![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juridische woordenkramerij is niks voor mij.
![]() |
![]() |
#282 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als het gaat om effectief iets zinnigs te zeggen over het arrest dat u hier wou aanhalen om het gelijk van Francken te bewijzen, haakt u af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#284 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Doet u gerust. Maar als ik iets wil zeggen over het arrest, lees ik het zelf i.p.v. een artikeltje geschreven door een journalist die geen rechten heeft gestudeerd, laat staan kennis heeft van visum en asiel recht of EU recht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk het niet... We krijgen continu haar analyses van de grooote complotten te slikken, waarbij vooral niet mag opgemerkt worden dat ze nooit één bal van bewijsvoering voor haar van de pot gerukte beweringen kan geven. Meer nog, niet alleen kan ze het niet, ze wil het zelfs niet. Niet nodig : zij wéét immers dat het zo gaat zoals ze het vijf minuten daarvoor heeft uit haar duim gezogen. Sorry my dear friends, maar ik dacht dat we het niveau van de papschool ontgroeid waren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch geen wereldvreemde journalisten zeker ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij de papschool ontgroeid bent weet je dat zwakkere kinderen buliën lelijk is.
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo moeilijk te leren is dat niet, hoor..., enkel een paar honderden bladzijden terminologie.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 8 maart 2017 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef mijn portie maar aan de hond.
![]() |
![]() |
#290 |
Minister-President
|
![]() De twee zijn niet gelijk aan elkaar, maar binnen de context van de vraag die haar gesteld is (wat de enige zinnige context is om over een dergelijk arrest te praten volgens mij) zegt het Hof wel allebei.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat neemt dus op geen enkele manier een voorafname op de inhoudelijke beslissing van de rechter (of de administratie). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef mijn portie maar aan de kat.
![]() |
![]() |
#293 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 maart 2017 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is echter niet relevant voor de vraag die aan het Europees Hof werd gesteld. Die hebben beslist dat op basis van EU recht er geen verplichting bestaat om een humanitair visum af te leveren, omdat de Europese wetgever nooit wetgeving heeft afgeleverd die daarover handelt. Voor wat betreft EU recht vallen beide uitspraken samen. Dit arrest interpreteren in een andere context dan het EU recht is zinledig. Ik denk niet dat we wezenlijk iets anders zeggen, ik vind het alleen niet nodig om van dat onderscheid een semantische discussie te maken. Dat onderscheid is categoriek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De media die gewild verkeerd het anders voorstelt openbaar blameren en eisen dat ze, zoals het recht op antwoord, de juiste interpretatie geven en daarbij openlijk hun eigen ongelijk erkennen en openbaar maken... Dat zal ze leren om nonsens de wereld in te sturen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat nu definitief alle mogelijkheden van de baan zijn om zo een visum af te dwingen is inderdaad fout. Ik weet niet of hij dat gezegd heeft, ik heb dat niet gelezen in elk geval. Als de Belgische rechters nu opnieuw anders beslissen op basis van het EVRM zal dat zonder twijfel terug bij Europa terecht komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet ook niet dat die kromgeroeide knobbel er hoofdzakelijk is om alles behalve de waarheid de mensen door de strot te rammen... Waarheid heeft al dat niets ter zake doende commentaar niet nodig... Al dat niets ter zake doende commentaar dient enkel om de mensen onledig te houden door vooral zich niet om de waarheid te bekommeren... En dan spreek ik over de echte waarheid en niet over alle onnozeliteiten die ze ons als de waarheid willen opdringen... |
|
![]() |
![]() |