zijn. Die hun respectievelijke wetgeving en overheid is niet bezig met theoretische concepten voor zweefkezen die willen fantaseren over volkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee Jack, jij als mede ASS'er?
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Europees Commissaris
|
![]() Had jij daar geen ervaring mee dan, een wereldje afgesloten van de realiteit?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 28 december 2014 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ten dele, en dan wat belangrijker is, niet vrijwillig zoals u.
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hier hoeft niet op de man gespeeld te worden. Maar uiteraard hoop ik dat Xenophon's onvermogen om op een normale manier een discussie te voeren een logische verklaring vindt in zijn autisme.
Ik kan mij niet inbeelden dat iemand in een ander geval intellectueel niet in staat is om op de bijzonder eenvoudige vragen die gesteld werden, te antwoorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het, jullie hebben elkaar gevonden.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Helaas hebben we uw antwoord op mijn bijzonder eenvoudige vraag nog niet gevonden: Waarom kunnen de Brusselaars nooit een volk op zichzelf uitmaken?
Of op de bijzonder eenvoudige vraag van Zeus: wat is volgens u een volk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luister eens, uw, "jij moet eerst een aantal begrippen op zulke wijze definiëren dat ze in ons kraam passen", is wat eentonig aan het worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Op één of andere bizarre wijze leest u blijkbaar dat ik niet vraag naar 'een definitie' maar naar 'een definitie die in mijn kraam past'. Dat is niet het geval. U kan zelf geen definitie geven die in uw eigen kraam past, begin daar eens mee vooraleer u aan mijn kraam denkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() Je moet het korter en duidelijk stellen, Ja an.
"Xeno! Wat is een volk volgens u?" Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 december 2014 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vroeg enkel naar uw definitie van een volk, niets meer, niets minder.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |