Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 augustus 2018, 03:04   #281
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Infowars onder aanval

https://www.infowars.com/?content=vod

Extra:

Emergency Alert: False Flag Imminent To Frame Conservatives
https://infowarsvideo.com/vod/FalseF.../playlist.m3u8
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 17 augustus 2018 om 03:06.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2018, 03:08   #282
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

AP verspreidt fake news

AP Launches Media Hoax Claiming Alex Jones’ Radio Station Shut Down
Alex Jones does not operate any radio stations; this is meant to create the illusion his broadcast is illegal

https://www.newswars.com/ap-launches...ion-shut-down/
HIER
Oud 17 augustus 2018, 03:20   #283
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

*** Roger Stone: President Trump Is The Only Person That Can Stop The Internet Purge
Will POTUS save freedom of speech? ***

https://www.newswars.com/roger-stone...nternet-purge/
HIER
Oud 17 augustus 2018, 03:28   #284
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Donald J. Trump
?Verified account @realDonaldTrump
Aug 5

The Fake News hates me saying that they are the Enemy of the People only because they know it’s TRUE. I am providing a great service by explaining this to the American People. They purposely cause great division & distrust. They can also cause War! They are very dangerous & sick!
HIER
Oud 17 augustus 2018, 05:19   #285
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
even ter herhaling

pizzagate + gay frogs = alex jones

MSM is ook niks voor mij , maar die vent heeft wat vijzen los.
Ja, maar als zotten niet meer dienen om mee te lachen, maar we leggen ze het zwijgen op, dan is 't erg gesteld. In mijne jongen tijd was mijn favoriete internet zot, Archimedes Plutonium.

Dat gezegd, ik heb het al herhaald, een prive bedrijf dat uwe zotte zever van ZIJN servers haalt, is niet "U het zwijgen opleggen". Het is wanneer de "sterke arm van de wet" UW EIGEN servers komt aan diggelen kloppen, dat men U het zwijgen oplegt, maar voor zover ik weet is dat hier het geval niet.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2018, 07:00   #286
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

.......en ik vrees dat de Facebook baas het ondertussen een beetje beu is om wereldwijd voor alles en nog wat zijn excuses te moeten aanbieden..
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2018, 08:16   #287
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ja, maar als zotten niet meer dienen om mee te lachen, maar we leggen ze het zwijgen op, dan is 't erg gesteld. In mijne jongen tijd was mijn favoriete internet zot, Archimedes Plutonium.

Dat gezegd, ik heb het al herhaald, een prive bedrijf dat uwe zotte zever van ZIJN servers haalt, is niet "U het zwijgen opleggen". Het is wanneer de "sterke arm van de wet" UW EIGEN servers komt aan diggelen kloppen, dat men U het zwijgen oplegt, maar voor zover ik weet is dat hier het geval niet.
Facebook werkt samen met de VS overheid. In feite is dit overheidscensuur privaat georganiseerd en even verwerpelijk als rechtstreekse overheidscensuur. Het is hypocriet censuur te willen goedpraten door te verwijzen naar de vrijheid van private ondernemingen terzake. Dat is zich richten op een irrelevant detail in dit geval.

Laatst gewijzigd door Bach : 17 augustus 2018 om 08:16.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2018, 08:20   #288
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Het is geen censuur. Facebook, apple zijn immers geen overheden. Of het wenselijk is dat bedrijven zoveel macht hebben is een terechte discussie, maar censuur is het niet.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2018, 08:21   #289
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht

Donald J. Trump
?Verified account @realDonaldTrump
Aug 5

The Fake News hates me saying that they are the Enemy of the People only because they know it’s TRUE. I am providing a great service by explaining this to the American People. They purposely cause great division & distrust. They can also cause War! They are very dangerous & sick!
Wel ironisch dat net jij de vrije pers een vijand van het volk lijkt te vinden.
Oud 17 augustus 2018, 08:22   #290
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Facebook werkt samen met de VS overheid.
De Amerikaanse overheid is waarschijnlijk een dikke klant van Facebook (ttz, ene die geld op tafel legt voor gegevens). Ga niet denken dat "gebruikers" klanten zijn van Facebook. Een klant is iemand die betaalt. "gebruikers" zijn de marchandise van Facebook.

Citaat:
In feite is dit overheidscensuur privaat georganiseerd en even verwerpelijk als rechtstreekse overheidscensuur.
Bijlange niet. Ik zie niet in waarom gij "recht" zou moeten hebben op een facebook pagina, niet meer dan gij "recht" zou hebben op een pagina op mijn web server. Als ik web pagina's op mijn server laat schrijven door sommige mensen, is dat mijn affaire, en de dag dat ik die pagina's wil weghalen, is dat mijn goede recht, nee ?

Overheidscensuur is iets helemaal anders: het is de polies die op mijn bakkes komt kloppen als ik dingen op mijn EIGEN server zet die de overheid niet aanstaat. Het is mij VERBIEDEN met mijn eigen middelen dingen te zeggen.

Alex Jones moet maar zijn eigen server opzetten in zijn kelder, en dan kan hij zijn eigen zever zoveel propageren als hij wil. Dat hij zit te bleiten omdat Facebook er geen nut in ziet voor zijnen business om gratis Alex Jones van zijn servers gebruik laten te maken, is helemaal geen "overheidsverbod".

Als gij autostopper zijt en ik neem U mee, en uiteindelijk vind ik dat uwen adem teveel stinkt en ik zet U buiten, wil niet zeggen dat ik U een "fundamenteel recht tot reizen" ontzeg.

