![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zit hier nu : http://www.sciencedirect.com/science...47717100903894 en hier http://www.ams.org/journals/mcom/197...-0327712-4.pdf
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 4 september 2016 om 04:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Minister
|
![]() links
De bovenvermelde links vond ik dankzij :
![]() |
#283 |
Minister
|
![]() Voor elke formule die je in een voordracht gebruikt ,halveer je je toeschouwers.
Vandaar dat ik nooit computational maar steeds filosofisch mijn voordrachten hou in de geest van Riemann .
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 4 september 2016 om 04:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dit boek ligt al 5 jaar naast mijn bed .
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 4 september 2016 om 04:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Minister
|
![]() IT IS A STRANGE LOOKING TIME DEPENDENT OBJECT !
A= 4 pi
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 4 september 2016 om 09:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Minister
|
![]() ik mis i in je formule ,kan dat ??
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 september 2016 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Minister
|
![]() wiskunde is sedert 1830 niet meer rekenen tenzij je complexe analyse volgt want dit is wel belangrijk.
![]() |
#291 |
Minister
|
![]() IK EN VIV ZIJN SIAMESE TWEELINGEN
en mijn uiterlijk ligt aan overgewicht ,zal er iets aan proberen te doen ,voor mijn vrouw ,want die moet er op zien.
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Minister
|
![]() Citaat:
t8 + 16t7 - 40t6 - 1376t5 - 928t4 + 34048t3 + 22208t2- 253184t + 72256 = 0. zonder matlab onmogelijk met de hand.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 5 september 2016 om 03:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Minister
|
![]() ik kan niet rekenen
nog niet begrepen dat er 3 soorten wiskunde zijn sedert Galois ?? rekenen is de eerste denken is de 2e conceptueel is de 3e ik moet dus maar tot 3 kunnen tellen
![]() |
#295 |
Minister
|
![]() CARMAGNOLE JE LULT UIT JE NEK ??
Hierbij het antwoord van het forum mathematics. The mathematics, as quoted, looks not to make sense. To write down “exp(4πt) ” does not describe a group, in my book. I thought for a moment that I understood what the question really was, till I looked more closely. The whole thing is really mysterious Dus of je stelt slimme strikvragen of je lult uit je nek om mij te testen. Ik denk dat ik voldoende heb aangetoond dat ik abstracte wiskunde beheers en dat de boeken die ik lees geen popularisatie lectuur zijn,en moest je nog twijfelen kom dan even naar forum economics en geef profesionele mathematische of juridische commentaar (andere wordt eraf gegooid met rode driehoek)
![]() |
#296 |
Minister
|
![]() Mijn lectuur voor vandaag ,is niet zo goed weer hier in Knokke,zal dus terrasjes doen.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 5 september 2016 om 09:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Minister
|
![]() waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapper waar bliijf je met je intelligente vragen op forum economics. Buiten schelden en spammen schijn je niet veel te kennen als het er op aan komt . Nu moet je bewijzen dat je de juiste en intelligente vragen kan stellen en geen zotteke uithangen ,zoals je tot nu toe overal deed.Bewijs me nu maar aan de hand van intelligente vragen dat je geen spammer bent en dat telt voor al die andere criticasten ook.Vanaf het moment dat ze niet meer mogen spammen van de moderator maar zinnige vragen of antwoorden moeten geven is het muisstil hier .
![]() |
#298 |
Minister
|
![]() CARMAAAAAAAAAAAAAAGNOLE UITGETELD ?? OF MOET IK NOG WAT HIGHER MATHEMATICS NAAR JE GOOIEN.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 6 september 2016 om 07:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Minister
|
![]() Nu mag je allen tonen wat je waard bent ,je hebt genoeg gespamt ,de speeltijd voor de kindjes is voorbij.
![]() |
#300 |
Minister
|
![]() HIER BEN IK EN WACHT OP JE FORUM ECONOMICS
Geen spammen toegelaten,enkel serieuze vragen