![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verdachten uit de wind zetten? Jezelf uit de wind zetten bedoel je. Ik begrijp niet hoe je er in slaagt om in 123.000 postings 124.000 vragen te stellen. En dan nog allemaal onderzoeksvragen omdat je twijfelt. En daartegenover geloof je dan weer alle dogma's die Farizeeërs in het boek "Klein klein kleuterke" hebben neergepend. Zonder er één vraag over te stellen zelfs. Ik vermoed dat jijzelf naar het Oosten zou trekken ware het niet dat momenteel die uit het Oosten zelf naar hier komen. Vroeger waren zij de onnozel schapen en momenteel zijn wij de vuile ongelovige honden. En zo blijft het duren met die godsdienstige pest. Godsdienstig fanatisme heeft steeds gediend om de kleine man een tunnelvisie aan te smeren zodat hij het normaal vindt dat dit aardse leven een lijdensweg moet zijn. Walgelijk. ![]() In sito zijn alle godsdiensten dus ultra-rechtse denkpatronen. Voor het Boedhisme wil ik nog een afwijkende versie overwegen. Maar daar stopt het dan ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verdachten uit de wind zetten? Jezelf uit de wind zetten bedoel je. Ik begrijp niet hoe je er in slaagt om in 123.000 postings 124.000 vragen te stellen. En dan nog allemaal onderzoeksvragen omdat je twijfelt. En daartegenover geloof je dan weer alle dogma's die Farizeeërs in het boek "Klein klein kleuterke" hebben neergepend. Zonder er één vraag over te stellen zelfs. Ik vermoed dat jijzelf naar het Oosten zou trekken ware het niet dat momenteel die uit het Oosten zelf naar hier komen. Vroeger waren zij de onnozel schapen en momenteel zijn wij de vuile ongelovige honden. En zo blijft het duren met die godsdienstige pest. Godsdienstig fanatisme heeft steeds gediend om de kleine man een tunnelvisie aan te smeren zodat hij het normaal vindt dat dit aardse leven een lijdensweg moet zijn. Walgelijk. ![]() In sito zijn alle godsdiensten dus ultra-rechtse denkpatronen. Voor het Boedhisme wil ik nog een afwijkende versie overwegen. Maar daar stopt het dan ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 april 2016 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Europees Commissaris
|
![]() Jack, je bent weeral op uw vingers aan het slagen . Je kunt beter dan trollen en driehoekjes aanklikken om bij de moderator te gaan klagen dat uw getrol geen succes is. Opnieuw proberen dus maar dan op een volwassen manier. ![]() |
![]() |
![]() |