Dat'em zijn eigen server in zijne kelder opzet.
Oud 17 augustus 2018, 08:27   #291
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
.......en ik vrees dat de Facebook baas het ondertussen een beetje beu is om wereldwijd voor alles en nog wat zijn excuses te moeten aanbieden..
Elke job heeft zo zijn ambetante kantjes. Je kijkt dan naar wat het opbrengt, en beslist of het de moeite waard is of niet. Ik denk dat de FB baas wat marge heeft op zijn "loonstrookje".
Oud 17 augustus 2018, 08:28   #292
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
De Amerikaanse overheid is waarschijnlijk een dikke klant van Facebook (ttz, ene die geld op tafel legt voor gegevens). Ga niet denken dat "gebruikers" klanten zijn van Facebook. Een klant is iemand die betaalt. "gebruikers" zijn de marchandise van Facebook.

Bijlange niet. Ik zie niet in waarom gij "recht" zou moeten hebben op een facebook pagina, niet meer dan gij "recht" zou hebben op een pagina op mijn web server. Als ik web pagina's op mijn server laat schrijven door sommige mensen, is dat mijn affaire, en de dag dat ik die pagina's wil weghalen, is dat mijn goede recht, nee ?

Overheidscensuur is iets helemaal anders: het is de polies die op mijn bakkes komt kloppen als ik dingen op mijn EIGEN server zet die de overheid niet aanstaat. Het is mij VERBIEDEN met mijn eigen middelen dingen te zeggen.

Alex Jones moet maar zijn eigen server opzetten in zijn kelder, en dan kan hij zijn eigen zever zoveel propageren als hij wil. Dat hij zit te bleiten omdat Facebook er geen nut in ziet voor zijnen business om gratis Alex Jones van zijn servers gebruik laten te maken, is helemaal geen "overheidsverbod".

Als gij autostopper zijt en ik neem U mee, en uiteindelijk vind ik dat uwen adem teveel stinkt en ik zet U buiten, wil niet zeggen dat ik U een "fundamenteel recht tot reizen" ontzeg.

Dat'em zijn eigen server in zijne kelder opzet.
Voor een groot deel eens er is alleen wel een 'maar'. Facebook is qua moraliteit nogal vaag, aangezien ik gewoon mexicaanse-kartel martel filmpjes kan posten zonder een ban te krijgen.
Oud 17 augustus 2018, 09:08   #293
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Facebook werkt samen met de VS overheid. In feite is dit overheidscensuur privaat georganiseerd en even verwerpelijk als rechtstreekse overheidscensuur. Het is hypocriet censuur te willen goedpraten door te verwijzen naar de vrijheid van private ondernemingen terzake. Dat is zich richten op een irrelevant detail in dit geval.
de overheid, dat is Trump en zijn conservatieve GOP-vriendjes. Volgens Jones himself was zijn kanaal essentieel voor de overwinning van Trump. En nu zou die conservatieve kliek verantwoordelijk zijn voor het monddood maken van één van zijn belangrijkste supporters en het platform dat gebruikt wordt voor conservatieve propaganda?
Oud 17 augustus 2018, 09:09   #294
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Voor een groot deel eens er is alleen wel een 'maar'. Facebook is qua moraliteit nogal vaag, aangezien ik gewoon mexicaanse-kartel martel filmpjes kan posten zonder een ban te krijgen.
post een schilderij van Rubens met een tiet en in geen tijd is het verwijderd...
Oud 17 augustus 2018, 09:10   #295
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Wel ironisch dat net jij de vrije pers een vijand van het volk lijkt te vinden.
een vrije pers met een overduidelijke agenda...
Oud 17 augustus 2018, 09:10   #296
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
post een schilderij van Rubens met een tiet en in geen tijd is het verwijderd...
Exact. Toch vreemd. Wat zit daar achter?
Oud 17 augustus 2018, 09:32   #297
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de overheid, dat is Trump en zijn conservatieve GOP-vriendjes. Volgens Jones himself was zijn kanaal essentieel voor de overwinning van Trump. En nu zou die conservatieve kliek verantwoordelijk zijn voor het monddood maken van één van zijn belangrijkste supporters en het platform dat gebruikt wordt voor conservatieve propaganda?
De vraag is in hoever 'Trump' in dit geval echt overeen komt met de 'overheid'. Aanwijzingen genoeg dat hij niet de volledige controle heeft. Ook dat er een poging tot censuur van ongewenste politieke opinies en informatie gaande is onder het mom van een strijd tegen fake news. Russiagate werkt hier als extra McCarthy brandstof. Alsof censuur nu plots mag want het zijn de Russen geweest.

Wat u aangeeft duidt er wel op dat er politieke redenen kunnen zijn voor het verwijderen van Jones. Daarom dat ik hier eerder de vraag stelde of het de bedoeling is de verkiezingen te beïnvloeden. Dat zou me niet verwonderen. Maar ik denk wel dat dat wel eens averrechts zou kunnen werken en dus in het voordeel van Trump. 2.5 miljoen volgers had Jones. Dat kan wel al tellen natuurlijk.

Aan Patrick. Als je de wereld wil zien als een sociaal darwinistische strijd voor de sterkste dan dien je uiteindelijk ook de overheid als een speler te aanvaarden. Ik vrees dat uw visie een highway naar een dictatuur is onder het mom van vrijheid.

Laatst gewijzigd door Bach : 17 augustus 2018 om 09:40.
Oud 17 augustus 2018, 09:47   #298
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
een vrije pers met een overduidelijke agenda...
Vrije pers is vrije pers
Oud 17 augustus 2018, 09:55   #299
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Vrije pers is vrije pers
Free Assange
Oud 17 augustus 2018, 09:59   #300
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Free Assange
Dankzij vrije pers begrijp ik nu dat Assange ne charlatan is, die zich maar wat graag voor de kar liet spannen. De idealen van wikileaks zijn veraf...

(...maar ik zal wel gebrainwashed zijn door de MSM wsk... )

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be