![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een tweet uit 2013, terwijl hij in 2014 op dat kabinet begon? Een duidelijk sarcastisch, d.i. niet letterlijk te nemen tweet bovendien. Niet fijnzinnig, dat niet.
Laatst gewijzigd door dalibor : 6 september 2016 om 10:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de linkse weegschaal blijft hangen
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
|
![]() vertrokken met stille trom, had wat meer tamtam gewenst.
cd&v komt er weer goedkoop vanaf spijtig
![]() |
#286 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Na onze dood worden onze lijken nu eenmaal verwerkt. Of het nu begraven of cremeren is. Het "onrein" afhandelen van de lijken van IS strijders berokkent niemand enige schade. Dat dit een afschrikkingseffect zou kunnen hebben op aspirant moslim-terroristen is mooi meegenomen en eigenlijk te hilarisch voor woorden. Kobo bedreigt mensen met de dood. Ik snap niet hoe jij dat op dezelfde hoogte stelt als De Ridder haar uitspraken en daar begrip durft voor vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou je in discussie gaan met hardcore racisten?
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het probleem? Wie wordt daar schade mee berokkend? Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 6 september 2016 om 12:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorzitter Markske heeft verklaard dat er voor Kobo nog steeds plaats is binnen CD&V. En dat stemt mij vrolijk, écht! Want als ze die arrogante stinker over zijn kopje blijven strelen zal dat hun traditioneel Vlaams electoraat niet bevorderen.
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het had eens moeten een N-VAer zijn die dit deed, de hele linkerzijde op zijn achterpoten en schande van de daken schreeuwen... Hypocrisie in het kwadraat, duidelijk zichtbaar voor iedereen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zielig om een tweet van 3 jaar geleden naar boven te spitten zijn wij niet, nee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar soit, perfect geregeld door de tsjeven : buiten op het kabinet maar wel op de lijst volgende verkiezingen. De kans dat hij nog aangebrande uitspraken zal plegen is immers verzekerd ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
|
![]() http://m.hln.be/hln/m/nl/957/Binnenl...gationItemId=1
Beke: "...ken Youssef als iemand die de christendemocratie uitdraagt" ![]() Hahahahahaha hohohohoho Bij Allah ![]() Ik ken hem vooral van AEL... maar soit, Wouter is de voorzitter
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Banneling
|
![]() Op zijn Facebookpagina is het inmiddels al weer de schuld van het westen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|