![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, dan toch geen industrie in de normale betekenis. Het is veeleer een soort "extractie". Niettemin, door die kolen boven te brengen werd er toch een meerwaarde geschapen (in functie van de kolenconsument). Maar die meerwaarde is vrij snel te smal gebleken om een winstmarge te creëren en was op de duur zelfs niet eens meer voldoende om de kosten te dekken. Waardoor de belastingbetaler moest bijspringen om de tewerkstelling aldaar in stand te houden. Een vrij snel eindigend verhaal dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bent u daar curator?
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de Jan uitsluitend industrie ziet in activiteiten waar men van grondstoffen afgewerkte producten maakt. Maar soms is die benadering toch wel eng. Want in de internetwereld gaat het dikwijls over know-how producten die men niet ziet als afgewerkt product. Als men het zo benadert is mijnbouw geen industrie want in die branche zelf worden er geen afgewerkte producten van steenkool gemaakt. Destijds toch niet en zeker niet in België bij mijn weten. Van dat vlas wil ik niks meer horen. Bij hebben destijds onze kop suf gestudeerd om te onthouden hoeveel wij produceerden en naar welke landen dat vlas werd uitgevoerd. Momenteel weet ik er natuurlijk niks meer over. Dat spelletje gebeurde met nog vele andere producten. Het was kwestie van ons; leerlingen dus; bezig te houden zodat er bijna geen tijd overbleef voor o.a. degelijke studie van talen waar we in het later leven wel iets konden mee aanvangen. Wat mijnbouw betreft is een ander verhaal. Tegen de steenkool die uit Amerika kwam konden wij niet concurreren wan daar lag die bovengronds. Maar men had reconversiegeld voorzien voor Limburg na de sluiting van de mollenpijpen en dit ten bedrage van één miljard. Pfffft! Wie spreekt er nu nog over één miljard? En plotseling was dat geld ook foetchie! Een illustere onbekende; ik ben zijn naam kwijt want mogelijk is hij verhuisd naar de planeet waar de apen heersten; was tot afgevaardigde beheerder gebombardeerd en had het grootste gedeelte van dat miljard geïnvesteerd in een keten van minuscule platenwinkels die niks voorstelden qua omzet. De vent die de gelden in zijn zak zou gestoken hebben was een zekere Deprins. Zo werd ons toch voorgehouden. Wat ik destijds en nu nog ten zeerste betwijfel. Klein grut laat men zomaar niet met één miljard gaan lopen. Maar......het geld was wel weg. De kunst van de goochelaar. Men steekt links een konijn in zijn mauw en rechts komt er een papiertje uit waarop staat :"Het konijn is weg!" ![]() Een goede trouwens. Men heeft er jaren nadien nog kunnen mee lachen. Nu is dat geschiedenis. Een mop van de Eburonen. Laatst gewijzigd door werkman : 17 januari 2017 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nood is veel gezegd. Maar om mij bezig te houden met sommige producenten van nonsens op dit forum is mij wat teveel gevraagd. Die piemel heb ik er bij gesleurd om je te verleiden. Een ezel die balkt heeft bijtijds zijn dosis gras nodig. P.M. : Kon je niks gebruiken van mijn kletskop of mijn oren die tot op mijn rug hangen? En van mijne fulltrack-neus ook niet? Maar dat is bruikbaar materiaal voor later toch? Off-topic ben ik niet. Ik ging lezen en mij trachten te beperken in tussenkomsten. Maar soms zijn de stommiteiten zo erg dat ik het niet kan laten om ook eens gif te spuiten. Wie vraagt en aandringt krijgt soms wel de rekening. Ook gras is niet steeds gratis. Je merkt dus dat ik niet steeds off-topic ben. Ik lees vooral en zonder commentaar te geven gewoonlijk. Maar breek mijn muil niet open want dan moet je tegen mijn slechte adem kunnen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() manmanman, daar is toch ook ne serieuzen hoek af ze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het kunnen allemaal geen kaasbollen zijn hoor Anna. Ge zult ermee moeten leren leven dat er verschillende gedachten zijn en ook verschillende karakters. Ik doe mijn best om mijn scherpe kantjes af te ronden. Als jij het ook zo bekijkt dan krijg je geen problemen met mij. En als sommigen hier op dit forum nog niet begrijpen wat gif is dan is dat te wijten aan het feit dat ze dergelijke taal gebruiken als omgangstaal. Ze doen maar. Ik ben geen moderator. Ik mag hun taal toch ook even gebruiken? En dan verstaan ze het verdorie nog niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gewoonlijk krijg ik kop noch staart aan wat je nu eigenlijk wil zeggen. Zal wel aan mij liggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het rode gedeelte van bovenstaande tekst is bestemd voor Mister Kull. Even herlezen en je komt er wel hoor Anna. Maar toch bedankt voor de tip. Ik zal proberen eenvoudiger te schrijven en niet naar twee bestemmelingen in één mail. Trouwens ga ik vanavond iedereen hier op dit forum met rust laten. Ze amuseren zich allen best en er is weer leute "as usual". Dus ik zie niet in waar ze mijn hulp kunnen gebruiken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofzoiets. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bruno Dewever is een uitzonderlijk goede prof geschiedenis. Een bijzonder intelligent man met een diepgaande kennis van zijn materie. En met de gave om dat zeer bevattelijk over te brengen op zijn publiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is er waarschijnlijk geen helpdesk medewerker.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of geen SP.A spindocter.
Die "billen" uitspraak was nogal bekakt he jong. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ? Licht dat eens toe aub ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graptjen he pol
![]() Je hebt je partijkaart al 5 jaar in de vuilbak gesmeten zeker... ![]()
![]() |
![]() |