![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan elke vorm van glorifieeren van dit walgelijk verleden moet onmiddellijk een halt worden toegeroepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straf!
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op één van die tochten had er iemand die niet met haatzaaierij van neo-nazi's is opgezet het verstand om er een foto van te maken. Zo goed als zeker een BLOKKER want dat zijn allemaal neo-nazi's. Die vonden het geweldig dat de MIVB al 26 jaar een neo-nazi in huis had. Waarna het kiekje toevallig bij de MIVB terecht kwam, al was dat niet met de bedoeling om hun soortgenoot werkloos te maken. De MIVB dacht daar anders over, bedacht zich geen seconde, en stuurde de vuile smeerlap stante pede de laan uit. Zo hoort het! Wij dulden hier geen rotzakken met sympathië voor Hitler. Een goede raad voor wie sympathie heeft voor massamoordenaars, maar die geen gevaar wil lopen om hun job te verliezen wegens een tatoo. Het mag zelfs een racistische massamoordenaar zijn. Kies voor Leopold II en een rij afgehakte negerhanden.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 31 augustus 2018 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je helemaal politiek correct wil zijn kan je ook nog een tattoo van Idi Amin zetten.
Of Mobutu. ![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 31 augustus 2018 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ontslag vind ik ook overdreven.
Maar toch even benadrukken dat we het volledige dossier niet kennen. Met veel gebaar een kant kiezen lijkt me ietwat dom en voorbarig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie kiest daarover met veel misbaar en voorbarig een kant?
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom elke morgen in alle vroegte een man tegen die een pitbull uitlaat. De man heeft een kaal geschoren hoofd en er is een tatoo zichtbaar in zijn hals en op zijn kale achterhoofd. Wat die tatoo uitbeeldt interesseert me niet. Waar ik mij wél een oordeel op vorm is een praatje met de man waaruit blijkt dat hij een wandeling maakt met zijn hond voor hij gaat werken. Ook over pitbulls wordt er in de regel veel te snel geoordeeld. De pilbull van de vroege wandelaar is een hele lieve en sociale hond die duidelijk goed is opgevoed. Hij toonde geen greintje agressiviteit tegenover mijn hond. Het oordeel dat mensen die niet beter weten over die "gevaarlijke" honden vellen klopt dus ook niet. Ik vroeg de man of zijn hond de rest van de dag alleen moest blijven. Hij antwoordde dat hij niet anders kon dan zijn hond thuis achterlaten maar dat hij blij was om omstreeks 14 uur weer thuis te zijn. Baasje en hond houden van elkaar, zoveel is zeker. DAAR baseer IK mijn oordeel op. Niet op een nochtans duidelijk zichtbare tatoo.
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja inderdaad. We weten helemaal niet wat het vervolg was op die foto's. De Lijn zal denk ik achteraf toch nog met die man gesproken hebben. En dan hangt het natuurlijk van zijn houding af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wtf heeft De Lijn hier mee te maken ???
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() middelbare school-reactie, maar kom, het is beter dan niets
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei op de tenen getrapt?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, ge hebt geluk, met kinderen heb ik altijd veel geduld.
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moeten alle idioten dan gebroodroofd worden ???
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch even opmerken en herhalen dat ik het ontslag van die man onterecht vindt, omdat hij tegenover de klanten en het publiek nooit iets verkeerd heeft laten blijken.
Zijn tattoo beschouw ik als zijn vrijheid om zijn mening te uiten; en hij heeft van die vrijheid geen misbruik gemaakt door ze op een verkeerde plaats of een verkeerd moment uit te oefenen. Het komt op hetzelfde neer alsof hij ontslagen zou zijn omdat ik zijn portefeuille een lidkaart van een politieke partij zou zitten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |