![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van de andere kant Van bovenuit hebben ze er alles aan gedaan, ook vanuit de Vlaamse machtscentra zelf om het Vlaamse volk, en vooral de Vlaamse taal te degraderen en niet toe te staan om zich te ontwikkelen tot een eenheidstaal (Tot Albert I die wel een toelage wou geven aan Vlaamse dialecten maar het mocht vooral niet gaan naar een officiele Vlaamse taal). Het ABN hebben ze, totaal tegen het belang van Vlaanderen in, afgezwakt tot BN, en nu nog zetten ze de Limburgers op tegen de Antwerpenaren en de Vlaanders tegen de Limburgers en promoten ze de Brabanders die komen beweren dat ze geen Vlamingen (Vlaanderen) zijn maar Brabanders. Van bovenuit doen ze er alles aan om het volk blijvend te verdelen... en ze gaan de laatste tijd zelfs zo ver, ook in Vlaanderen dat alleen durven zeggen dat je een Vlaming bent en nog erger dat je durft beweren dat je daar fier over bent achterlijk en vies klinkt... De linkse kliek (en tel daar gerust wat overblijft van de CD&V bij) die de totale media in handen hebben en die waarschijnlijk enorm vele duistere belangen die welig tierden in la Belgique, ook in Vlaanderen, moeten vrijwaren schrikken voor niets meer terug. Hoe kun je democratisch verklaren dat Vlaanderen dat als overwegend rechts bekend staat (en ook steeds daarvoor uitgescholden wordt) afhangt van een totale linkse pers, officieel gesteund... Neen, de Vlamingen zijn geen volk meer, la Belgique doet daar alles aan om dat zo te houden en zijt gerust dat BDW op eieren loopt, want elke misstap (en gezien dat we niets horen, buiten links gewevel en uit verband getrokken verontwaardiging waarbij zij hem dingen in de mond leggen die hij nooit gezegd heeft) moet hij er enorm weinig gezet hebben. Machtige zogezegde Vlamingen staan klaar met volledige ondersteuning van la Belgique om elke overmoed onmiddellijk af te straffen... La Belgique en zijn Vlaamse vazallen (en we mogen hen meer en meer terechte verraders, collaborateurs noemen) zullen nooit dulden dat Vlaanderen krijgt waarop het recht heeft want Vlaanderen is enkel een wingewest voor hen en democratie heeft in heel dit circus geen enkel recht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van de andere kant Van bovenuit hebben ze er alles aan gedaan, ook vanuit de Vlaamse machtscentra zelf om het Vlaamse volk, en vooral de Vlaamse taal te degraderen en niet toe te staan om zich te ontwikkelen tot een eenheidstaal (Tot Albert I die wel een toelage wou geven aan Vlaamse dialecten maar het mocht vooral niet gaan naar een officiele Vlaamse taal). Het ABN hebben ze, totaal tegen het belang van Vlaanderen in, afgezwakt tot BN, en nu nog zetten ze de Limburgers op tegen de Antwerpenaren en de Vlaanders tegen de Limburgers en promoten ze de Brabanders die komen beweren dat ze geen Vlamingen (Vlaanderen) zijn maar Brabanders. Van bovenuit doen ze er alles aan om het volk blijvend te verdelen... en ze gaan de laatste tijd zelfs zo ver, ook in Vlaanderen dat alleen durven zeggen dat je een Vlaming bent en nog erger dat je durft beweren dat je daar fier over bent achterlijk en vies klinkt... De linkse kliek (en tel daar gerust wat overblijft van de CD&V bij) die de totale media in handen hebben en die waarschijnlijk enorm vele duistere belangen die welig tierden in la Belgique, ook in Vlaanderen, moeten vrijwaren schrikken voor niets meer terug. Hoe kun je democratisch verklaren dat Vlaanderen dat als overwegend rechts bekend staat (en ook steeds daarvoor uitgescholden wordt) afhangt van een totale linkse pers, officieel gesteund... Neen, de Vlamingen zijn geen volk meer, la Belgique doet daar alles aan om dat zo te houden en zijt gerust dat BDW op eieren loopt, want elke misstap (en gezien dat we niets horen, buiten links gewevel en uit verband getrokken verontwaardiging waarbij zij hem dingen in de mond leggen die hij nooit gezegd heeft) moet hij er enorm weinig gezet hebben. Machtige zogezegde Vlamingen staan klaar met volledige ondersteuning van la Belgique om elke overmoed onmiddellijk af te straffen... La Belgique en zijn Vlaamse vazallen (en we mogen hen meer en meer terechte verraders, collaborateurs noemen) zullen nooit dulden dat Vlaanderen krijgt waarop het recht heeft want Vlaanderen is enkel een wingewest voor hen en democratie heeft in heel dit circus geen enkel recht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() Moeilijk want ik hoor bij die uitzonderingen en vele Walen, die mij kennen lachen u in uw gezicht uit als u hen komt vertellen dat ik Walenhaatster ben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() Oké, meestal noem ik het taalracisme...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel wel geen enkele affiniteit met de Vlaamse zaak. Hier wonen voor mij is eerder een rem dan een plus. Ik heb niet de gewoonte in vormen van volkeren of nationaliteiten te denken. Mijn vader was een Fransman, mijn opvoeding was ook frans, en mijn moeder was waarschijnlijk en afstammelinge van gevluchte joden uit Spanje. Ik voel me meer thuis in New York waar ik gewoond heb of in China waar ik in totaal toch ook al enkele jaren gesleten heb. Ik heb hier verplichtingen, daar eindigt het. Laat staan dat in een Vlaams gevoel zou hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is spijtig voor U. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hewel zo een houding, vooral als die van bovenuit wordt geindoctrineerd, noem ik oproepen tot racisme... en daar is la Belgique 100% horig en zondig aan... en ik wacht niet totdat de eerste doden en gewonden vallen, en ik hoop dat die nooit zullen vallen, om dat aan te klagen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons stellen dat Belgie/Vlaanderen niet in mijn top twintig landen staat waar ik het liefst zou leven. Nochtans heb ik hier financieel niet te klagen maar ik voel steeds een kleingeestige beperking in dit land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() Belgen moeten toch bij uitstek tweetalig zijn volgens jou, zelfs drietalig. Neen, wacht, dat geldt enkel voor Vlamingen.
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 19 augustus 2015 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() Ja, die belgo-nationalisten zijn inderdaad nogal kleingeestig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik toch een beetje flauw. Je lijkt een beetje op de flaminganten die altijd maar zeggen dat het ergens anders beter is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wij zijn allen te pacifiistich marie, dat hebben we gemeen Vlamingen en walen- of franstalig. Mijn angst gaat naar islam en het volk of volkeren die op dat boek geilen |
|
![]() |
![]() |