![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel een inhoudelijke vraag, maar waarschijnlijk bent u hiertoe niet in staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Antwoord dan eerst waarom u 2 maal hetzelfde antwoordt en daarna 4 maal hetzelfde antwoordt.
De kwestie is dat ik voorstander ben van de vakbonden en u niet. Ik heb het recht daartoe en u heeft ook het recht om niet voor de vakbonden te zijn. Maar u begint dan te roepen en te tieren en mensen verwijten te maken en te schelden. Antwoord dan nu eens op deze vraag, waarom dat schelden en verwijten maken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben wel tegen de bonden zoals ze zich hier in België gedragen. De vakbond moet:
De vakbond moet niet:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U heeft al geschreven dat de vakbonden crapuul en nog andere dingen zijn. Ik vraag mij af waarom? Waarom begint u in een discussie te schelden? U heeft op die vraag nog een antwoord gegeven. En de vakbond heeft bepaalde taken in België en bepaalde acties en het is niet aan u om te oordelen dat dat niet juist is. U bent niet aangesloten met een vakbond( dat zijn uw eigen woorden) maar toch heeft u commentaar op de vakbonden, waarom? Waarom heeft u altijd kritiek op hoe ik mijn werk doe, u kunt niet weten hoe ik mijn werk doe. Antwoord nu eens op deze vragen. U schrijft... Dopgeld uitbetalen Om de haverklap staken. Leugens verspreiden Geld van de staat trekken om te kunnen werken Dopgeld uitbetalen, dat is een taak van de vakbonden. Om de haverklap staken, staken is een recht. Leugens verspreiden, wat u leugens vindt, vind iemand anders de waarheid. Geld van de staat trekken, dat is zo geregeld in afspraken. Afspraken zijn afspraken. Laatst gewijzigd door Patrick M. : 24 oktober 2016 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de middeleeuwse gedachte is natuurlijk dat arbeid komt als een vast gegeven. Zelfs bij de spoorwegen is het ene moment drukker dan het andere moment en is er dus geen vaste arbeidsaanbod. Anders waarom rijder er minder treinen in de weekends ?
Zorgen dat mensen efficienter werken is gewoon mensen maximaal inschakelen wanneer er werk is, dus in principe is er geen enkele goeie reden om mensen te betalen voor een 38u week en te verplichten om 38u te werken en dit als een fulltime job te beschouwen. Iemand die 1400 euro verdient met 30u te werken mag volgens mij ook beschouwd worden als een full time job. Idemdito iemand die de ene week 40u werkt en de volgende week 36u werkt moet kunnen. En ja inderdaad dat debiel systeem van die overuren gaat dan effe op de klippen, wat inderdaad leidt tot minderinkomsten op korte termijn, maar dan meerinkomsten op langere termijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is mijn gewoonte om de beestjes bij de naam te noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar dan zijn tot nader order iemand die voor een baas werkt, daarnaast nog een zelfstandig bijberoep en een politiek mandaat hebben grote egoïsten. Nooit niet genoeg, dikke egoïsten. En dat is ook mijn recht. En dat is ook dat beestje bij de naam noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door de fout van ...
Laatst gewijzigd door reservespeler : 24 oktober 2016 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door de fout van ...
Laatst gewijzigd door reservespeler : 24 oktober 2016 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Had u daar al aan gedacht? Volgens mij niet. En hoe noemt u dit dan : 7 dagen achter elkaar werken = 56 uren werken. |
|
![]() |
![]() |